The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Miami - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=6371)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Re: Miami - buurs - 21-03-2012

Ik snap niet waarom je zo geforceerd probeert in te lopen, Tamp....

De finale wordt zo goed als zeker Djokovic - Nadal...

De kloof wordt alleen maar groter.

Federer doet het hier sinds 2007 erg matig en heeft nu zoveel wedstrijden achtereen gewonnen, dat het nu wel gebeurd is.
Hij haalt overigens wel makkelijk de halve finale.
Murray doet het hier vaker slecht dan goed en gezien vorige week en zijn enorm lastige loting ook niet verstandig.

Genomico Wrote:Zelfs als je uitgaat van 600 punten voor Rafa dan is ie nog niet rendabel genoeg. Dus Rafa is deze week alleen voor de echte fans (die weten dat ie gaat winnen) :waf:

En jij hebt geen Rafa...? :roll: Icon_evil

Re: Miami - Genomico - 21-03-2012

buurs Wrote:
Genomico Wrote:Zelfs als je uitgaat van 600 punten voor Rafa dan is ie nog niet rendabel genoeg. Dus Rafa is deze week alleen voor de echte fans (die weten dat ie gaat winnen) :waf:

En jij hebt geen Rafa...? :roll: Icon_evil

Nope, maar ik blijf natuurlijk voor Rafa juichen Smile

Re: Miami - EB Sports - 21-03-2012

De qualifiers zijn inmiddels in de draw van het hoofdtoernooi geplaatst.

Re: Miami - _Tampie - 21-03-2012

buurs Wrote:Ik snap niet waarom je zo geforceerd probeert in te lopen, Tamp....De finale wordt zo goed als zeker Djokovic - Nadal...De kloof wordt alleen maar groter.Federer doet het hier sinds 2007 erg matig en heeft nu zoveel wedstrijden achtereen gewonnen, dat het nu wel gebeurd is.Hij haalt overigens wel makkelijk de halve finale.Murray doet het hier vaker slecht dan goed en gezien vorige week en zijn enorm lastige loting ook niet verstandig.

Het lijkt allemaal zo voorspelbaar, maar het loopt vaak anders. Ik vond het gokje zo gek nog niet. Ik wist dat Murray vorig jaar 1R verloor hier, dat hij het al langer zo slecht doet hier had ik even gemist.

Federer had ik trouwens niet van verwacht dat die zo vaak gekozen zou worden. Als ik dat had geweten, had ik hem niet genomen. Alternatieven dan;
Dimitrov
Raonic
Gulbis
Petzschner
Isner
GGL
ERV
Lorenzi
Bolelli
Phau
Dancevic

Re: Miami - kooltje - 21-03-2012

Lekker...Maar 20x Murray gekozen...Hopen dat hij weer geheel hersteld is...Tegen Raonic zal zeer belangrijk worden...

Deze week moet ik goed scoren anders is het klaar na een dramatische IW.

Veel mensen met Federer zeg...Eindelijk heeft hij bijna iedereen overtuigd...Mij zeker ook maar ik moest wat doen en in Miami is hij al vaker verslagen...Verwacht ook niet dat hij een Djokovic-achtige serie neer gaat zetten.

Re: Miami - Ad Wim - 21-03-2012

Ik wilde eerst geen een topper nemen, omdat ik denk dat het weer een verrassend toernooi wordt en de toppers überhaupt allemaal moeilijk rendabel worden.
Maar dan krijg je veel van die net niet-gasten en daar word je ook niet vrolijk van. Dus ben ik maar voor de meest voor de hand liggende topper gegaan. Murray is te onzeker en heeft een moeilijke loting, Nadal haalt de finale wel, maar is daar de underdog en dan te duur voor 600 punten, en Djoko is sowieso nog te duur.
Federer is momenteel de beste, heeft een goede loting, is goedkoper dan Djoko en Nadal en speelt hierna ruim een maand niet dus kan hier alles geven. Derhalve leek hem me de meest logische keuze.

Ik snap jullie niet...

Nadal is bij mij met een finaleplek wel rendabel...

Als Nadal op voorhand 600 punten zou halen met 100% zekerheid, had ik hem genomen. Rendabel genoeg idd.

Lekker onvoorspelbaar toernooi, want Djoko 'gewoon' topfavoriet, met mensen die in Nadal en Federer geloven; terwijl je Murray niet moet uitvlakken. Heeft toch echt wel een kans van 25% op een finaleplek en 10% op toernooiwinst. En bij SF is hij niet rendabel genoeg, maar echt dik verliezen doe ik dan niet. Istomin-Raonic-Melzer-Berdych, moet te doen zijn.

Als je hem 100% op finale zet wel ja, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Als Murray goed is, heeft die al een flinke kans, en Isner of Tsonga daarvoor ook al.

En hij heeft in de huidige omstandigheden imo weinig kans in de finale, itt Federer en Djokovic. Ik ga er vanuit dat een van die twee het toernooi wint.

_Tampie Wrote:Als Nadal op voorhand 600 punten zou halen met 100% zekerheid, had ik hem genomen. Rendabel genoeg idd.

Lekker onvoorspelbaar toernooi, want Djoko 'gewoon' topfavoriet, met mensen die in Nadal en Federer geloven; terwijl je Murray niet moet uitvlakken. Heeft toch echt wel een kans van 25% op een finaleplek en 10% op toernooiwinst. En bij SF is hij niet rendabel genoeg, maar echt dik verliezen doe ik dan niet. Istomin-Raonic-Melzer-Berdych, moet te doen zijn.
Haha, tegelijk en hetzelfde.

En juist dat rijtje zou ik me zorgen om maken. Verreweg de lastigste loting van de 4.

Natuurlijk is finale voor Nadal geen 100% zekerheid.
Ik denk 70%, maar ik geef hem ook een goede kans in de finale.

Ik vond hem vorige week, behalve tegen Nalbi, erg goed spelen.
Ook tegen Federer, maar die had zijn beste dag ooit zo'n beetje.

Federer was tegen Isner bijvoorbeeld stukken minder.
Ik denk daarom een finale Djoko - Nadal met Djoko 60% favoriet.

Klinkt allemaal plausibel, maar ik zie Nadal wel als nummer 3 favoriet deze week op voorhand, al ligt het dicht bij elkaar.
En dan neem ik dus de goedkoopste optie, die ook nog het beste in vorm is, ook al heeft die een lastigere halve finale.

Ad Wim Wrote:En juist dat rijtje zou ik me zorgen om maken. Verreweg de lastigste loting van de 4.

Klopt. Ik zeg ook zeker niet dat hij een cakewalk naar de SF heeft hoor.

Re: Miami - ronniev - 21-03-2012

Organisatie, check even de budgetten van hykha (team heeft 24.999 pnt) en nab786 (team heeft 24.723 pnt), terwijl budget 22.000 pnt voor Miami week 7 is.

ronniev Wrote:Organisatie, check even de budgetten van hykha (team heeft 24.999 pnt) en nab786 (team heeft 24.723 pnt), terwijl budget 22.000 pnt voor Miami week 7 is.

Ik zie het. Vreemd. Daar moet Mac even naar kijken. Het zijn nieuwe deelnemers, hykha sinds vorige week en nab786 is deze week voor het eerst.

Dank iig voor de oplettendheid!

Re: Miami - Mac - 21-03-2012

ronniev, bedankt voor het melden. Ik weet al hoe dit komt. Deze 2 spelers hebben zich deze week opgegeven voor het spel en blijkbaar staat daar nog het budget van de australian open (25000) ingesteld.

Ik zal de bug eruit halen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We zullen even bespreken wat er met de teams gebeurt mocht 1 van de 2 toevallig een medaille behalen deze week.

Re: Miami - rhubarb - 21-03-2012

Vorige week hard gefaald met een team van 5 spelers (3 lagen er de 1e ronde al uit). Dit keer een breed team zonder top 5. Eens kijken hoe dat uitpakt.

Re: Miami - ronniev - 21-03-2012

Oplossing is prima mac

We gaan zo beginnen. Gelukkig hier wat schappelijkere tijden. Hup Mato en Dimi!

Re: Miami - Stille - 21-03-2012

Mato en Dimi [gay]

SB bij Haase staat stil, lekker dan.
Dimitrov zit er lekker in.

Haase mist BP. Jammer

Hop de break voor Haase! Istomin lijkt er af te gaan. Ook niet slecht dit en wat te denken van Bellucci. Had hem in een schaduwteam staan. Pakte toch vorige week een set tegen Federer. Ik verwacht dat ie hem toch nog wel gaat winnen

Kan Haase opeens weer tennissen? Hij lijkt een van de mannen in vorm en must-picks (zonder qualis) eraf te slaan...

Gelukkig gaat Dimitrov lekker.

Tegen een blessure is weinig te doen. Daardoor lag het sc stil. Na de medical geen game meer gemaakt

Hoe weet je dat dan?

Door enkel gegaan bij 3-3 15-0. Zag het net ergens op twitter staan. Zal wel iemand zijn die daar zit te kijken

Das mooi klote doen. Ik vroeg me al af waarom het zo hard ging.

Dimi wint iig easy, 1 op 1 kan ik mee leven.

En dan komt Matosevic nog terug ook. Wat is die Haase toch een drol