The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- FC Petr - 09-09-2006 Kleine Jan Wrote:Treesong Wrote:Spring zo maar es in de Range Rover voor een uitgebreide Indische verjaardagslunch bij Sarinah in de Haag... beetje vergane glorie, maar goed... kep wel trek in een lekkere sateh kambing =P~ Mwah...een concurrent minder kan geen kwaad. :wink: - Kleine Jan - 09-09-2006 Toet toet!! ![]() - Jansoe - 09-09-2006 Leuke pasfoto, Kleine Jan. - Ekslem - 29-09-2006 Vandaag iets heel vets, maar weet nog niet wat. De kater moet gevoed worden ![]() - Treesong - 29-09-2006 Ekslem Wrote:Vandaag iets heel vets, maar weet nog niet wat. De kater moet gevoed worden Hup naar de pizzeria, twee bakkies brood met veel kruidenboter en een pizza quatro formaggi erachteran ![]() Overigens gister na de vaste pokeravond gedobbeld om rondjes... 6x niet verloren, dus 6x een dubbele Jack Daniels ![]() - Kleine Jan - 30-09-2006 Kom maar op met de onsmakelijke opmerkingen... ik eet vanavond lekker Gado Gado! :razz: ![]() - goa - 05-10-2006 Eindelijk het recept voor het zonder twijfel lekkerste gerecht dat ik ooit gegeten heb, de geconfijte tomaten van Alan Passard van restaurant L' Arpege in Parijs (3 Michelin ***) Tomate confite aux douze saveurs ![]() Pour quatre personnes: 200 g de pommes 200 g de poires 75 g d'ananas 2 g de gingembre 4 clous de girofle 1 g d'anis 1 g de cannelle 15 g de raisins secs 2 g de zeste d'orange 4 g de zeste de citron 1 g de menthe 10 g de noix 10 g d'amandes 10 g de pistaches 2 gousses de vanille 1 orange Ciseler les pommes, poires, ananas, gingembre, noix, amandes et pistaches. Hacher les zestes d'orange et de citron. Disposer dans une poêlon une fine pellicule de sucre brun àcaraméliser, y mettre les pommes, poires, ananas et les faire sauter àfeu vif de façon àce qu'ils soient pratiquement cuits, incorporer également dans le poêlon les zestes d'orange, de citron, le gingembre, les clous de girofle, la cannelle, les raisins secs, la menthe ciselée, les noix, les amandes, les pistaches et la vanille. Mettre cette farce dans les tomates préalablement mondées et épépinées en ayant pris soin de faire une ouverture sur le haut. Saupoudrer légèrement de sucre le poëlon, faites caraméliser, mouiller d'un jus d'orange et ajoutez la gousse de vanille. Mettre les tomates dans le poêlon et cuire au four à200ð en arrosant fréquemment pendant 5 à7 minutes selon la taille de la tomate (il est préférable d'utiliser des petites tomates). Servez avec le jus de cuisson et une quenelle de glace vanille. - Kleine Jan - 05-10-2006 Ben wel benieuwd.. maar kan geen Frans :x - de nieuwe - 05-10-2006 Bon apetit! - Treesong - 05-10-2006 Ik wil jou wel eens dat fruit zien ciseleeje en hasjeeje met een Frans woordenboek in je klâhwe :lol: - Kleine Jan - 05-10-2006 Verder dan de over op 200ð zetten en daar voor 5 à7 minuten iets inzetten kom ik niet... - de nieuwe - 05-10-2006 Kleine Jan Wrote:Verder dan de over op 200ð zetten en daar voor 5 à7 minuten iets inzetten kom ik niet...over wat ? :wink: - Kleine Jan - 05-10-2006 de nieuwe Wrote:Kleine Jan Wrote:Verder dan de over op 200ð zetten en daar voor 5 à7 minuten iets inzetten kom ik niet...over wat ? :wink: ga je moeder pesten - de nieuwe - 05-10-2006 Kleine Jan Wrote:Mocht ze willende nieuwe Wrote:Kleine Jan Wrote:Verder dan de over op 200ð zetten en daar voor 5 à7 minuten iets inzetten kom ik niet...over wat ? :wink: ![]() - Treesong - 05-10-2006 goa Wrote:Servez avec une quenelle de glace vanille. Ook altijd goed natuurlijk :8: Die dikke Blijker ging in 'Herman zoekt chef' met al die wannabe-topkok-oelewappers op bezoek bij Passard. Moest die bolle wel mooi 9 ruggen neertellen voor een uitgebreide lunch. En toen mochten die arme sloebers ook nog es het eitje van Passard* namaken de volgende dag : ![]() * http://koken.blogo.nl/?comments/353/15092 - Bor de Wolf - 05-10-2006 Aangezien ik van 19:00 tot 21:45 een opvoering moet verzorgen voor de studentjes die beweren dat ze overdag een baan hebben wordt het voor mij een patatje oorlog in de plaatselijke snackbar te Buitenveldert ![]() - Treesong - 05-10-2006 Bor de Wolf Wrote:Aangezien ik van 19:00 tot 21:45 een opvoering moet verzorgen voor de studentjes die beweren dat ze overdag een baan hebben wordt het voor mij een patatje oorlog in de plaatselijke snackbar te Buitenveldert Je kunt natuurlijk ook opteren voor de vegetariese mensahap met (hopelijk nog steeds) Mexico-mix :cheers: - Mukkus - 05-10-2006 Hebben ze in die snackbar geen "Brood Kapje"? - Voyou - 05-10-2006 Bor de Wolf Wrote:Aangezien ik van 19:00 tot 21:45 een opvoering moet verzorgen voor de studentjes die beweren dat ze overdag een baan hebben wordt het voor mij een patatje oorlog in de plaatselijke snackbar te Buitenveldert Gezellig naar de Babbelhoek :!: - Bor de Wolf - 05-10-2006 Treesong Wrote:Bor de Wolf Wrote:Aangezien ik van 19:00 tot 21:45 een opvoering moet verzorgen voor de studentjes die beweren dat ze overdag een baan hebben wordt het voor mij een patatje oorlog in de plaatselijke snackbar te Buitenveldert Ze gooien daar zoveel bindmiddel door het vreten dat ik drie dagen lang een merkwaardige pijn in mn strot heb... - Treesong - 05-10-2006 Dan mot je gewoon maar een Tuna Melt bagel halen en bier gaan zitten drinken in die toffe kroeg tot je aan de bak moet - de nieuwe - 05-10-2006 Ik denk dat vandaag Pizza :!: op 't menu komt staan. =D> - gittermaster - 05-10-2006 Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:Bor de Wolf Wrote:Aangezien ik van 19:00 tot 21:45 een opvoering moet verzorgen voor de studentjes die beweren dat ze overdag een baan hebben wordt het voor mij een patatje oorlog in de plaatselijke snackbar te Buitenveldert Of ff een satetje prikken bij 1890... - Bocaloca - 05-10-2006 Tagliatella ofzo - de nieuwe - 05-10-2006 Bocaloca Wrote:Tagliatella ofzoGoeie tip! Misschien nog wel beter dan die pizza :lol: - Treesong - 05-10-2006 Er mot weer gepokerd worden zo, dus dat wordt bikken bij de beste Surinaamse toko van Amstelodamus http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?r=18369 - Dugarry - 05-10-2006 Treesong Wrote:Er mot weer gepokerd worden zo, dus dat wordt bikken bij de beste Surinaamse toko van Amstelodamus De Maizenakoekjes zijn daar overheeeeeerlijk, ook de Roti is daar goed te pruimen!!! - Treesong - 05-10-2006 Eerste wat je doet als je verhuist binnen A'dam is de beste toko in de buurt zoeken voor een goeie Surihap of blauwe hap... op beide fronten mag ik in oud-West niet klagen. M'n Indische tentje heeft zelfs IENS nog niet gehaald en gelukkig is Floor nog niet bekend bij de massa =D> - Marshall - 05-10-2006 Gisteren al uit happen geweest bij een redelijk nieuwe tent hier in de buurt; Zwagers. Vrij goed moet ik zeggen voor een 'buurtrestaurantje'. Vanavond maar eens aan de vis... Wortelstamppot met of schol of baars. Eens kijken welke van de twee ik uit het vriesvak trek - Treesong - 05-10-2006 sloeber Wrote:vis... sloeber Wrote:het vriesvak |