The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Berend Botje - 29-06-2007 Bor de Wolf Wrote:Sloeber Leg dat eens nader uit, ajb. - Ricochan - 29-06-2007 Berend Botje Wrote:Bor de Wolf Wrote:Sloeber wrs bedoelt hij dat je dezelfde haring op de volgende hoek voor de helft kan kopen. - Treesong - 29-06-2007 Nee hoor, hij bedoelt simpelweg dat je een sloeber bent als je een harinkie al te duur vindt ![]() - Berend Botje - 29-06-2007 Heb ik gezegd dat ik hem te duur vind dan? Hij kostte 2,60 Euroj, terwijl je normaal 2,20 of zo betaalt, dus dan is hij verschrikkelijk duur. Maar misschien kan Bor zelf eens uitleggen wat hij bedoelt? - Treesong - 29-06-2007 Berend Botje Wrote:Heb ik gezegd dat ik hem te duur vind dan? Hij kostte 2,60 Euroj, terwijl je normaal 2,20 of zo betaalt, dus dan is hij verschrikkelijk duur. Nabij de Nieuwmarkt betaalde ik laatst 3 euro dus 't kan duurder - Dugarry - 29-06-2007 Gewoon zelf vangen, gratissssss! - Berend Botje - 29-06-2007 Treesong Wrote:Berend Botje Wrote:Heb ik gezegd dat ik hem te duur vind dan? Hij kostte 2,60 Euroj, terwijl je normaal 2,20 of zo betaalt, dus dan is hij verschrikkelijk duur. Misschien kom ik dan toch niet meer voldoende vaak in het centrum om daar het prijspeil bij te houden. - Berend Botje - 01-08-2007 Vanmiddag eindelijk weer eens een echt goede haring gegeten, winkelcentrumpje Buitenveldertselaan/van Boshuizenstraat - Treesong - 01-08-2007 Berend Botje Wrote:Vanmiddag eindelijk weer eens een echt goede haring gegeten, winkelcentrumpje Buitenveldertselaan/van Boshuizenstraat Wat moet je daar nou weer helemaal doen? :eeeek: - Berend Botje - 01-08-2007 Haring eten. - Treesong - 01-08-2007 Haringliefde is puik, maar om je nou helemaal in de krochten van Buitenveldert te begeven... :| - Berend Botje - 01-08-2007 Ik moest daar bij Dixons een USB-stick met U3 halen. Bovendien zit daar ook een tandarts waar ik af en toe moet zijn. - Dre - 01-08-2007 Is dat lekker dan? - Berend Botje - 01-08-2007 Haring kan heel lekker zijn. - Treesong - 01-08-2007 met heeeel veel zuur en uitjes! =P~ :eten: - Adder - 01-08-2007 eerst haring toen de tandarts? - Berend Botje - 01-08-2007 Nee, dat zijn twee op zichzelfstaande evenementen, zonder onderling al of niet oorzakelijk verband. - Mukkus - 01-08-2007 Berend Botje Wrote:Nee, dat zijn twee op zichzelfstaande evenementen, zonder onderling al of niet oorzakelijk verband. Tsja, wat is een uitje naar de tandarts zonder haring? - Ekslem - 07-09-2007 Vanavond tapas.... niet met Sherry, maar wel met de nodige flessen vin =P~ - Mukkus - 07-09-2007 Ekslem Wrote:maar wel met de nodige flessen =P~ [baby] - Depor - 07-09-2007 Pizza op kantoor...overwerk ![]() - Kleine Jan - 09-09-2007 Vandaag eten we bij moeders: Vooraf: ![]() Hoofdgerecht: ![]() Toe: ![]() - Gerben Zonderland - 09-09-2007 Kleine Jan, das een groot plaatje. :| - Treesong - 10-09-2007 Gister was de missus jarig en ik heb me maar weer eens uitgesloofd in de keuken ![]() Hoordeuvre: ![]() Vooraf: ![]() Main:: ![]() Toe: ![]() =P~ - Bor de Wolf - 10-09-2007 Treesong Wrote:Gister was de missus jarig en ik heb me maar weer eens uitgesloofd in de keuken [gay] - Treesong - 10-09-2007 Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:Gister was de missus jarig en ik heb me maar weer eens uitgesloofd in de keuken Nou jaaaaa zeg.... - Bor de Wolf - 10-09-2007 Ik denk dat ik vanavond naakt ga koken..... ***Gordon Ramsay verbrandt rechterbal *************************************** ` Ook topkoks hebben wel eens een ongelukje in de keuken.Gordon Ramsay verbrandde bijvoorbeeld tijdens het koken zijn rechterbal aan het fornuis. De Britse kok vertelde de Engelse krant The Sun dat hij aan het koken was in een dunne katoenen broek,met daaronder niets."Plotseling voelde ik een enorme hitte en waren mijn ballen aan het aanbranden". De 40-jarige kok ging meteen naar een kliniek waar een echo werd gemaakt van zijn edele delen.Hij zei dat hij "helse pijnen" lijdt.Deze zomer bekende hij op tv dat hij regelmatig naakt achter de pannen staat.Dat zal nu wel over zijn. - de nieuwe - 10-09-2007 Bor de Wolf Wrote:Ik denk dat ik vanavond naakt ga koken.....Geen wolf in schaapskleren dus ? :wink: - Treesong - 10-09-2007 Bor de Wolf Wrote:ik ga koken..... ![]() - Vret Mien Gras - 10-09-2007 - gebakken tuffel - gekookte boeskool - gehaktbal met een klodder smeur en citroenpeper. |