The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
US Open 2009 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: US Open 2009 (/showthread.php?tid=4659) |
Re: US Open 2009 - Haggie - 14-09-2009 kooltje Wrote:Haggie Wrote:Hahahahahakooltje Wrote:Bocaloca Wrote:Heeft Nadal eigenlijk nog een blessure aangedragen als reden voor zijn nederlaag?Uiteraard ![]() Ik geef toch hieronder duidelijk aan dat ik dit niet had verwacht, weer niet goed gelezen! Vervolgens nog even schelden op het einde =D> ! Hup Kooltje! Haggie Wrote:oef. Dit had ik niet verwacht. ALLES OF NIETS RAFA!! Re: US Open 2009 - Ad Wim - 14-09-2009 buurs Wrote::cry: buurs Wrote:Die Haggerman :lol:Binnen twee minuten van mening veranderen, je bent echt niet helemaal goed snik... Re: US Open 2009 - buurs - 14-09-2009 Ad Wim Wrote:buurs Wrote::cry: Hoe dom ben jij? :lol: Die 1e is natuurlijk niet serieus. Re: US Open 2009 - Ad Wim - 14-09-2009 ![]() Re: US Open 2009 - kooltje - 14-09-2009 Haggie Wrote:En dan alleen oef dit had ik niet verwacht...kooltje Wrote:Haggie Wrote:Wie niet....Verloor vorige maand nog kansloos van Djoko en Potro in twee sets. Zou nu ineens topfit zijn om ze in een bo5 te verslaan? Komt nog bij dat Federer nog een klasse beter is dan Djoko en Potro.kooltje Wrote:buurs Wrote:Als Nadal de finale haalt, dan wint hij ook, want Federer is geen partij voor Rafa.Wat ben je weer lekker bezig met je Nadal. Alleen omdat hij van Monfils wint. Vervolges snel roepen dat je gek van mij wordt :lol: Re: US Open 2009 - Haggie - 14-09-2009 kooltje Wrote:Haggie Wrote:En dan alleen oef dit had ik niet verwacht...kooltje Wrote:Haggie Wrote:Wie niet....Verloor vorige maand nog kansloos van Djoko en Potro in twee sets. Zou nu ineens topfit zijn om ze in een bo5 te verslaan? Komt nog bij dat Federer nog een klasse beter is dan Djoko en Potro.kooltje Wrote:buurs Wrote:Als Nadal de finale haalt, dan wint hij ook, want Federer is geen partij voor Rafa.Wat ben je weer lekker bezig met je Nadal. Alleen omdat hij van Monfils wint. Wat moet ik er nog meer op zeggen dan? Ik word niet gek van jou, ik word ![]() Re: US Open 2009 - kooltje - 14-09-2009 Haggie Wrote:Niks Hag...Je moet gewoon de volgende discussie aangaan alsof jij altijd gelijk hebtkooltje Wrote:Haggie Wrote:En dan alleen oef dit had ik niet verwacht...kooltje Wrote:Haggie Wrote:Wie niet....Verloor vorige maand nog kansloos van Djoko en Potro in twee sets. Zou nu ineens topfit zijn om ze in een bo5 te verslaan? Komt nog bij dat Federer nog een klasse beter is dan Djoko en Potro.kooltje Wrote:buurs Wrote:Als Nadal de finale haalt, dan wint hij ook, want Federer is geen partij voor Rafa.Wat ben je weer lekker bezig met je Nadal. Alleen omdat hij van Monfils wint. Re: US Open 2009 - Bocaloca - 14-09-2009 Dan zijn er al 3 mensen op dit forum die zo een discussie ingaan ![]() Re: US Open 2009 - mindlight - 14-09-2009 Namen Boca, namen ![]() Re: US Open 2009 - Bocaloca - 14-09-2009 Die kun je zelf ook wel verzinnen ML :wink: Re: US Open 2009 - buurs - 14-09-2009 Clijsters staat nu alweer 19e op wereldranglijst :lol: Re: US Open 2009 - kooltje - 14-09-2009 Bocaloca Wrote:Die kun je zelf ook wel verzinnen ML :wink:Ik niet...Gooi op die namen! Re: US Open 2009 - Haggie - 14-09-2009 kooltje Wrote:Haggie Wrote:Niks Hag...Je moet gewoon de volgende discussie aangaan alsof jij altijd gelijk hebtkooltje Wrote:Haggie Wrote:En dan alleen oef dit had ik niet verwacht...kooltje Wrote:Haggie Wrote:Wie niet....Verloor vorige maand nog kansloos van Djoko en Potro in twee sets. Zou nu ineens topfit zijn om ze in een bo5 te verslaan? Komt nog bij dat Federer nog een klasse beter is dan Djoko en Potro.kooltje Wrote:buurs Wrote:Als Nadal de finale haalt, dan wint hij ook, want Federer is geen partij voor Rafa.Wat ben je weer lekker bezig met je Nadal. Alleen omdat hij van Monfils wint. Wat zeur je nu? Waar zeg ik dat ik altijd gelijk heb? Ik reageer alleen op de opmerking van jou, dat Nadal toegeeft dat hij niet 100% was. Zo'n laffe uiteraard van jou! Ik had vertrouwen in Rafa en dat komt er niet uit. Re: US Open 2009 - Ad Wim - 14-09-2009 Gooi nou geen olie op het vuur, ML, laat ajb buurs de enige rotte appel zijn. Re: US Open 2009 - mindlight - 14-09-2009 Hehe insinueer je nu dat ik een rotte appel opmerking maakte? En ik zet er niet voor niets een knipoog bij natuurlijk. Re: US Open 2009 - Haggie - 14-09-2009 en toen was boca weer weg.. :roll: Re: US Open 2009 - kooltje - 14-09-2009 buurs Wrote:wow :eeeek:Zelf zegt hij na afloop: The greatest shot I ever hit in my life. =D> Re: US Open 2009 - Haggie - 14-09-2009 beelden van deze bal? Re: US Open 2009 - kooltje - 14-09-2009 Gewoon als altijd...Youtube <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=RJuEzJEQ9N4&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=RJuEzJEQ ... re=related</a><!-- m --> Re: US Open 2009 - Haggie - 14-09-2009 ik heb nu alleen mijn mobiel om op t forum te zijn, daarom vroeg ik het. Maar goed, dat mocht misschien wel slim zijn om te vragen maar ik kan het alsnog nu niet bekijken... #-o Anyway thanks! Re: US Open 2009 - buurs - 14-09-2009 OMG :eeeek: Esther Vergeer verpletterend AMSTERDAM - De finales van de US Open bij de rolstoeltennissers waren behoorlijk oranjegekleurd. Bij de vrouwen eiste Esther Vergeer opnieuw de titel voor zich op in New York en tegenstandster in de finale, landgenote Korie Homan, wist dit keer geen enkele game te bemachtigen (6-0 6-0). Bij de mannen verraste de Nederlander Maikel Scheffers door zijn landgenoot Robin Ammerlaan in de halve finale (6-4 7-5) te kloppen. In de eindstrijd bleek de Japanner Shingo Kuneida oppermachtig: 6-0 6-0. Re: US Open 2009 - kooltje - 14-09-2009 En het dubbel wonnen ze samen met 6-2 6-2. Knap maar geen tegenstand en dus geen topsport. Re: US Open 2009 - Elikian - 14-09-2009 Omdat je met afstand de beste bent is het geen topsport? Wat is dat dan voor onzin? Re: US Open 2009 - kooltje - 14-09-2009 Elikian Wrote:Omdat je met afstand de beste bent is het geen topsport? Wat is dat dan voor onzin?Ik vind van wel inderdaad. Knap dat ze zo serieus blijft trainen en dat zij wel een topsportster is maar de sport stelt niks voor. Re: US Open 2009 - Haggie - 14-09-2009 kooltje Wrote:Gewoon als altijd...Youtube :eeeek: :o Re: US Open 2009 - Tripplexxx - 14-09-2009 kooltje Wrote:En het dubbel wonnen ze samen met 6-2 6-2. Knap maar geen tegenstand en dus geen topsport. Heb je Jantje zwart-wit weer [-( . Volgens mij weet jij de betekenis van topsport niet Re: US Open 2009 - kooltje - 14-09-2009 Tripplexxx Wrote:Jij vindt het wel topsport dus? Dat is volgens mij dan puur uit medelijden en respect voor Vergeer.kooltje Wrote:En het dubbel wonnen ze samen met 6-2 6-2. Knap maar geen tegenstand en dus geen topsport. Er zijn geen tien spelers/speelsters die een acceptabel niveau halen. Dat Vergeer zowel enkel als dubbelspel wint staat niet eens op teletekst! Als je nou zegt dat je het echt geweldig vindt dat mensen met een handicap nog zo hun leven oppakken ben ik het volledig met je eens. Re: US Open 2009 - Ad Wim - 14-09-2009 Medelijden? Re: US Open 2009 - kooltje - 14-09-2009 Ad Wim Wrote:Medelijden?Medelijden dat ze gehandicapt zijn... Re: US Open 2009 - Ad Wim - 14-09-2009 Dat zal ze leuk vinden. |