The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
ABN Amro forumdag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: ABN Amro forumdag (/showthread.php?tid=5015) |
Re: ABN Amro forumdag - Haggie - 03-02-2010 Heb je die in 7minuten verzet? :wink: Re: ABN Amro forumdag - Stille - 03-02-2010 Yep hier in het Westen van het land hebben we telefoon Re: ABN Amro forumdag - centre court - 03-02-2010 Kom op nou Stille en Haggie. #-o Re: ABN Amro forumdag - roffaboy - 03-02-2010 centre court Wrote:Kom op nou Stille en Haggie. #-o ![]() Re: ABN Amro forumdag - buurs - 03-02-2010 het is 50-50 dat ik kom. Re: ABN Amro forumdag - Mac - 03-02-2010 [-o< [-o< one time dealer one time! ![]() Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 03-02-2010 Wat zou het mooi zijn als we in R'dam per wedstrijd weer twee kampen hebben. Te vergelijken met Sela- Kunitsyn in Rosmalen. Dat geeft de wedstrijd net wat extra's. Zou mooi zijn als we maandagavond al zo'n beetje kunnen achterhalen wie er allemaal woensdag spelen, dan neem ik enkele van die spelers sowieso. Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 03-02-2010 Ja precies, dat zou zeker gaaf zijn! En dat is te achterhalen Scholten, de (eerste ronde) wedstrijden die niet voor dinsdag op de OOP staan worden uiteraard woensdag gespeeld ![]() Re: ABN Amro forumdag - centre court - 03-02-2010 Daar neem ik ook in elke confrontatie een speler. ![]() Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 03-02-2010 Ik neem sowieso heel Rotterdam. Re: ABN Amro forumdag - centre court - 03-02-2010 Ad Wim Wrote:Ik neem sowieso heel Rotterdam. Omdat die andere 250-toernooitjes zijn? Re: ABN Amro forumdag - Haggie - 03-02-2010 hahahaha! Jullie kunnen beter zorgen dat je alle andere hebt van degene die ik heb. Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 03-02-2010 Huta Galung en SLuiter in de q's, geen Sijsling? ![]() Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 05-02-2010 Tsonga zegt af, Llodra in zijn plaats :| Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 05-02-2010 Spijtig ja. Ook Simon en Beck zijn er niet, daarvoor wel Berrer, maar ook Zverev... Re: ABN Amro forumdag - Stille - 05-02-2010 Dat wordt dus de Duitse vlag mee nemen Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 05-02-2010 Komt er nog een Amerikaan? Heb een vlag van 3 bij 2 ofzo.. Re: ABN Amro forumdag - Stille - 05-02-2010 Ja James Blake Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 05-02-2010 Ja, Blake. Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 05-02-2010 Als hij woensdag speelt, neem ik de vlag mee. Moet ik wel zo'n 4 kg meezeulen in de trein :wink: Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 05-02-2010 Matig veld dat er overblijft. Melzer en Ljubicic zijn gewoon geplaatst en straks komt Schuettler nog direct binnen... Re: ABN Amro forumdag - Stille - 05-02-2010 Echt jammer. De plaatsingslijst zal er dan als volgt uitzien 1) djoko 2) davy 3) soderling 4) monfils 5) robredo 6) youzhny 7) ljubicic 8) melzer Zoals Ad zegt erg matig. Van de rest van het veld word ik ook al niet vrolijk. Ga morgen wel effe bij de qualies kijken Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 05-02-2010 Alleen de top 4 is leuk en het is nog maar de vraag wat Monfils doet als ie de finale haalt deze week. Maar wat moet je nou met Robredo, Youhzny, Ljubicic en Melzer? Dat is wel eens anders geweest... Re: ABN Amro forumdag - Stille - 05-02-2010 Klopt en ik verwacht ook nog wel een afzegging van Baghdatis en ik moet ook nog maar zien of Soderling komt. Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 05-02-2010 Llodra mag Baghdatis trouwens helemaal niet vervangen, dat zou Petzschner moeten zijn. Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 05-02-2010 Ik zie al die Duitse namen: Schuettler, Zverev, Petzschner, Berrer, Mayer maar de enige mooie Duitse tennisser Kohl is er niet.. Matig deelnemersveld, maar toch genoeg leuke spelers: Haase, Bakker, Korolev, Blake, Bagha, Melzer, Youzhny, Soderling, Djoko. Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 05-02-2010 Ik hoop en denk dat we iig iemand van die top 4 zien. En dan denk ik aan Monfils omdat die zondag nog gespeeld heeft. En dan hoop ik daarna op nog een leuke eerste of tweede ronde. Re: ABN Amro forumdag - centre court - 05-02-2010 Ik heb een hekel aan Duitsers dus daar kies ik sowieso de tegenstander van. ![]() Re: ABN Amro forumdag - Stille - 05-02-2010 Auf geht's Deutschland! Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 05-02-2010 Ik hoop in ieder geval Blake, Youzhny, Monfils en Ljubicic aan het werk te zien. Verder maakt het me weinig uit. |