The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
C-8 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21) +---- Thread: C-8 (/showthread.php?tid=3539) |
Re: C-8 - Voyou - 05-09-2008 Adder Wrote:Mac Wrote:@ adder: is vrijdag stay alone niet handiger? dan heb je de dag voor de wedstrijd nog een zelfvertrouwen boost en heb je er maximaal effect van toch? Of misschien zelfs zaterdag? maar ik weet niet of het voor of na de wedstrijd gebeurt. Stay alone heeft voor mij geholpen, mijn zelfvertrouwen is weer hoog! Het enige 'nadeel' is dat mijn teamgeest nu gedaald is naar 97% maar die zal morgen als ik weer sociaal ben wel weer stijgen gok ik. Moraal staat nu op 88% dus die is voor volgende week zaterdag wel weer 100%. Re: C-8 - Adder - 07-09-2008 37:56': Anthony Dover probeert het eens met een geplaatst schot vanaf 38 meters... 38:01': GOOOOOAL voor FC CT!! Altijd mooi als zo'n laag schot in de hoek valt waar het moet vallen! Al moet ik toegeven vanuit deze positie lijkt het dat de keeper niet geheel vrijuit gaat bij die actie. Beetje overdreven die afstand...... :wink: Heb hem gezien in de 2D en ik kan wel zeggen dat dit het doelpunt van het jaar is. Vrijwel vanaf de zijlijn met een enorme boog in de verre hoek. =D> Re: C-8 - Lib - 07-09-2008 De bal was dan ook 5 seconden onderweg ![]() Re: C-8 - Gerben Zonderland - 07-09-2008 Lib Wrote:De bal was dan ook 5 seconden onderweg Ja, hij belde nog naar huis dat over een seconde of wat de bal in het netje lag... Re: C-8 - Royalty - 07-09-2008 Adder Wrote:37:56': Anthony Dover probeert het eens met een geplaatst schot vanaf 38 meters... Blij dat mijn speler van waarde is. : ![]() Re: C-8 - Adder - 08-09-2008 opstelling: loon cleton willems bleeker leeuwaarden adriaanse sandino renirie tergau jaspers haute Re: C-8 - Dre - 08-09-2008 Ik heb al afgelopen zondag gespeeld. Re: C-8 - Gerben Zonderland - 08-09-2008 Dre Wrote:Ik heb al afgelopen zondag gespeeld. Topper! :8: Re: C-8 - Adder - 08-09-2008 de 3 MC's gaan dus rouleren waardoor ze niet meer 1x in de 2 weken komen te spelen. Re: C-8 - Dre - 08-09-2008 Aha geen probleem, ik dacht dat we nog 4 mc hadden. Re: C-8 - Dre - 08-09-2008 Gerben Zonderland Wrote:Dre Wrote:Ik heb al afgelopen zondag gespeeld. Nee joh, ons team is een topper ![]() Re: C-8 - Adder - 16-09-2008 opstelling: loon koot andriolo vinkeroy bultynck adriaanse rijs darwinkel groningen korte dover Re: C-8 - kooltje - 16-09-2008 Alweer Adriaanse Adder? Re: C-8 - Adder - 16-09-2008 kooltje Wrote:Alweer Adriaanse Adder? Jongens kom nou, ff een beetje opletten. Heb al een paar keer gezegd dat er 3 MC's zijn en dus niet meer om de week kunnen spelen. Re: C-8 - kooltje - 16-09-2008 Adder Wrote:ja dat heb ik gezien...maar dat is dus een zwaar nadeel.kooltje Wrote:Alweer Adriaanse Adder? Dan maak ik nog wel een account aan...dit kan natuurlijk niet. Re: C-8 - Mac - 16-09-2008 ![]() Re: C-8 - Adder - 16-09-2008 Voorbeeldige instelling Kooltje! :razz: =D> Als je idd nog een account aanmaakt, eerst de MH inlichten en zorgen dat je nooit kort achter elkaar inlogt. Ik lees wel (liefst via PB op dit forum)wie ik een contract moet aanbieden. Hij krijgt wel het minimum, want een echte basisplaats zit er voor hem niet in( wel gaat hij rouleren tot dat we 21 zijn geworden). Re: C-8 - Adder - 16-09-2008 Adder Wrote:opstelling: Deze opstelling is dus voor morgen, ik dacht dat we volgende week pas beker hadden...... Mac, dank je. Re: C-8 - kooltje - 17-09-2008 Heb jij een emailadres ofzo waar ik een MH kan contacten die snel een reactie geeft Adder? Re: C-8 - Adder - 17-09-2008 kooltje Wrote:Heb jij een emailadres ofzo waar ik een MH kan contacten die snel een reactie geeft Adder? <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www3.footstar.org/ver_treinador.asp?coach=6188">http://www3.footstar.org/ver_treinador.asp?coach=6188</a><!-- m --> Die moet je hebben, SM Stef Re: C-8 - Adder - 18-09-2008 opstelling: loon cleton willems bleeker leeuwaarden sandino rijs renirie tergau jaspers haute Re: C-8 - Mac - 18-09-2008 nelson city in de volgende ronde ![]() Re: C-8 - El Parasito - 19-09-2008 Mac Wrote:nelson city in de volgende ronde Een pot met gemengde gevoelens voor mij ![]() Re: C-8 - Lib - 20-09-2008 Kijk nou tegen wie we spelen, een paar oude bekenden : ![]() Onno van den Berg - Enschede JC Wilbert Koek - Enschede JC Re: C-8 - Aragorn - 20-09-2008 Nou de cijfers lopen weer omhoog, wel een aanslag in de fitheid. Rijs schikt zich hier gaag in zijn ervaring stijgt nu ook wat sneller. Re: C-8 - Adder - 21-09-2008 opstelling beker: loon koot andriolo vinkeroy bultnyck adriaanse sandino darwinkel groningen korte dover Benieuwd of onze corner( als we die uberhaupt krijgen....) weer zo dodelijk is als in de vorige bekerronde( 2x Vinkeroy). Re: C-8 - Lib - 24-09-2008 Helaas toch dik verloren.... Ik zat te kijken naar de speler statistieken van de wedstrijd. En nu viel mij op dat wij veel kopduels wonnen. Dus ik kijk bij de tegenstander...die wint nagenoeg alle kopduels. Tegen wie ga je een kopduel aan dan? Je zou toch zeggen dat er maar 1 het kopduel kan winnen? Maw er zijn 2 spelers die een kopduel aangaan, anders kan je het moeilijk een duel noemen, waarom zie je dit niet terug in de statistieken? Re: C-8 - Mac - 24-09-2008 nee het zijn geen kopduellen denk ik. Tenminste niet altijd, er zijn denk ik ook de hoge aannames in meegenomen, dus een hoge pass die je opvangt met je hoofd en vervolgens meeneemt. Net als bij een gewonnen dribble je niet altijd een tegenstander hoeft te passeren. Re: C-8 - Adder - 26-09-2008 De opstelling van Woensdag laat ik staan, want dan kan het moraal weer omhoog. Als ik namelijk wissel hebben we de week er op weer een lastige en zal van de ene 11 moraal 100 zijn en de andere kans op in de 60. Als je nog verder kijkt in het programma zal de lage moraal de wedstrijd daarna( tegen MC) weer een timmer kunnen krijgen. Dus nu spelen Koot en consorten 2x, volgende week Zaterdag doen Cleton en consorten dat. Sorry voor het late bekend maken hiervan. Re: C-8 - Mac - 26-09-2008 nice thinking adder |