The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Australian Open 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Australian Open 2006 (/showthread.php?tid=464)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44


- Overdune - 29-01-2006

5-7 eerste set. Tijd om wakker te worden voor Federer zou je zeggen, maar Baghdatis staat em nu weg te spelen.


- THE MAILMAN - 29-01-2006

En inmiddels 2-1 voor Baghdatis in de 2e set en zelf serveren.
Komt er een surprising winnaar aan?


- buurs - 29-01-2006

Baghdatis is gewoon beter dan een waardeloze Federer.
Ik baal echt dat Nalbandian het zo heeft laten liggen :letitallout:

Het is toch onwaarschijnlijk dat een niet in vorm zijnde Federer een
grand slam gaat winnen :roll:


- Mac - 29-01-2006

oef dan heb je wel lef als scheids zijnde!


- Elikian - 29-01-2006

Maar hij was ook dik uit... 1-1 in sets


- _Tampie - 29-01-2006

Het ziet er naar uit dat de laatste 2 sets net zo gaan worden als tegen Kiefer.


- Ad Wim - 29-01-2006

Het is toch ongelofelijk dat Federer zijn beste tennis weer oppakt als het echt moet. 6-5 0-40 en dan vijf onwijs sterke punten spelen en de set winnen.

En het is ook ongelofelijk dat een Federer in zo'n doen de AO wint.
Vana de vierde ronde geen enkele wedstrijd echt constant goed gespeeld en het elke wedstrijd lastig gehad, maar elke wedstrijd rustig gebleven en gewacht tot zijn moment weer kwam. En wonderbaarlijk genoeg kwam dat moment elke wedstrijd weer. Hij had ook af en toe een beetje geluk, maar voor hem lijkt het spreekwoord "Geluk dwing je af" verzonnen.
Hij mag dan wat saai zijn op de baan, maar het is wel een ongelofelijke topper en mag van mij als de allerbeste tennisser ooit de boeken in gaan.


- _Tampie - 29-01-2006

Het feit dat hij altijd rustig blijft en wacht tot zijn momenten komen (en ze dan pakt) is ook psychologisch enorm zwaar voor de tegenstander, want bij zo'n stand als 7-5 en 2-0 zou je tegen iedere tegenstander het idee hebben dat hij de partij gaat winnen, maar zie tegen Federer maar eens 3 sets te winnen.


- buurs - 29-01-2006

Ik heb nog nooit zo'n slechte speech gehoord...
Niet te geloven, wat is die Federer zenuwachtig :lol:


- _Tampie - 29-01-2006

Misschien moet Federer voortaan zijn speech van te voren alvast maken.


- buurs - 29-01-2006

_Tampie Wrote:Misschien moet Federer voortaan zijn speech van te voren alvast maken.

:lol:


- Ad Wim - 29-01-2006

Ik zat met tranen in m'n ogen voor de TV, wat was dat vreselijk aandoenlijk zeg. Het is toch fantastisch dat het hem nog steeds zoveel doet. Alles wint hij de afgelopen twee jaar en dan in tranen staan. Daarom wint ie ook alles, omdat het iets blijft doen al die titels. Het wordt voor hem niet saai, ook al is het de zevende.
Eindelijk zag ik weer een keer echte emotie bij hem, heerlijk. Ik vond hem al een mooie tennisser, maar na deze speech vind ik hem ook qua persoonlijkheid een held.
Wat was dit mooie televisie, zeg.

De "quiet please" van Baghdatis naar die Grieken was ook mooi, trouwens.


- Ad Wim - 29-01-2006

buurs Wrote:Ik heb nog nooit zo'n slechte speech gehoord...
Niet te geloven, wat is die Federer zenuwachtig :lol:
Het is misschien wel duidelijk in het bovenstaande verhaal, maar ik vond het juist fantastisch. Beter dan zo'n standaardpraatje vol bedankwoordjes naar iedereen.


- Dodge - 29-01-2006

Baghdatis vergat zijn Franse beauty te bedanken! Die zal nog wat uit te leggen hebben... :wink:


- Vret Mien Gras - 29-01-2006

Ik heb de wedstrijd met knallende koppijn gekeken. Het was te laat vannacht maar wou toch die finale zien. Jammer dat het zo gelopen is, maar Federer is de keizer op de tennisbanen.

Feli Federer, het is je gegund.


- goa - 29-01-2006

buurs Wrote:Ik heb nog nooit zo'n slechte speech gehoord...
Niet te geloven, wat is die Federer zenuwachtig :lol:

Jezus wat een onzinopmerking. Federer was gewoon emotioneel omdat hij de bokaal uitgereikt kreeg door zijn grote idool Rod Laver. Ik kreeg er een brok van in mijn keel, in tegenstelling tot de 13 in een dozijn speeches die je doorgaans ziet....


- Overdune - 29-01-2006

goa Wrote:
buurs Wrote:Ik heb nog nooit zo'n slechte speech gehoord...
Niet te geloven, wat is die Federer zenuwachtig :lol:

Jezus wat een onzinopmerking. Federer was gewoon emotioneel omdat hij de bokaal uitgereikt kreeg door zijn grote idool Rod Laver. Ik kreeg er een brok van in mijn keel, in tegenstelling tot de 13 in een dozijn speeches die je doorgaans ziet....

Mee eens, maar jammer dat Federer dat dan niet zegt en in plaats daarvan alsnog een standaard speech afsteekt en zelfs uitgebreid KIA bedankt.

Gemiste kans.


- Ad Wim - 29-01-2006

Overdune Wrote:Mee eens, maar jammer dat Federer dat dan niet zegt en in plaats daarvan alsnog een standaard speech afsteekt en zelfs uitgebreid KIA bedankt.

Gemiste kans.
Zeker niet mee eens. Hij wist echt niet wat hij moest zeggen. Omdat ie toch het gevoel had dat ie iets moest zeggen bedankte ie maar KIA en deed dit ook nog op een grappige manier.
En hij bedankte juist daarna nog Rod Laver voor het uitreiken van de bokaal en viel hem tranend in de armen.

Ik heb het net nog een keer gezien en het is gewoon echt niet zo, wat je zegt. Hij zei juist dat het belangrijkste was dat Rod Laver er was, schoot toen weer vol en omhelsde zijn held.