The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
De Ibood van de dag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: De Ibood van de dag (/showthread.php?tid=4571) |
Re: De Ibood van de dag - gittermaster - 28-07-2009 pcies, ik kies hiervoor, scheelt me een hoop gejank ![]() Re: De Ibood van de dag - Bumme - 28-07-2009 gittermaster Wrote:pcies, ik kies hiervoor, scheelt me een hoop gejank En het is een leuke gadget voor in Cafe het Nestje ! Re: De Ibood van de dag - gittermaster - 28-07-2009 dat wou ik net zeggen vrouwelijke collega's willen m allemaal al eens uitproberen. van 01:00 tot 02:00 happy hour in t nestje... Re: De Ibood van de dag - Bumme - 28-07-2009 gittermaster Wrote:dat wou ik net zeggen vrouwelijke collega's willen m allemaal al eens uitproberen. Ik had het over dat voetmassage ding van vandaag hoor ! Re: De Ibood van de dag - gittermaster - 28-07-2009 uuuuh ja uuuh die ook.... Re: De Ibood van de dag - Mac - 04-08-2009 hoppa weer besteld! mn halve uitzet haal ik via Ibood bij elkaar ![]() Re: De Ibood van de dag - Bumme - 04-08-2009 Mac Wrote:hoppa weer besteld! mn halve uitzet haal ik via Ibood bij elkaar Ik twijfel nog, is inderdaad een mooie set maar eigenlijk zijn mijn huidige pannen nog prima.......... Re: De Ibood van de dag - Mac - 06-08-2009 ![]() Re: De Ibood van de dag - Bumme - 06-08-2009 Ik heb gisteren de externe harde schijf van 1,5TB gekocht. Hoop dat het wat is want heb er werkelijk gene verstand van. Re: De Ibood van de dag - Bumme - 12-08-2009 Bumme Wrote:Ik heb gisteren de externe harde schijf van 1,5TB gekocht. En sinds die tijd ook de twee USB-laders en vandaag de tondeuse gekocht. Goede site hoor! Re: De Ibood van de dag - gittermaster - 12-08-2009 ik vandaag ook... ![]() Re: De Ibood van de dag - Ad Wim - 12-08-2009 Twijfel nog over die tondeuse. Ken het merk niet en ik heb al zoveel van die flutdingen gehad die het nauwelijks doen. Hier ook: 30 minuten maar op de accu en daar moet ie 10 uur voor opladen ![]() Re: De Ibood van de dag - waf - 12-08-2009 ix in de 10 uur 30 minuten niet genoeg? hoeveel schaamhaar heb jij wel niet? Re: De Ibood van de dag - gittermaster - 12-08-2009 :lol: Re: De Ibood van de dag - gittermaster - 24-08-2009 Mijn tondeuse is binnen... Ziet er prima uit Re: De Ibood van de dag - Bocaloca - 24-08-2009 ja soms zien dingen er prima uit, maar of het ook werkt Gittertje Re: De Ibood van de dag - gittermaster - 25-08-2009 het werkt ook prima... Re: De Ibood van de dag - Bumme - 25-08-2009 Heb mijn media player nog niet aan de praat.........alle overige aankopen werken prima. Re: De Ibood van de dag - Bumme - 25-08-2009 Vandaag een HUNT in Duitsland, alle producten van de laatste maanden komen voorbij. Re: De Ibood van de dag - Mukkus - 25-08-2009 Bumme Wrote:Heb mijn media player nog niet aan de praat......... Misschien is verwachting verkeerd, verwacht je misschien een soort van mechanische papegaai? Re: De Ibood van de dag - Gerben Zonderland - 02-09-2009 Die van vandaag wordt mijn eerste aankoop. Ik heb allemaal los gereedschap in bakken en zakken en dit lijkt me een praktische oplossing. Re: De Ibood van de dag - gittermaster - 02-09-2009 Dan kun je mnisschine beter alleen een bak kopen ![]() Re: De Ibood van de dag - Gerben Zonderland - 02-09-2009 gittermaster Wrote:Dan kun je mnisschine beter alleen een bak kopen Neuh, tis ook een allegaartje van (oud) gereedschap, dus dan vervang ik ineens de hele zooi. Re: De Ibood van de dag - Marshall - 17-09-2009 Vandaag mijn Philips AMBX systeem binnen gekregen. Een game tijdens een zeldzame vrije avond wordt ineens een stuk leuker ![]() Re: De Ibood van de dag - Gerben Zonderland - 20-09-2009 Ik heb die van vandaag aangeschaft. Mijn ouders hebben nog duizenden dia's en negatieven liggen van vroeger, dus zo heb ik alvast een nuttig sinterklaas/kerstcadeau. Re: De Ibood van de dag - Marshall - 23-09-2009 Lol! Zag 'm voorbij komen en herkende het gevoel. Toen dacht ik... Ach, zien we dan wel weer... :-" Re: De Ibood van de dag - Gerben Zonderland - 23-09-2009 Marshall Wrote:Lol! Zag 'm voorbij komen en herkende het gevoel. Toen dacht ik... Ach, zien we dan wel weer... :-" Ik heb bericht dat ie verstuurd is, dus waarschijnlijk morgen al afgeleverd. :8: Re: De Ibood van de dag - Bocaloca - 26-09-2009 EN Gerbentje? Re: De Ibood van de dag - Gerben Zonderland - 28-09-2009 Bocaloca Wrote:EN Gerbentje? Ontvangen. Nog niet gebruikt, maar ziet er wel fancy uit. Re: De Ibood van de dag - Bumme - 28-09-2009 Van vandaag ziet er ook echt wel super uit zeg......... |