The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Belgrado/Estoril/München - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Belgrado/Estoril/München (/showthread.php?tid=5342) |
Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 Hij maakt nu minder fouten. Vamos Horacio! Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 Haggie Wrote:mindlight Wrote:andre Wrote:centre court Wrote:Dat is tenminste echte sport.mindlight Wrote:Precies, en dan als alternatief maar langs de kant van de weg gaan staan en doen of ik het leuk vind? Ik ga dit weekend gewoon Utrecht mijden, wat een hoop overlast voor een paar minuten fietsende dopingzondaars. Integendeel, ik chargeer nu over de sport, maar heb wielrennen juist intensief gevolgd, en die sport heeft weinig anders dan teleurstelling gebracht. Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 Stille Wrote:Ja ze verwzijgen dingen. Zal wel een of andere gek pf meerdere gekken zijn geweest maar ze durven met die menigte niets te zeggen. Of het was Buurs die boos werd omdat zijn dag niet goed was :lol: Wat een loze paniekzaaierij. Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 Een man, gekleed in joods-orthodoxe dracht, was tijdens de twee minuten stilte luidruchtig met een mobiele telefoon bezig. Na herhaaldelijk aandringen van omstanders, die hem tot stilte maanden, begon hij te schreeuwen. Hij werd door de politie opgepakt. In de ontstane commotie vielen enkele dranghekken om. Tientallen mensen raakten in paniek, honderden zetten het op een lopen. Job Cohen? Nou Stille! Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 Zeballos mist even een karrevracht mp's en wordt gebroken ](*,) Re: Belgrado/Estoril/München - buurs - 04-05-2010 zeballos mist 5 mp op eigen service bij 5*-4 in de 3e set. nu 5-5 Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 Zeballos mist op 5-4 5 mp en wordt terug gebroken ](*,) Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 Hahah met zijn 3 tjes tegelijk ![]() Re: Belgrado/Estoril/München - Kraai - 04-05-2010 Ja ik geloof 5 mp !!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 En een love game er over heen. Vechten nou Zeballos, ontzettende drol! Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 Prima 1e punt. Lekker doorhalen met die backhand Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 TB! Vamos Hoeracio Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 Zit nog best wat moois op de tribune voor zo'n baggerpotje =P~ Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 GSM Zeballos, inpakken en wegwezen Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010 mindlight Wrote:Zit nog best wat moois op de tribune voor zo'n baggerpotje =P~ Ja de regisseur maakt deze wedstrijd nog een beetje om aan te zien : ![]() Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010 Die Balkanbabes ben ik sinds mijn bezoek aan Kroatië al fan van, maar daar eens in de omliggende staten rondkijken is helemaal geen gek idee besef ik me nu. Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 05-05-2010 HeuteLeichter Regen Max: 14ð Min: 9ð. MorgenLeichter Regen / Nebel Max: 18ð Min: 6ð. FreitagVormittags leichter Regen Max: 14ð Min: 7ð. SamstagVormittags leichter Regen Max: 17ð Min: 7ð SonntagLeichter Regen Max: 17ð Min: 7ð Als ik zo iets post zal het zonnetje wel doorkomen ![]() Re: Belgrado/Estoril/München - Ad Wim - 05-05-2010 Dolgo is weer aan het fixen :cry: Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 05-05-2010 Heerlijk Hajek! Weg met die laffe keuze Becker Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 05-05-2010 Ben ik vandaag de enige van het forum die aan het werk is? :excited: Re: Belgrado/Estoril/München - Ad Wim - 05-05-2010 Nee hoor. Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 05-05-2010 Het leek wel zaterdagmorgen 0800 uur toen ik vanmorgen de deur uit ging ![]() Waar is die Granollers mee bezig? Re: Belgrado/Estoril/München - centre court - 05-05-2010 Poe tot nu toe elke uitslag goed deze week maar mijn mannen die nu op de baan staan bakken er niet veel van. Korolev en Grannollers beide achter. ![]() Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 05-05-2010 Zit in hetzelfde schuitje + Falla. Re: Belgrado/Estoril/München - Ad Wim - 05-05-2010 Tja, alleen Falla vind ik verrassend en zelfs dat valt mee gezien zijn vorm. Re: Belgrado/Estoril/München - Ad Wim - 05-05-2010 Ai, Federer mist 3 bps op 4-2 en wint nu de set slechts met 6-4. Kan funest worden voor de poll... Re: Belgrado/Estoril/München - Ad Wim - 05-05-2010 Ljubo trekt zich ook nog eens terug :-s Re: Belgrado/Estoril/München - Overdune - 06-05-2010 Machado ![]() Re: Belgrado/Estoril/München - Ad Wim - 06-05-2010 Het is nog geen walkover hè... Waarsch tegen Prz, dat is ook een erg goede challengerspeler. Re: Belgrado/Estoril/München - Overdune - 06-05-2010 I know, maar liever een ll dan Ljubo. Wie dat wordt kan ik trouwens nog niet vinden. |