The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
FTM 2011 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM 2011 (/showthread.php?tid=5702)

Re: FTM 2011 - Stille - 26-03-2011

Yep en daar ging het mis. Maar maakt niet uit, want mijn qualies hebben op Rochus na toch gefaald

Re: FTM 2011 - Mac - 27-03-2011

Mac Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Moet ik aan Mac vragen of dat gemakkelijk kan. Als blijkt dat we handmatig iedereen's score aan moeten gaan passen gaan we er niet aan beginnen.

en?

Ga ik dit weekend even naar kijken, verwacht dat t wel te doen is.

Als het goed is staat het inmiddels weer goed allemaal.

Re: FTM 2011 - Stille - 27-03-2011

Rochus en Bogo hebben nu 57 punten. Moeten dit er niet 61 zijn (45+16Q)?

Re: FTM 2011 - buurs - 27-03-2011

thxs Mac =D>

@stille: moet idd 61 pnt zijn.

Re: FTM 2011 - Ad Wim - 29-03-2011

Denk niet dat ik het goed heb gedaan deze week. En dat zeg ik nu maar vast, voordat de echte beslissingen gevallen zijn.
Ik had Ferrer en Roddick sowieso genomen, met welke loting dan ook, en dat blijkt ook. Maar Murray en Berdych ben ik te opportunistisch geweest. Ik wist wel dat Djokovic vaak gekozen zou zijn, en daarom had ik toch iets meer voor veilig moeten gaan en hem dus wel moeten nemen. Dat is slim managen.

Nu maar hopen dat de finale Berdych-Ferrer wordt.

Re: FTM 2011 - kooltje - 30-03-2011

KLassementsleider Kraai heeft geen spelers meer over. Dus iedereen zal weer dichter op de nr. 1 komen te staan. Mocht Djoko hier winnen zal Tampie de leiding gaan nemen.
Zelf eigenlijk "pas" 3000 punten achter op de nr.1. Pas omdat er echt een paar dramatische toernooien tussen hebben gezeten. Vaste forummers als buurs, Ad en Stille staan op 2000 punten dus dat verschil is zeker nog te overzien. Verrassend dat ik Omyaca nog achter me heb, had veel verwacht van hem maar tot nu toe geen spreekmakende resultaten.

Re: FTM 2011 - buurs - 30-03-2011

Het zou ook te gek voor woorden zijn als Kraai langer dan 1 week bovenaan zou staan.

Re: FTM 2011 - Stille - 30-03-2011

Ik heb eens zitten kijken. Als Ferrer van FIsh verliest haal ik geen medaille, ook al wint Djoko het toernooi Sad Zaak is dat hf nadal-federer en ferrer-djoko worden. Meest logisch daarna nadal-djoko met djoko als winnaar. Als dat gebeurt dfan kan het niet fout maar ja ik vertrouw Fish niet. Alks die 'on a roll' is kan ie gekke dingen en doen en hij heeft Ferrer al 2x verslagen. Vanavond om 21.00 uur in spanning voor de buis!

Re: FTM 2011 - Haggie - 30-03-2011

Stille Wrote:Ik heb eens zitten kijken. Als Ferrer van FIsh verliest haal ik geen medaille, ook al wint Djoko het toernooi Sad Zaak is dat hf nadal-federer en ferrer-djoko worden. Meest logisch daarna nadal-djoko met djoko als winnaar. Als dat gebeurt dfan kan het niet fout maar ja ik vertrouw Fish niet. Alks die 'on a roll' is kan ie gekke dingen en doen en hij heeft Ferrer al 2x verslagen. Vanavond om 21.00 uur in spanning voor de buis!

Vis Vis Vis!! :-({|=

Re: FTM 2011 - mindlight - 30-03-2011

Haggie Haggie Haggie :-({|=

Re: FTM 2011 - centre court - 30-03-2011

Als Djoko de finale maar niet wint ben ik tevreden met deze week. Dan zie ik eigenlijk in Nadal de enige die me daarmee kan helpen. Niet zo verrassend voorspel ik het volgende scenario:
Nadal-Federer
Ferrer-Djoko

Nadal-Djoko

Nadal(hopelijk)

Re: FTM 2011 - Overdune - 30-03-2011

buurs Wrote:Het zou ook te gek voor woorden zijn als Kraai langer dan 1 week bovenaan zou staan.

Want?

Re: FTM 2011 - andre - 01-04-2011

Het is sowieso te gek voor woorden als iemand anders dan Buurs bovenaan staat, figuranten moeten hun plaats weten.

Re: FTM 2011 - buurs - 01-04-2011

Jij begrijpt het. :8:

Re: FTM 2011 - Haggie - 01-04-2011

Het wordt dat Gonzalez weer toernooien gaat spelen. Dan komt mijn motivatie vanzelf weer terug :Big Grin

Re: FTM 2011 - mindlight - 01-04-2011

Je hebt held Verdasco toch nog?

mindlight Wrote:Je hebt held Verdasco toch nog?

Zeker en Roddick ook.
Maar deze jongens helpen mij ook niet uit mn dip met hun verschrikkelijke resultaten! :cry:

Re: FTM 2011 - buurs - 01-04-2011

Haggie Wrote:Het wordt dat Gonzalez weer toernooien gaat spelen. Dan komt mijn motivatie vanzelf weer terug :Big Grin

Ik zag op sport1 gister een benefietwedstrijd uit Miami met oa Guga en Gonzo.

Hij lijkt dus weer fit.

buurs Wrote:
Haggie Wrote:Het wordt dat Gonzalez weer toernooien gaat spelen. Dan komt mijn motivatie vanzelf weer terug :Big Grin

Ik zag op sport1 gister een benefietwedstrijd uit Miami met oa Guga en Gonzo.

Hij lijkt dus weer fit.

Hakkuh

Re: FTM 2011 - andre - 04-04-2011

Voor het eerst in de FTM-historie dat (buiten de Masters finale) alle te kiezen spelers die in de toernooien zitten ook daadwerkelijk gekozen zijn.

Re: FTM 2011 - kooltje - 04-04-2011

andre Wrote:Voor het eerst in de FTM-historie dat (buiten de Masters finale) alle te kiezen spelers die in de toernooien zitten ook daadwerkelijk gekozen zijn.
Yep..buiten de reeds uitgeschakelde spelers om....

Re: FTM 2011 - Stille - 04-04-2011

Skugor is los. Zou leuk zijn als Bogo er uit gaat. Toch 15 x gekozen

Re: FTM 2011 - Overdune - 04-04-2011

andre Wrote:Voor het eerst in de FTM-historie dat (buiten de Masters finale) alle te kiezen spelers die in de toernooien zitten ook daadwerkelijk gekozen zijn.

Skugor is niet gekozen. Wink Of telt dat niet?

Re: FTM 2011 - centre court - 04-04-2011

Hup Skugor!

Re: FTM 2011 - Overdune - 04-04-2011

Bogomolov lijkt net op tijd wakker en breekt terug. Hup Alex, ontzettende held!

Re: FTM 2011 - andre - 05-04-2011

Overdune Wrote:

Skugor is niet gekozen. Wink Of telt dat niet?
Jawel, toch niet volledig dan.
Dan is het zo dat alle spelers die op het tijdstip van de deadline in het hoofdtoernooi zaten gekozen zijn. Voor het eerst.

Re: FTM 2011 - buurs - 05-04-2011

Nog geen speler kwijt, ondanks dat ik niet wist of er al partijen gespeeld waren Hakkuh

Re: FTM 2011 - kooltje - 05-04-2011

buurs Wrote:Nog geen speler kwijt, ondanks dat ik niet wist of er al partijen gespeeld waren Hakkuh
Grappig dat je dan Riba, Chardy, Andujar, Hanescu allemaal hebt...

Niks voor jou Fish kiezen...zo een vertrouwen in hem?...Ging er hier al 4x in de eerste ronde van af...

Re: FTM 2011 - Stille - 05-04-2011

Buurs zit ons gewoon in de maling te nemen... #-o

Re: FTM 2011 - buurs - 05-04-2011

kooltje Wrote:
buurs Wrote:Nog geen speler kwijt, ondanks dat ik niet wist of er al partijen gespeeld waren Hakkuh
Grappig dat je dan Riba, Chardy, Andujar, Hanescu allemaal hebt...

Niks voor jou Fish kiezen...zo een vertrouwen in hem?...Ging er hier al 4x in de eerste ronde van af...

Die 4 zag ik wel winnen.
Ik wist niet welke partijen er op de oop van gister stonden...

en fish heb ik gekozen, omdat ik snel spelers moest aanklikken.
heb dus niks kunnen uitzoeken...

alle keuzes waren 1e ingeving.
hopelijk pakt het goed uit.