The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Peter - 13-04-2007 1500 replies over eten. Stelletje schransberen. :8: - Treesong - 13-04-2007 Da's hoe dan ook minstens 1500 x intersanter dan replies over P$V ![]() - Kleine Jan - 13-04-2007 Lang leven de "wat eten we vandaag-topic" =D> =D> - Dugarry - 13-04-2007 Vandaag staan er truffels op het program! - Treesong - 13-04-2007 Dugarry Wrote:Vandaag staan er truffels op het program! Lekker hoor... word je alleen erg dik van :| ![]() - Ricochan - 13-04-2007 thaise fish cakes ! - Berend Botje - 13-04-2007 Treesong Wrote:Dugarry Wrote:Vandaag staan er truffels op het program! Zijn dit nu truffels voor of na consumptie? - Ekslem - 13-04-2007 Dat zijn toch kip nuggets? - Kleine Jan - 14-04-2007 Wie heeft hem nog niet uit de schuur gehaad??? :razz: BBQ! - goa - 14-04-2007 Vandaag risotto met porcini, shi-take, madeira en heel veel parmesan =P~ ![]() - Gerben Zonderland - 14-04-2007 goa Wrote:Vandaag risotto met porcini, shi-take, madeira en heel veel parmesan =P~ Opmerkelijke combi, maar desondanks vast smakelijk. Ik ga 'gewoon' voor de risotto met spek, prei, kruiden en pecorino.... Ik trek nog even een flesje Copertino Rosso DOC Eloquenzia open. :cheers: - Ekslem - 04-06-2007 Ook allemaal zo lekker ge-BBQt dit weekend :eten: - Bocaloca - 04-06-2007 Ekslem Wrote:Ook allemaal zo lekker ge-BBQt dit weekend :eten: ![]() ![]() - Ekslem - 04-06-2007 Bocaloca Wrote:Ekslem Wrote:Ook allemaal zo lekker ge-BBQt dit weekend :eten: ? - waf - 04-06-2007 goa Wrote:Vandaag risotto met porcini, shi-take, madeira en heel veel parmesan =P~ dit lijkt wel een foto van het voederbakje van mijn parkiet. ![]() - Vret Mien Gras - 04-06-2007 Ik ben zo brak dat ik het vandaag bij een fruithapje houd. - Berend Botje - 04-06-2007 ![]() - Vret Mien Gras - 04-06-2007 Je brengt me op een idee. Ik heb nog eierkoeken, vlaaivulling aarbei erover en een pleur slagroom, daar kanp ik vast wel van op! - Berend Botje - 06-06-2007 Iemand de nieuwe haring al geproefd? Ik ga vanmiddag even. Is dan wel bij een voor mij nieuwe haringboer, dus het wordt dubbel testen. Ben benieuwd. - Treesong - 06-06-2007 Berend Botje Wrote:Iemand de nieuwe haring al geproefd? Ik ga vanmiddag even. Is dan wel bij een voor mij nieuwe haringboer, dus het wordt dubbel testen. Ben benieuwd. Ik ga vanmiddag even bij m'n Volendammertje langs op de Overtoomse Sluis :eten: - Legion - 06-06-2007 Zalig weer die hollandse nieuwe. Lekker vet was hij. Broodje Makreel erbij en wat fruit. Uitstekende lunch - waf - 06-06-2007 Legion Wrote:Broodje Makreel erbij neem je een delicatesse samen met deze inferieure tiefeszooi? ![]() - Fabian - 06-06-2007 Berend Botje Wrote:Iemand de nieuwe haring al geproefd? Ik ga vanmiddag even. Is dan wel bij een voor mij nieuwe haringboer, dus het wordt dubbel testen. Ben benieuwd. Hiero in den haag even bij Kraats gehapt, was heerlijk ! :razz: - Legion - 06-06-2007 waf Wrote:Legion Wrote:Broodje Makreel erbij Een bakje kibbeling was erger geweest - waf - 06-06-2007 Legion Wrote:waf Wrote:Legion Wrote:Broodje Makreel erbij makreel is echt en pleppenvis. wat gebruiken ze voor kibbeling? kabeljauw of ook zo'n goedkope witvis? nou, nou altijd minder inferieur dan makreel, of makweel, zoals ze in leiden zeggen. - Mukkus - 06-06-2007 waf Wrote:Legion Wrote:waf Wrote:Legion Wrote:Broodje Makreel erbij ![]() - _Tampie - 06-06-2007 Ik zit nu aan de kippensoep en de lasagne staat in de oven. Prima lunch. - Mukkus - 06-06-2007 _Tampie Wrote:Ik zit nu aan de kippensoep en de lasagne staat in de oven. Prima lunch. ![]() - Ekslem - 06-06-2007 Vanavond een stoommaaltijdje van de AH! - Berend Botje - 06-06-2007 Ben net geweest, was goed, maar niet heel bijzonder. De visboer is net een paar dagen open, maakte wel een goede indruk. Hij heet Mooijer, maar dat sloeg toch meer op zijn hulp (dochter?). Hijzelf heeft wel iets weg van Pat Morita, maar dan op zijn Volendams. Ik ga de komende dagen ook elders proeven. |