The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Madrid - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Madrid (/showthread.php?tid=5362)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Re: Madrid - centre court - 11-05-2010

lol die querrey. van 5-3 naar 5-7.

youzhny ook 5-2 achter. :8:

Re: Madrid - _Tampie - 11-05-2010

Ad Wim Wrote:Klasse Waw, morgen je landgenoot pakken.

Rustig aan, eerst L. Mayer effe oppoetsen!

Re: Madrid - buurs - 11-05-2010

kut andreev...

Ipv 90 punten nu 10 punten...
Het zou ook eens meezitten :x

Even kijken hoe Karlovic de veelgekozen Verdasco beentje gaat lichten....

buurs Wrote:kut andreev...

Ipv 90 punten nu 10 punten...
Het zou ook eens meezitten :x

Idd, Andreev was maar 13x gekozen en o.a. niet door CC en andre.... zonde.

Daar is de 0-30 voor Karlo, kom op Aceman!

Virtueel setpoint!

Haha wat is die Karlo kolderiek om te zien op gravel.

In de rally is Karlo volslagen kansloos, ik zou die statistieken weleens willen zien.

Ze hebben het beide slecht naar hun zin, Karlo haat zichtbaar het gravel en Verdasco wordt moedeloos van de kanonskogels waar hij niets mee kan.

Ai, gelijk een mb voor Verdasco. Hij zal een dubbele fout moeten slaan om die nog in te leveren.

Mishit Verdasco en een gewonnen rally van Karlo maken van 2-4 nu 4-4!

Op *5-6 een tweede service en een prachtige passeerbal van Nando voor de set. Helaas.... Mission impossible nu lijkt me.

Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2010

Dat je Verdasco niet hebt, kan ik me nog wel voorstellen. Maar dan wel Karlovic nemen, dat is precies wat ik altijd probeer te bestrijden...

Re: Madrid - centre court - 11-05-2010

Klasse Nando.

Op xscores.com staan Russell en Fish voor de volgende partij klaar. Spelen zij ipv Berdych en Nalbi? Dat zou gunstig zijn.

Re: Madrid - Musse - 11-05-2010

Vreemd... want in de qualificaties had Russell opgegeven met een polsblessure.
Ik weet niet of het echt een blessure was, of dat hij niet veel zin meer had :wink: , maar het lijkt me niet echt logisch om dan toch het hoofdtoernooi te spelen...

Re: Madrid - andre - 11-05-2010

ll-ll dat zie je niet vaak.
Waarom is het gunstig CC, ik neem aan dat Melzer gewoon de volgende pot wint?

Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2010

Vooral niet dat twee spelers die tegen elkaar moeten zich allebei op het laatste moment terug trekken. Lijkt een behoorlijk latertje te worden...

Re: Madrid - mindlight - 12-05-2010

Toch keurig van Fish! Wel zonde van Nalbi, maar dat was zo'n gering stukje budget dat ik er niet echt mee kan zitten.

Re: Madrid - centre court - 12-05-2010

andre Wrote:ll-ll dat zie je niet vaak.
Waarom is het gunstig CC, ik neem aan dat Melzer gewoon de volgende pot wint?

Gunstig voor Nando dat Berdych daar weg is dacht ik. Volgens mij heeft niet iedereen Verdasco.

Re: Madrid - _Tampie - 12-05-2010

Ad Wim Wrote:Dat je Verdasco niet hebt, kan ik me nog wel voorstellen. Maar dan wel Karlovic nemen, dat is precies wat ik altijd probeer te bestrijden...

Karlo zou natuurlijk verboden moeten worden op gravel, heb ik nu gezien. Tsja, ik wilde Verdasco wel, maar kwam met hem in mijn team niet mooi uit qua budget. Toen had ik een opzetje zonder hem en kwam ik met Karlo erbij op 2 budget over. Weinig budget over daar hou ik wel van, en verder was de verdeling over de draw mooi dus heb ik hem laten staan. Een verrassing van Karlo had me dan dubbel voordeel opgeleverd. Nu dubbel nadeel, hoewel dat wel wordt gecompenseerd als Nando er alsnog vroeg uitgaat. Voor de QF is dat echter vrij onwaarschijnlijk, maar met 180 voor Nando kan ik prima leven. 360 is teveel, en 600 acht ik onmogelijk met Nadal.

Re: Madrid - Stille - 12-05-2010

Wat een beestenweer in Madrid vandaag

Re: Madrid - Ad Wim - 12-05-2010

Stille Wrote:Wat een beestenweer in Madrid vandaag
En uiteraard gaan ze gewoon de baan op Undecided

Stille Wrote:Wat een beestenweer in Madrid vandaag

Googelen op ''weer in madrid'' levert op dat er alleen donderdagmiddag een regendrup valt. :8:

Hup Cilic en Hanescu. Deze 2 moeten lukken lijkt me.

Het was Hanescu of Petzschner met mijn laatste geld, van mij mag Hanescu dus wel verliezen. En ik durfde Schwank niet aan bij Betfair, dus niet echt belangen bij deze potten.

Ad Wim Wrote:Het was Hanescu of Petzschner met mijn laatste geld, van mij mag Hanescu dus wel verliezen. En ik durfde Schwank niet aan bij Betfair, dus niet echt belangen bij deze potten.

Voor FTM toch wel? Als je Schwank hebt moet ie door, heb je 'm niet dan zsm eruit svp. Dat laatste geldt voor mij.

O, ik wist niet dat Schwank veel gekozen was. Dan mag ie er wel uit ja.

Hanescu kwam na de setwinst van 6-0 al vlot met 1-5 achter in de 2e set maar knokt zich nu weer terug naar 4-5*. Hopelijk kan ie nog eens breaken. Cilic gaat steady.

En 0-30. Ga dooooor!