The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Belgrado/Estoril/München - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Belgrado/Estoril/München (/showthread.php?tid=5342) |
Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 9 inmiddels ![]() ![]() Re: Belgrado/Estoril/München - Ad Wim - 04-05-2010 ![]() Re: Belgrado/Estoril/München - Scholten! - 04-05-2010 :hap2: dit gaat toch nergens over? Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 10 games op rij, Granollers is de volgende! Re: Belgrado/Estoril/München - centre court - 04-05-2010 Rus wint 7-5 3e set. =D> MacHado mist een mp en mag nu zelf voor de wedstrijd serveren! [-o< Marko Djoko heeft iig al 1 game! Re: Belgrado/Estoril/München - centre court - 04-05-2010 4-1 Marko Djokovic :eeeek: Re: Belgrado/Estoril/München - Haggie - 04-05-2010 =D> Re: Belgrado/Estoril/München - Ad Wim - 04-05-2010 Juist kleine Djoko, snoer die ML de mond maar! Re: Belgrado/Estoril/München - andre - 04-05-2010 centre court Wrote:Dat is tenminste echte sport.mindlight Wrote:Precies, en dan als alternatief maar langs de kant van de weg gaan staan en doen of ik het leuk vind? Ik ga dit weekend gewoon Utrecht mijden, wat een hoop overlast voor een paar minuten fietsende dopingzondaars. Gebeurt er keer wat bijzonders bij jullie in de buurt, is het gelijk klagen. Re: Belgrado/Estoril/München - centre court - 04-05-2010 Gil 4-1 GGL 3-1 =D> Re: Belgrado/Estoril/München - Overdune - 04-05-2010 Mayer #-o Re: Belgrado/Estoril/München - centre court - 04-05-2010 Lekker Gil, ontzettende troef. Re: Belgrado/Estoril/München - Overdune - 04-05-2010 Mayer neem ik dus nooit meer, de lelijke hond. Re: Belgrado/Estoril/München - Scholten! - 04-05-2010 andre Wrote:centre court Wrote:Dat is tenminste echte sport.mindlight Wrote:Precies, en dan als alternatief maar langs de kant van de weg gaan staan en doen of ik het leuk vind? Ik ga dit weekend gewoon Utrecht mijden, wat een hoop overlast voor een paar minuten fietsende dopingzondaars. Geen Bennati, geen Pellizotti, wellicht geen Freire, maar de Giro blijft natuurlijk geweldig. Ik ga helemaal mee met André, wielrennen is een echte sport, helaas idd wel met dopingzondaars, maar dat houdt het spannend :wink: Re: Belgrado/Estoril/München - Scholten! - 04-05-2010 Gil vind ik een mooie keuze CC. Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 andre Wrote:centre court Wrote:Dat is tenminste echte sport.mindlight Wrote:Precies, en dan als alternatief maar langs de kant van de weg gaan staan en doen of ik het leuk vind? Ik ga dit weekend gewoon Utrecht mijden, wat een hoop overlast voor een paar minuten fietsende dopingzondaars. Met behulp van prestatieverhogende middelen een afstand per fiets afleggen zou je sport kunnen noemen ja. Maar het enige dat ik hier bijzonder aan vind is dat de ronde van Italië langs Amsterdam en Utrecht komt. Laat ze die tochten lekker daar houden. Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 Ad Wim Wrote:Juist kleine Djoko, snoer die ML de mond maar! Daar lijkt het zowaar op ja, hij wint gewoon een set. Toch leuk voor hem dat hij, als hij wint, automatisch een ranking zal krijgen.... Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 centre court Wrote:Lekker Gil, ontzettende troef. ![]() Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 Di Mauro lijkt op tijd wakker te zijn geworden. Re: Belgrado/Estoril/München - centre court - 04-05-2010 Mayer helaas ook, gil stond gvd gewoon een break voor in de 2e set. Re: Belgrado/Estoril/München - Haggie - 04-05-2010 centre court Wrote:Mayer helaas ook, gil stond gvd gewoon een break voor in de 2e set. ![]() Re: Belgrado/Estoril/München - Haggie - 04-05-2010 mindlight Wrote:andre Wrote:centre court Wrote:Dat is tenminste echte sport.mindlight Wrote:Precies, en dan als alternatief maar langs de kant van de weg gaan staan en doen of ik het leuk vind? Ik ga dit weekend gewoon Utrecht mijden, wat een hoop overlast voor een paar minuten fietsende dopingzondaars. Haha die ML. Duidelijk nog nooit echt wielrennen gevolgd. Elke sport heeft zijn voor en nadelen. Re: Belgrado/Estoril/München - centre court - 04-05-2010 Di Mauro doet een Cuevasje en gaat zo ook 8 games op rij pakken. Gil geeft 't helemaal weg. Van de eerste 10 games er 8 winnen maar een half uur later gewoon een break in de 3e set achter staan. GGL wint wel. Re: Belgrado/Estoril/München - buurs - 04-05-2010 wat een kutdag. andujar die het volledig weg geeft en nu mayer die van 3-0 naar 3-5 gaat :letitallout: Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 Tipsarevic speelt niet. Zeballos nu tegen Polansky Re: Belgrado/Estoril/München - Haggie - 04-05-2010 Iemand onwel geworden met dodenherdenking en dan meer dan 1000man in paniek :roll: Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 Ja ze verwzijgen dingen. Zal wel een of andere gek pf meerdere gekken zijn geweest maar ze durven met die menigte niets te zeggen. Of het was Buurs die boos werd omdat zijn dag niet goed was Re: Belgrado/Estoril/München - buurs - 04-05-2010 :-& Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 Ik zit effe Zeballos te kijken. Niet om aan te zien! Re: Belgrado/Estoril/München - Haggie - 04-05-2010 Eruit met die gast. |