The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dubai / Acapulco / Delray Beach - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai / Acapulco / Delray Beach (/showthread.php?tid=4291) |
Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kuiper - 27-02-2009 Er zit nog steeds geen mens op de tribune. Wat een aanfluiting. #-o Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kuiper - 27-02-2009 Acasuso - Robredo 2-1. Ik ga op bed. Ik zie het morgen wel. Hopelijk met Acasuso en Monfils als winnaar. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 27-02-2009 1e set met 7-5 naar acasuso! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - andre - 27-02-2009 NIet te geloven. Hele set Robredo niet in de problemen op eigen service, totaal 4 punten tegen. Pakt Acasuso de break in de laatste game, 7-5. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 27-02-2009 tjonge, wat een schijtuitslagen weer zeg. monfils die zich weer langs een pannenkoek pielt en acasuso die nu wel opeens van robredo wint :letitallout: buursweek! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 27-02-2009 buursweek? :lol: Dan weet jij nog niet wat een Buursweek is. :wink: Maar ik ook ben blij met deze 4 halve finalisten in Acapulco. Nu hopen een finale Vassallo - Monfils. Ik denk alleen dat het Almagro - Monfils wordt. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 27-02-2009 kuiper Wrote:Ik ben net terug. KUt KUT. Vorige week was het toch ook geen goede keuze? Deze week kon hij met 1 arm 90 punten halen. Dat Nalbi wegvalt is natuurlijk een aangename meevaller (achteraf). Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kuiper - 27-02-2009 buurs Wrote:kuiper Wrote:Ik ben net terug. KUt KUT. Het hele stukje van jou is achteraf gemakkelijk praten. Vassallo had er natuurlijk net zo goed afgekund tegen Granollers. Zeker op gravel weet je het nooit met dit soort wisselvallige spelers. Maar ik hoop dat hij eraf gaat tegen Almagro. [-o< Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kuiper - 27-02-2009 Ad Wim Wrote:tjonge, wat een schijtuitslagen weer zeg. monfils die zich weer langs een pannenkoek pielt en acasuso die nu wel opeens van robredo wint :letitallout: Ik hoop het niet. Buurs heeft als verschil nog zijn Vassallo tegen mijn Ferrer. Als Ferrer en Almagro de volgende wedstrijd weten te winnen haal ik zelfs nog mee punten dan hem. Dinsdag leek het er nog op dat het wel meer dan 500 in buurs zijn voordeel kon worden. Nu moet Vassallo natuurlijk niet het toernooi winnen. #-o Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Bocaloca - 27-02-2009 Jose en Gael =D> Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Haggie - 27-02-2009 Toch een verkeerde keus gemaakt door Monfils niet te nemen. ![]() Acasuso lijkt in vorm! Acasuso-Almagro finale zou mooi zijn! : ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 27-02-2009 Toch een verkeerde keus gemaakt door MVA, Monfils en Acasuco, niet te nemen :-({|= Almagro lijkt in vorm! Almagro-Monfils finale zou mooi zijn! =P~ Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Bocaloca - 27-02-2009 teken ik voor ML \ ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Haggie - 27-02-2009 zometeen eerst maar eens djoko aanmoedigen! Hij speelde sterk gister. Simon mag natuurllijk niet verder komen! Gasquet - Ferrer gaat echt een kraker worden. Ik wil echt die finale plaats hebben! Ik begin langszaam te klimmen in de stand, maar deze wedstrijden (halve finales) bepalen veel! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Bocaloca - 27-02-2009 Simon klapt natuurlijk vol over Djoko heen \ ![]() ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Haggie - 27-02-2009 als vassalo - monfils de finale wordt, verlies ik 480 punten op een hoop managers! Is toch niet normaal? :| Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Bocaloca - 27-02-2009 T wordt Almagro Monfils Haggie ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 27-02-2009 Als Almagro zo speelt als gister, dan is er niks voor je aan de hand. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 27-02-2009 finale Almagro-Acasuso uiteraard. Zometeen hup Djoko. Van Simon was bekend dat ie met gemak tot deze ronde zou komen. Nu mag hij niet meer punten pakken. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Haggie - 27-02-2009 buurs Wrote:Als Almagro zo speelt als gister, dan is er niks voor je aan de hand. Ik hoop het maar. Almagro - Monfils kan ik niet zo heel ontevreden over zijn. Dan had ik maar voor Monfils moeten kiezen. Acasuso is natuurlijk geen walkover voor Geal, die moet hij eerst nog maar verslaan. Daarbij denk ik dat Richard vanmiddag me nog minimaal 120 punten extra bezorgd. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 27-02-2009 Acasuso is toch gewoon favoriet tegen Monfils? Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 27-02-2009 Dat lijkt me zeker niet. Ik denk nog steeds dat Monfils op gravel in ieder toernooi ver moet kunnen komen, hij is absoluut geschikt voor gravel imo. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Haggie - 27-02-2009 Maar hij heeft het elke wedstrijd moeilijk tot zover! Hij heeft daarbij eigenlijk maar weinig tegenstand gehad. Daarbij verslaat Acasuso DE MAN IN VORM in twee sets. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 27-02-2009 Tsja het is zijn eerste toernooi op gravel dit seizoen. En dan direct SF halen. Als hij Acasuso verslaat zou dat natuurlijk erg knap zijn. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Haggie - 27-02-2009 Patience, Belucci en Mayer zijn nu natuurlijk niet de allerbeste gravelaars en hij had wel 3 sets nodig. Met het basistalent dat hij heeft moest dit geen probleem zijn. Ik had het alleen niet verwacht en het had ook niet veel gescheelt of hij lag er tegen Belucci uit. Ik denk dat hij eraf gaat tegen Jose. Dan is Monfils toch niet rendabel geweest voor 'maar' 180 punten. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 27-02-2009 Zou kunnen Hag, maar ik ga uit van winst Monfils. Bellucci is trouwens wel een toptalent op gravel, geef hem 1 of 2 jaar en hij is waar Almagro nu is (ofwel, best of the rest achter Nadal). Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 27-02-2009 Haggie Wrote:Patience, Belucci en Mayer zijn nu natuurlijk niet de allerbeste gravelaars en hij had wel 3 sets nodig. Met het basistalent dat hij heeft moest dit geen probleem zijn. Ik had het alleen niet verwacht en het had ook niet veel gescheelt of hij lag er tegen Belucci uit. Ik denk dat hij eraf gaat tegen Jose. Dan is Monfils toch niet rendabel geweest voor 'maar' 180 punten. niet rendabel? :-k Wie zijn in jouw ogen wel rendabel dan? Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 27-02-2009 buurs Wrote:Haggie Wrote:Patience, Belucci en Mayer zijn nu natuurlijk niet de allerbeste gravelaars en hij had wel 3 sets nodig. Met het basistalent dat hij heeft moest dit geen probleem zijn. Ik had het alleen niet verwacht en het had ook niet veel gescheelt of hij lag er tegen Belucci uit. Ik denk dat hij eraf gaat tegen Jose. Dan is Monfils toch niet rendabel geweest voor 'maar' 180 punten. MVA ![]() Koellerer ![]() Gimeno-Traver ![]() Acasuso ![]() Chela ![]() Mayer ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 27-02-2009 maar dan kom je nog niet aan de 25000 dus monfils moet ook bij dit rijtje. net als ferrer, gasquet, santoro, baghdatis, korolev Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 27-02-2009 Ahh, ik bekeek dit toernooi, wacht even |