The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
SD/CT cup editie XIV poule indeling + wedstrijden - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: SD/CT cup editie XIV poule indeling + wedstrijden (/showthread.php?tid=2362) |
- Aragorn - 14-06-2007 Vietjes Wrote:Aragorn Wrote:Hmm, dan zal ik dus toch een hoop uit de kast moeten trekken tegen Vietjes. Gelijkspel is dan misschien niet voldoende. Tja het is niet anders, alleen zal ik vermoedelijk niet met mijn sterkste middenveld gaan opereren. Krijg nu nog 3 zware competitiewedstrijden. Gisteravond nog wel even een nieuwe vleugelaar gekocht. - Vietjes - 14-06-2007 Aragorn Wrote:Vietjes Wrote:Aragorn Wrote:Hmm, dan zal ik dus toch een hoop uit de kast moeten trekken tegen Vietjes. Gelijkspel is dan misschien niet voldoende. Ik zal zondag wel weer schoppen krijgen zodat ik niet eens met m'n sterkste middenveld kan opereren Ha, van die vleugelaar lig ik niet wakker met z'n slechte vorm :wink: - Aragorn - 14-06-2007 Klopt hij moet een hoop speelminuten krijgen om beter te worden. - EB Sports - 15-06-2007 Bocaloca Wrote:Gewoon van Eb winnen dusEn ik andersom, of gelijkspel. - Mukkus - 15-06-2007 EB Sports Wrote:Bocaloca Wrote:Gewoon van Eb winnen dusEn ik andersom Andersom? Verliezen van EB? - Jansoe - 16-06-2007 Ongewoon van BE verliezen dus - Ad Wim - 16-06-2007 Bocaloca Wrote:Gewoon van Eb winnen dusHo ho Bokkie, als ik flink van Jansoe win... ![]() - Jansoe - 16-06-2007 Wat heb je ervoor over? :razz: - Bocaloca - 20-06-2007 Ad Wim Wrote:Bocaloca Wrote:Gewoon van Eb winnen dusHo ho Bokkie, als ik flink van Jansoe win... Dan????? - Ad Wim - 20-06-2007 Dan moet jij dikker winnen, wil je beste nummer 2 worden. En dan nog moeten we hopen dat Bumme nipt wint van Caput... Feli Nr. 12 trouwens. - Bocaloca - 20-06-2007 Ik win gewoon met 2-0 of meer van eb hoor ben dan dus eerste in de poule ![]() - Bocaloca - 20-06-2007 5e minuut. Een geweldige combinatie door het midden en een niet te missen kans voor Bokkies. 3 - 0. De doelpuntenmaker is Sven Hoeflschweiger. Hij trekt zijn truitje over zijn hoofd en maakt wat exotische dansbewegingen aan de zijlijn, voor het vak van de thuissupporters daaaaaaaaaaaat bedoel ik maar ![]() - Bocaloca - 20-06-2007 :excited: :excited: :excited: Bokken FC - FC Blue Boys 8 - 1 :excited: :excited: :excited: - Jansoe - 20-06-2007 Jansoe United - FC MHOKDH 2 - 0 - Fred Naaigaren - 20-06-2007 Yeah, toch nog een wedstrijd gewonnen. 3-2 tegen Birger. - Adder - 20-06-2007 Xyon United - FC Adder Amsterdam 0 - 4 nog maar 2 potjes winnen.... :wink: - Aragorn - 20-06-2007 Buttkickers - Holbytlan 3-4. Kom maar op met de volgende pot. - Sjeffer - 20-06-2007 0-3 verloren van Para en de SD-Cup denk ik voorbij. ![]() Maar feli Para! Mooie ratings ook trouwens voor een friendly. Sjeffer Utd Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek) Middenveld: goed (heel laag) Rechterverdediging: goed (heel laag) Centrale verdediging: goed (hoog) Linkerverdediging: uitstekend (laag) Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog) Centrale aanval: zwak (laag) Linkeraanval: matig (zeer hoog) Riverside United Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: vleugelaanval Tactiekvaardigheid: uitstekend Middenveld: goed (zeer hoog) Rechterverdediging: zwak (zeer hoog) Centrale verdediging: zwak (heel laag) Linkerverdediging: zwak (zeer hoog) Rechteraanval: uitstekend (zeer hoog) Centrale aanval: slecht (zeer hoog) Linkeraanval: formidabel (zeer hoog) - Lamme Lennie - 20-06-2007 Feli Boca, het doelsaldo is beslissend. Jammer dat EB zijn sportieve plicht niet deed :wink: - Aragorn - 20-06-2007 Ook geen onaardige stats voor een "friendly" dacht ik. RAPPORT The ButtKickers Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek) Middenveld: goed (heel laag) Rechterverdediging: matig (zeer hoog) Centrale verdediging: redelijk (laag) Linkerverdediging: goed (heel laag) Rechteraanval: uitstekend (laag) Centrale aanval: redelijk (hoog) Linkeraanval: uitstekend (hoog) Holbytlan Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: centrumaanval Tactiekvaardigheid: uitmuntend Middenveld: goed (hoog) Rechterverdediging: zwak (zeer hoog) Centrale verdediging: uitstekend (heel laag) Linkerverdediging: matig (laag) Rechteraanval: zwak (heel laag) Centrale aanval: redelijk (heel laag) Linkeraanval: zwak (hoog) - Bakke - 20-06-2007 7-2 winst tegen de kooltjes. Met wat hulp van de A-troeven -en deels uit noodzaak- nu alle groepswedstrijden gewonnen. Onvoorstelbaar, eindelijk eens een tweede ronde in een toernooi dat georganiseerd wordt door ons forum. - Ad Wim - 20-06-2007 Jansoe Wrote:Jansoe United - FC MHOKDH 2 - 0Feli Jansoe. Helaas ook nog eens 2 blessures overgehouden... - Jansoe - 20-06-2007 ja, sorry :oops: - Mukkus - 20-06-2007 Bocaloca Wrote::excited: :excited: :excited: Bokken FC - FC Blue Boys 8 - 1 :excited: :excited: :excited: Als EB betere spelers had, dan die van jou, dan had hij gewonnen. - Vietjes - 21-06-2007 Aragorn Wrote:Buttkickers - Holbytlan 3-4. Kom maar op met de volgende pot. Feli Ara, twas om het even maar net even meer Hobly - gittermaster - 21-06-2007 gitter-dre 6-1 Waardig afscheid genomen - Bocaloca - 21-06-2007 Mukkus Wrote:Bocaloca Wrote::excited: :excited: :excited: Bokken FC - FC Blue Boys 8 - 1 :excited: :excited: :excited: ![]() - Bocaloca - 21-06-2007 Lamme Lennie Wrote:Feli Boca, het doelsaldo is beslissend. Jammer dat EB zijn sportieve plicht niet deed :wink: Had je dat verwacht dan :razz: - Birger - 21-06-2007 Fred Naaigaren Wrote:Yeah, toch nog een wedstrijd gewonnen. is wel altijd dezelfde uitslag ![]() - Antidote - 21-06-2007 Adder Wrote:Xyon United - FC Adder Amsterdam 0 - 4Een geflatteerde uitslag al zeg ik het zelf, maar zie het als een cadeau van mijn kant ![]() Ara...we zullen elkaar helaas niet treffen dit seizoen. See ya next season. |