The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
MV Game 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: MV Game 2006 (/showthread.php?tid=279)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49


- Genomico - 08-08-2006

Juan Zueco Wrote:
kuiper Wrote:Wat moet je nou met Safin en Nieminen. Dan wordt weer gokken!!

22:59:59 Safin er uit gegooid. Direct daarna pakt hij de 2e set. :roll:

Die 2e set had ie toch al wel een paar minuten voor 11 binnen hoor :wink: (nou jah, 2 hooguit 3)


- kuiper - 08-08-2006

Nee dat vond ik geen optie. Hrbaty-benneteau is mij te onzeker. En ToJo kan Hewitt in een goede dag best kloppen.


- Genomico - 08-08-2006

Kuiper: Gasquet & Youzhny
Genomico: Hrbaty & Henman

Ik heb er vertrouwen in :wink:


- kuiper - 08-08-2006

De winnaar van Blake/Gasquet wilde ik hebben. Die staat in de kwart.
En Youzhny weet je nooit, meer vertrouwen in dan Hrbaty.


- Juan Zueco - 08-08-2006

Genomico Wrote:
Juan Zueco Wrote:
kuiper Wrote:Wat moet je nou met Safin en Nieminen. Dan wordt weer gokken!!

22:59:59 Safin er uit gegooid. Direct daarna pakt hij de 2e set. :roll:

Die 2e set had ie toch al wel een paar minuten voor 11 binnen hoor :wink: (nou jah, 2 hooguit 3)

Dan loopt mijn pc-klok niet jofel. Wink


- Elikian - 09-08-2006

Maar hij heeft toch verloren Big Grin


- merijn s aalbers - 09-08-2006

Elikian Wrote:Maar hij heeft toch verloren Big Grin

En uitgerekend jij hebt 'm niet? :wink:


- Ad Wim - 09-08-2006

Gisteren snel om 2245 uur mijn team gemaakt en ingestuurd. Blijkt het dat ik een half uur later een mail terug heb gekregen dat er een server error is, maar toen was ik alweer terug op mijn feestje en nu zie ik net geen team bij mij ingevuld staan. Naast de kater is dat een zware dobber Sad


- Elikian - 09-08-2006

merijn s aalbers Wrote:
Elikian Wrote:Maar hij heeft toch verloren Big Grin

En uitgerekend jij hebt 'm niet? :wink:
Ik kies nooit Safin.

Tis echt alles of niks bij hem: of hij wint het toernooi, of hij vliegt er in de eerste ronde uit. Voor mijn gevoel is het 'er in de eerste ronde uitvliegen' meer dan 90% van de keren, en dat maakt hem niet waardig voor mijn team Wink

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/Picks/Elikian.html">http://www.competitieteam.nl/elikian/Picks/Elikian.html</a><!-- m -->

3 Safin 27 9,0 Acapulco(5), Houston(15), Wimbledon(7)

Valt nog mee dit jaar Smile


- Dodge - 09-08-2006

Ik wou voor die schamele 500 of iets het risico wel nemen... helaas kon ie het niet doordrukken ind e derde tegen Robredo.

Maar inderdaad wordt hij nu niet alleen meer door zijn temperament geplaagd, maar ook nog door vormverlies en blessureleed...


- Mist - 11-08-2006

Goh, alleen Nieminen nog over. Kan me niet heugen ooit weken achtereen zó slecht te hebben gepresteerd :|


- Dodge - 12-08-2006

Heb alle halve finalisten! Hakkuh

Alleen levert het me zelfs als federer wint geen topklassering in de week op. Loop daarvoor iets te veel achter op de ik-koop-zoveel-mogelijk-en-kijk-wel-wat-er-overblijft-managers! :wink:


- Robert-vdl - 12-08-2006

Feli Dodge, ik zag inderdaad duidelijk dat er nog een viertje in de ranglijst te vinden was. Jammer voor jou is het niet de hoogste score deze week!

Forza Murray!


- Elikian - 12-08-2006

Als Murray van Gasquet wint vanavond is Winpagina zijn eerste plaats kwijt :eeeek:


- harry_bierdop - 15-08-2006

Ik heb de eer om voor Merijn (roofmagic) deze week het team te mogen maken en de Poll in te vullen! De Poll is redelijk verlopen.. allebei de halve finales goed en finale alleen de sets niet.

Nu MV: Lang geleden voor me maar redelijk gepuzzeld in deze, héééle lastige, week! Hij gaf aan een redelijk budget te hebben en daar zuinig op te zijn. Derhalve geen Fedex en geen Roddicker! Nadal wel graag..

Dit heb ik er van gebakken, hoop dat het iets is. 3 qaulies, samen 1400 euro voor zeker 30 punten... kon geen speler vinden van 1400 euro die dat zou halen. Spadea kans op meer...

Almagro 785 IN 7
Baghdatis 1852 IN 7
Djokovic 1168 IN 1
Fish 616 IN 7
Gimelstob 493 IN 10
Ljubicic 3195 IN 7
Nadal 4505 IN 1
Sanguinetti655 IN 10
Spadea 450 IN 10

Edit: Was graag voor Gasquet gegaan maar de stand was er niet naar en vond dat risico te groot!


- buurs - 15-08-2006

En Bracciali wint de 1e set van Roddick.
Bracciali heb ik er om 22.59 uur ingezet :razz:


- Genomico - 16-08-2006

Mijn vriendin heeft prima werk verricht door Gasquet en Vliegen eruit te halen en Baghdatis erin te zetten op het laatste moment. En dat terwijl ze moest stressen om dit voor elkaar te krijgen, want excel deed niet wat het had moeten doen. Maar gelukkig was ze op tijd :Big Grin Nu hopen dat het ook wat oplevert.


- buurs - 16-08-2006

buurs Wrote:En Bracciali wint de 1e set van Roddick.
Bracciali heb ik er om 22.59 uur ingezet :razz:

En hij verliest nog na 3 TB's :roll:


- Dodge - 16-08-2006

Waarom heeft iedereen altijd meer spelers dan ik?? :-k


- buurs - 16-08-2006

Dodge Wrote:Waarom heeft iedereen altijd meer spelers dan ik?? :-k

Dan moet je geen Federer nemen :8:


- Dodge - 16-08-2006

Raak punt!
Alleen heb ik deze week geen federer maar wel weer duur geshopt met Ljubi en Blake en nog wat mennekes tussen de 1000 en 2000. Gekke is dat ik het gevoel heb dat anderen die ook hebben, PLUS nog meer! Maar dat is misschien mijn paranoia :wink:

Maar goed, als je er niet veel heb kun je er ook niet veel kwijt raken! Sorry voor Cruyff-gehalte.


- buurs - 16-08-2006

Dodge Wrote:Raak punt!
Alleen heb ik deze week geen federer maar wel weer duur geshopt met Ljubi en Blake en nog wat mennekes tussen de 1000 en 2000. Gekke is dat ik het gevoel heb dat anderen die ook hebben, PLUS nog meer! Maar dat is misschien mijn paranoia :wink:

Maar goed, als je er niet veel heb kun je er ook niet veel kwijt raken! Sorry voor Cruyff-gehalte.

:8:

Maar hoe meer spelers, hoe meer kans je hebt op meer punten. :wink:

Al is de kans per speler weer kleiner om de volgende ronde te halen. :roll:


- buurs - 16-08-2006

Ach, een ieder heeft zijn eigen tactiek...


- Elikian - 16-08-2006

Centre Court is ooit aan de Aus Open begonnen met 21 spelers. Hij heeft de hele 1e week bovenaan gestaan toen ... en is als laatste geeindigd Big Grin


- Dodge - 16-08-2006

Ik dacht altijd dat grote teams meer opschieten in de kleinere toernooien, maar ik merk dat het ook in de Master-series kan lonen. Komt deels ook door de balachelijke hoge waardes van de nummers 1 en 2 momenteel natuurlijk.
De laatste 4 op en grand slam zijn doorgaans altijd te duur om allemaal te hebben en toch een groot team te hebben. Bij lagere toernooien kun je er altijd nog 2 of 3 van hebben en dan toch hoog eindigen met je eerder gesprokkelde punten van kleintjes die verrassen en qualies bijvoorbeeld.


- Elikian - 16-08-2006

Als je in punten het verschil hebt tussen Nadal en Federer ben je gewoon de nummer 3 van de wereld!

Tis echt

Federer

..
..
niks
..
..

Nadal

..
..
niks
..
..

Rest.


- Dodge - 16-08-2006

Zal Rafa balen dat ie met 4505 punten (by far) NOG geen nummer 1 is!!

Herinner me dat gasten als Kuerten, Safin of Hewitt zich nummer 1 konden noemen zonder ook maar de 4000 te hebben gepasseerd!


- Robert-vdl - 17-08-2006

Wat een slachtveld. In dit soort weken kan je je onderscheiden. Goed gedaan Elikian en anderen!


- Elikian - 17-08-2006

Ja, eindelijk weer eens een goeie week. Dat werd ook wel weer eens tijd. Ik vond de meeste uitslagen niet eens echt zo verrassend eigenlijk. Tot ik zag dat er heel veel zijn die er nog maar 3 overhebben. Blijkbaar toch wel.

Maar gisteren hebben alle goedkope rukkers verloren, dat hakt er voor veel mensen wel in. Smile


- Dodge - 17-08-2006

9 over! echt uitzonderlijk goed! :eeeek:

Zelf met nog 5 niet eens heel ontevreden. Met het wegvallen van Fed liggen er alleen goede mogelijkheden in de bovenste helft waar ik enkel Gonzalez heb!

Ongelofelijk van ferrero ook, die zag ik echt niet aankomen!!