The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- joep - 07-09-2006 Treesong Wrote:joep Wrote:deze week wel ja Eeuhh, ja is waar, maar ze werken wel met z'n vieren: Friet bij Piet Ed Kroket Nol Smulrol en Nel Frikandel - Berend Botje - 07-09-2006 Poep van Joep - waf - 07-09-2006 Berend Botje Wrote:Poep van Joep ![]() ![]() - Gerben Zonderland - 07-09-2006 joep Wrote:Eeuhh, ja is waar, maar ze werken wel met z'n vieren: Hee, 'respect' voor Piet, begrepen? http://www.cafetariafrietvanpiet.nl/ Zijn Frietje Brussel is 'uit de kunst'! - Bocaloca - 07-09-2006 ![]() - Ekslem - 08-09-2006 Mosselen :cheers: - Saartje - 08-09-2006 ![]() - Hoef - 08-09-2006 Sushi en eendenborst (je moet goeie vrienden natuurlijk wel verwennen...) - Ekslem - 08-09-2006 Saartje Wrote: Zei de gek... Mosselen heeeeeeeeeeeeerlijk, lekkere sloot wijn erbij, heeeeeeeeeeeeeeerlijk! - Treesong - 08-09-2006 Ekslem Wrote:Mosselen :cheers: Da's ook wel een idee ![]() - goa - 08-09-2006 ![]() =D> =P~ - Gerben Zonderland - 08-09-2006 Ekslem Wrote:Saartje Wrote: ![]() ![]() :eeeek: - Hoef - 08-09-2006 Murth Mossel heb ik zien optreden in Pepijn in Den Haag, matig grappig. Eigenlijk was zijn naam nog het grappigst :-k - waf - 08-09-2006 Hoef Wrote:Sushi en eendenborst (je moet goeie vrienden natuurlijk wel verwennen...) ik vind het vooralsnog een smerige combinatie, maar dank voor de uitnodiging! ekslem Wrote:Mosselen de mosselen zijn slecht dit jaar. kleine prut. - Treesong - 08-09-2006 waf Wrote:de mosselen zijn slecht dit jaar. kleine prut. Correct. Maar gelukkig heb ik een goed mannetje ![]() - Ad Wim - 08-09-2006 Vanavond maar weer eens naar Cantinero of Mas Tapas; te katerig om zelf iets in elkaar te draaien. - Treesong - 08-09-2006 Ad Wim Wrote:Vanavond maar weer eens naar Cantinero of Mas Tapas; te katerig om zelf iets in elkaar te draaien. Voor de beste Tapas moet je natuurlijk al sinds jaar en dag naar Catala in de Spuistraat (tegenover Hoppe). Echt Spaans, kein keloel en ze hebben Torres als huiswijn =P~ - Ad Wim - 08-09-2006 Luister, zowel Mas Tapas als Cantinero is 100 meter lopen. Voor Catala moet ik de fiets pakken en daar ben ik dus te katerig voor. - Treesong - 08-09-2006 Ga dan naar Vamos a Ver :wink: - Ad Wim - 08-09-2006 Dat is net iets verder, maar is ook nog een optie. Een nadeel daar is dat het Tapas-aspect een beetje verloren gaat omdat je daar eigenlijk alleen maar echt Tapas Variadas kan bestellen. A la carte zijn ze namelijk naar verhouding erg duur. - Hoef - 08-09-2006 waf Wrote:Hoef Wrote:Sushi en eendenborst (je moet goeie vrienden natuurlijk wel verwennen...) Niet tegelijk, penishoofd! Vooraf sushi, als hoofd eendenborst op oosterse wijze. Als jij weer eens komt eten, mag je het misschien ook proeven waf Wrote:ekslem Wrote:Mosselen Kleine mosselen (indien Frans) zijn veeeeeeeel lekkerder dan die enorme Zeeuwse meelballen - Treesong - 08-09-2006 Hoef Wrote:Kleine mosselen (indien Frans) zijn veeeeeeeel lekkerder dan die enorme Zeeuwse meelballen Mijn mosselmannetje bevindt zich dan ook in Normandië :8: - Ekslem - 08-09-2006 Die in Bretagne dit jaar waren ook prima, evenals de rest vd vis en schelpdieren die ik aldaar op heb :razz: - Kleine Jan - 08-09-2006 Ik eet bij opa & oma vandaag! =P~ - waf - 08-09-2006 Hoef Wrote:waf Wrote:ekslem Wrote:Mosselen ook kleine zeeuwse mosselen kunnen lekker zijn. ik schreef kleine prut: ik heb dit seizoen louter verschrompelde wezentjes aangetroffen, zeg maar krenten ipv druiven. maar jij zal na je vakantie alles weten van een verschrompeld mosseltje! ![]() - Ad Wim - 09-09-2006 Het is toch maar Drie Vrienden geworden gisteravond. Nog dichterbij, maar wel wat duurder. Maar het is en blijft wel echt een hele leuke tent. - Kleine Jan - 09-09-2006 We rijden hem vanavond maar weer eens de schuur uit.... ![]() - Treesong - 09-09-2006 Ad Wim Wrote:Het is toch maar Drie Vrienden geworden gisteravond. Nog dichterbij, maar wel wat duurder. Maar het is en blijft wel echt een hele leuke tent. Die tent is (o.a.) van de vriend van de opper-illustratrice van mijn sprookjesboekenfabriek. Tis een heel geestig concept en 't loopt dus nog steeds aardig... Hebben ze die whiskey-proeverij nog? - Treesong - 09-09-2006 Spring zo maar es in de Range Rover voor een uitgebreide Indische verjaardagslunch bij Sarinah in de Haag... beetje vergane glorie, maar goed... kep wel trek in een lekkere sateh kambing =P~ - Kleine Jan - 09-09-2006 Treesong Wrote:Spring zo maar es in de Range Rover voor een uitgebreide Indische verjaardagslunch bij Sarinah in de Haag... beetje vergane glorie, maar goed... kep wel trek in een lekkere sateh kambing =P~ kijk je uit met die grote auto van je.. je hebt kans dat ik daar in de buurt buiten aan het spelen ben... |