The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Inschrijftopic Itsagoal SD-cup editie 1 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Inschrijftopic Itsagoal SD-cup editie 1 (/showthread.php?tid=80)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8


- Mac - 08-05-2005

Haagse Hout
(1) 1 - 1 (1)
Skandalouz Scoring


- Voyou - 08-05-2005

Omdat Gerben er niet is zal ik de uitslag maar posten: CC Zonderbanden - Voyou 1-0


- Fabian - 08-05-2005

Sorry Matador, gister vanaf 9 al werken in m'n tuintje, toen vroeg naar de AreNa gegaan, en erna meteen wezen stappen en ergens gecrasht... Nu pas thuis en over 5 minuten MOET ik weer bowlen/eten voor moederdag...

Die 1-0 is voor jou....sorry nogmaals...


- cruijff - 08-05-2005

heb een speler gekocht =D>


- Matador! - 08-05-2005

Fabian Wrote:Sorry Matador, gister vanaf 9 al werken in m'n tuintje, toen vroeg naar de AreNa gegaan, en erna meteen wezen stappen en ergens gecrasht... Nu pas thuis en over 5 minuten MOET ik weer bowlen/eten voor moederdag...

Die 1-0 is voor jou....sorry nogmaals...

Leuk vrouwtje? :wink:

Kan gebeuren, het is jammer dat onze wedstrijd niet gespeeld is. Voor de conditie is het trouwens wel goed....


- Voyou - 08-05-2005

Voyou - De Flierefluiters 1-1


- Gerben Zonderland - 11-05-2005

Ik wacht nog op uitnodigingen van Seitaart en de Flierefluiters voor komend weekend. Het is nog niet zover, maar ik dacht: ik meld het even.... :wink:


- Matador! - 11-05-2005

Gerben Zonderland Wrote:Ik wacht nog op uitnodigingen van Seitaart en de Flierefluiters voor komend weekend. Het is nog niet zover, maar ik dacht: ik meld het even.... :wink:

Komt helemaal in orde, maar ik zat eigenlijk te wachten op het sein: de update is voltooid :wink:


- Forever - 11-05-2005

Dre Wrote:7th May 2005 Kick-off : 17:00 Full-time (93 min)

Dredevils (2) 3 - 0 (0) Haastige Spoed

moest achteraf gezien deze wedstrijd wel gespeeld worden? ik had volgens mijn tegens Haagse hout moeten spelen. :roll:
Of JEF United??


- cruijff - 11-05-2005

jah ik zag het,m maar vorige week stond deze match nog niet op het programma.. Zullen we hem morgen middag inhalen ofzo?


- Forever - 11-05-2005

cruijff Wrote:jah ik zag het,m maar vorige week stond deze match nog niet op het programma.. Zullen we hem morgen middag inhalen ofzo?

is goed, daag me maar uit.


- Kezmania - 11-05-2005

Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik wacht nog op uitnodigingen van Seitaart en de Flierefluiters voor komend weekend. Het is nog niet zover, maar ik dacht: ik meld het even.... :wink:

Komt helemaal in orde, maar ik zat eigenlijk te wachten op het sein: de update is voltooid :wink:

Rustig rustig...

Ik doe het vanavond, ik hoop om een uur of 7 klaar te zijn, dus nog even geduld.


- Kezmania - 11-05-2005

De uitslagen waren in elk geval

Voyou - De Flierefluiters 1-1
Messina Spartans - CC Zonderbanden 1-1
Haagse Hout - Haastige spoed ??????
Dredevils - Skandalouz scoring ??????


Programma 8 Mei
De Flierefluiters - Seitaart 0-1
CC Zonderbanden - Voyou 1-0
Haastige Spoed - Blue Boys 1-3
Skandalouz scoring - Haagse Hout 1-1

Ik mis 2 uitslagen. En heren dit komt niet omdat de wedstrijd vorige week nog niet op het programma stond. De laatste update was namelijk vorige week maandag :8:


- Mac - 11-05-2005

itsagoal.com is currently down for maintenance. The site will be available at 14:00 BST.

sorry Sad kan dus niet ff uitslag checken


- Forever - 11-05-2005

De wedstrijd:
Haagse Hout - Haastige spoed
wordt vandaag om 17.00 uur gespeeld. Dus daarna kan ik je de uitslag geven. :wink:


- Mac - 11-05-2005

Skandalouz Scoring
(1) 3 - 0 (0)
Dredevils

dus daarom had dre t niet gemeld Wink


- Guest - 11-05-2005

Mac Wrote:Skandalouz Scoring
(1) 3 - 0 (0)
Dredevils

dus daarom had dre t niet gemeld Wink


Ja wou het snel vergeten , maar eigenlijk moest ik thuis spelen he Wink Maar dan draaien we het de volgende keer maar even om Wink


- Kezmania - 11-05-2005

En we zijn weer up-to-date

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.supportersvanoranje.nl/iag/">http://www.supportersvanoranje.nl/iag/</a><!-- m -->


- Matador! - 11-05-2005

Kezmania Wrote:En we zijn weer up-to-date

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.supportersvanoranje.nl/iag/">http://www.supportersvanoranje.nl/iag/</a><!-- m -->

Dank je Kez!

Dit weekend de kraker in poule A, de winnaar plaatst zich zo goed als zeker voor de 2e ronde, de verliezer krijgt het nog zwaar....


- Mac - 11-05-2005

waarom is poule B niet gesorteerd trouwens? (ik sta 2e joeeeeeeehoooooeeee)


- Voyou - 11-05-2005

Ik heb voor komende zaterdag Messina Spartans al uitgenodigd, de winnaar zou nog 2de kunnen worden!

Edit: oh nee, ik heb een wedstrijd meer gespeeld dus ben al bijna uitgeschakeld...


- cruijff - 11-05-2005

Inhaalwedstrijd :

Haagse Hout (0) 1 - 2 (2) Haastige Spoed


feliiiiiii =D>


- Forever - 11-05-2005

cruijff Wrote:Inhaalwedstrijd :

Haagse Hout (0) 1 - 2 (2) Haastige Spoed


feliiiiiii =D>

Mijn eerste overwinning in de SD-cup :razz:
Hoefde nu gelukkig geen spits in de goal te zetten. :wink:


- Kezmania - 12-05-2005

Mac Wrote:waarom is poule B niet gesorteerd trouwens? (ik sta 2e joeeeeeeehoooooeeee)


sorry :eeeek:

ik pas het gelijk even aan

EDIT - aangepast, ik heb ook gelijk de score van de wedstrijd van gisteren verwerkt.


- Matador! - 12-05-2005

Kezmania Wrote:
Mac Wrote:waarom is poule B niet gesorteerd trouwens? (ik sta 2e joeeeeeeehoooooeeee)


sorry :eeeek:

ik pas het gelijk even aan

EDIT - aangepast, ik heb ook gelijk de score van de wedstrijd van gisteren verwerkt.

Wederom bedankt Kez!


- Gerben Zonderland - 12-05-2005

De wedstrijd van Seitaart tegen CC Zonderbanden staat op 14 mei 10.00 uur. Dan zou ik graag de wedstrijd tegen de Flierefluiters op zondag 15 mei spelen. En dus niet ook op zaterdag zoals Voyou vorige week deed... :roll:


- Guest - 13-05-2005

Hey cruijff je moet me nog uitnodigen voor zaterdag.


- Voyou - 13-05-2005

Gerben Zonderland Wrote:De wedstrijd van Seitaart tegen CC Zonderbanden staat op 14 mei 10.00 uur. Dan zou ik graag de wedstrijd tegen de Flierefluiters op zondag 15 mei spelen. En dus niet ook op zaterdag zoals Voyou vorige week deed... :roll:

Ja hallo jij hebt mijn uitnodiging toch zelf geaccepteerd? Beetje jammer om daar nu achteraf mee te komen..

Edit: jij hebt me trouwens zelf uitgenodigd... :eeeek:


- Kezmania - 13-05-2005

Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:De wedstrijd van Seitaart tegen CC Zonderbanden staat op 14 mei 10.00 uur. Dan zou ik graag de wedstrijd tegen de Flierefluiters op zondag 15 mei spelen. En dus niet ook op zaterdag zoals Voyou vorige week deed... :roll:

Ja hallo jij hebt mijn uitnodiging toch zelf geaccepteerd? Beetje jammer om daar nu achteraf mee te komen..

Edit: jij hebt me trouwens zelf uitgenodigd... :eeeek:

Dat was zijn broertje, hij was zelf op vakantie remember :lol:


- Voyou - 13-05-2005

Kezmania Wrote:
Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:De wedstrijd van Seitaart tegen CC Zonderbanden staat op 14 mei 10.00 uur. Dan zou ik graag de wedstrijd tegen de Flierefluiters op zondag 15 mei spelen. En dus niet ook op zaterdag zoals Voyou vorige week deed... :roll:

Ja hallo jij hebt mijn uitnodiging toch zelf geaccepteerd? Beetje jammer om daar nu achteraf mee te komen..

Edit: jij hebt me trouwens zelf uitgenodigd... :eeeek:

Dat was zijn broertje, hij was zelf op vakantie remember :lol:

Dan moet hij het op zijn broertje afreageren en niet op mij... :wink: