The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Madrid - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Madrid (/showthread.php?tid=4538) |
Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Ad Wim Wrote:Volgens mij wilde je wedden...Waarbij het er op neer kwam dat nadal deze set niet meer ging winnen...?kooltje Wrote:Ook al Alzheimer? Of gewoon simplistisch proberen te scoren a la Buurs? Ik zei het toen ook al namelijk, zoek maar op. Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Prima Nando... =D> Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 kooltje Wrote:Wat heeft dit er nou weer mee te maken?Ad Wim Wrote:Volgens mij wilde je wedden...Waarbij het er op neer kwam dat nadal deze set niet meer ging winnen...?kooltje Wrote:Ook al Alzheimer? Of gewoon simplistisch proberen te scoren a la Buurs? Ik zei het toen ook al namelijk, zoek maar op. Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 Wat speelt NAdal trouwens weer slecht zeg. Het was even goed, maar nu is het weer slecht. Re: Madrid - mindlight - 15-05-2009 Ja idd, als er ooit een kans is, is het nu, maar Verdasco klapt al dicht bij de gedachte helaas. Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Pfff Nou echt helemaal niemand in staat dit matige spel weg te slaan... :| Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 kooltje Wrote:Pfff Nou echt helemaal niemand in staat dit matige spel weg te slaan... :|Verliest Nadal dan? Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Ad Wim Wrote:Nee weer niet...Terwijl hij matig speeltkooltje Wrote:Pfff Nou echt helemaal niemand in staat dit matige spel weg te slaan... :|Verliest Nadal dan? Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 Maak het nou eens af Nadal man, overwerk is totaal onnodig hier. Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 kooltje Wrote:En dat is dus wat ik al aan het begin van de week zei, blij dat je dat nu even bevestigt.Ad Wim Wrote:Nee weer niet...Terwijl hij matig speeltkooltje Wrote:Pfff Nou echt helemaal niemand in staat dit matige spel weg te slaan... :|Verliest Nadal dan? Re: Madrid - mindlight - 15-05-2009 Tsja, ik zou Djoko wel eens juichend willen zien op een gravel TMS ![]() Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Geweldig dropshot op bp zeg =D> Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 mindlight Wrote:Tsja, ik zou Djoko wel eens juichend willen zien op een gravel TMSZul je zien dat Nadal verliest en Djoko dan niet wint, dat moeten we natuurlijk niet hebben... Re: Madrid - mindlight - 15-05-2009 Nou dat zou voor deze week nog beter zijn, maar dat lijkt me niet het waarschijnlijke scenario. Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 Wat een dramatische game van Nadal dit joh... Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Ad Wim Wrote:Klopt...Al was Melzer geen tegenstander die ik bedoelde. Verdasco kan die druk dus niet aan. Had ik wel gedacht als je overblijft uit dat sterke deel.kooltje Wrote:En dat is dus wat ik al aan het begin van de week zei, blij dat je dat nu even bevestigt.Ad Wim Wrote:Nee weer niet...Terwijl hij matig speeltkooltje Wrote:Pfff Nou echt helemaal niemand in staat dit matige spel weg te slaan... :|Verliest Nadal dan? Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Ad Wim Wrote:Wat een dramatische game van Nadal dit joh...En toch de game... Verdasco ![]() Re: Madrid - mindlight - 15-05-2009 Buurs gaat gelijk krijgen met z'n 7-5 :dodgy: Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 Nee, wordt tiebreak voor Nadal. Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Het topic over de deadline ben je het waarschijnlijk mee eens Ad? Niks zeggen is bij jou toch de ander gelijk geven? Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 Wat is dit nou weer voor woorden-in-de-mond-leggen dan?! Ik zal er morgen eens naar kijken, als je dat graag wilt. Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 4-1 voor maar geen momen kans op setwinst ](*,) Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 4-0 zelfs... Typisch gevalletje never in doubt dit. Ben wel een beetje bang voor Djoko, maar die gun ik het ook wel... Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Ad Wim Wrote:Wat is dit nou weer voor woorden-in-de-mond-leggen dan?!Nee hoor...Aub niks voor mij doen Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 Oke, dan doe ik het niet. Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Jezus Verdasco...Heel zwak optreden...Terechte zege Re: Madrid - Ad Wim - 15-05-2009 Had jij niet nog een mooie term voor deze laatste game, ML? Re: Madrid - buurs - 15-05-2009 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:ligt helemaal aan rafa.Wedje? :lol: dit was bij een stand van 0-4.. dit lijkt mij nu al de voorspelling van het jaar :-({|= Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 Ad Wim Wrote:Nee, wordt tiebreak voor Nadal.Scheelde niet veel... Re: Madrid - kooltje - 15-05-2009 buurs Wrote:Bij iedere andere wedstrijd wel...Niet bij Nadal...Ad Wim Wrote:buurs Wrote:ligt helemaal aan rafa.Wedje? :lol: |