The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Zagreb / Santiago / Johannesburg - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Zagreb / Santiago / Johannesburg (/showthread.php?tid=5104) |
Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - andre - 02-02-2010 Wat een stel klagers hier zeg. Verschillende zeggen dat de week al over is, terwijl ze helemaal niet meer spelers kwijt zijn dan veel anderen. Dat is nu eenmaal het lot van zulke weken met zo'n 20 man in je team, je raakt er een hoop kwijt zo door de week heen. Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - centre court - 02-02-2010 Je hebt gelijk Andre. Het is natuurlijk ook een poepweek. Verschillen boven de 300 punten zullen we niet veel zien. Hup Ferrer, Bellucci en Tipsa. Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Scholten! - 02-02-2010 deuce 10 bij Zeballos-Kubot Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - _Tampie - 02-02-2010 Berrer serveert voor de set tegen Tipsa. Zou lekker zijn als Tipsa eruit vliegt. Verder Dolgo op de rand van de afgrond, helaas gaat Bellucci het wel redden. Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - centre court - 02-02-2010 Bellucci wint de 2e en 3e set wel heel makkelijk! =D> Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Haggie - 02-02-2010 Riba ![]() Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 02-02-2010 Klasse Riba, Bellucci en Ferrer. Het gaat nog ergens op lijken ![]() Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - mindlight - 02-02-2010 Als Marrero en Bemelmans maar winnen vind ik het prima. Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - buurs - 02-02-2010 Stille Wrote:Klasse Riba, Bellucci en Ferrer. Het gaat nog ergens op lijken ![]() Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 02-02-2010 :-s Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - buurs - 02-02-2010 klagen, klagen, klagen... het begint op dinsdagmorgen en eindigt op zaterdag, als blijkt dat het eigenlijk heel erg goed is gegaan. Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 02-02-2010 Voorlopig ben ik degene die zowat de minste spelers over heeft. Die anderen moeten het eerst maar eens waar zien te maken maar als je dan zo'n Malisse ziet. Overschat paard is het. Nieminen die verliest van Lu en over Chiudinelli (15x gekozen) wil ik het helemaal maar niet hebben. Maar ja als Berrer hier wint en later Schwank, Cuevas en Gonzo winnen dan valt het alleszins mee. En by the way ik heb jou ook regelmatig horen janken. Vooral tegen einde seizoen terwijl je 3000 punten voor stond .. Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 02-02-2010 Oh ja en dan wordt Berrer gebroken. Kampfen Berrer! Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - buurs - 02-02-2010 Malisse, Chiudinelli en Nieminen zijn vaak gekozen, dus zoveel schade loop je er niet mee op. Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 02-02-2010 Klopt maar ik heb een aantal veel gekozen spelers niet dus het was lekker geweest dat Chiu door was gegaan in zo'n draw. 10 man hadden Malisse niet, dat is toch een derde. Daar baal ik best van want ik had die 45 punten al voor hem ingecalculeerd. Maar ja nogmaals het kan allemaal Hup Berrer, breaken die Janko Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - buurs - 02-02-2010 janko heeft last van zijn pols. berrer wint. stille week :8: Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 02-02-2010 Haha stille week, die is goed! :-({|= Als dat wordt gezegd dan gaat het allemaal goed komen. Hup Schwank Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 02-02-2010 Wat geweldige OOP in Joburg morgen: 11 uur Phau-Ram, Recouderd-Brown 1300 Robert-van de Merwe 1800 Lopez-Kavcic Ik heb een nachtvlucht geboekt en vlieg zo naar Joburg. Wat een toernooi ! Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - mindlight - 02-02-2010 buurs Wrote:klagen, klagen, klagen... WTF dit roep ik gewoon al 2 jaar ![]() Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 02-02-2010 Ad Wim Wrote:Die Stille ook met zijn weer, dat is nog het leukste. Het zou een indoortoernooi worden, ze spelen gewoon alles <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/82">http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/82</a><!-- m --> Als dat er staat dan wordt het morgen de hele dag onbewolkt ![]() Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 02-02-2010 Zagreb OOP: 1130 Marchenko-Dodig 1345 Clement-Ljubicic 1530 Melzer-O Rochus 1700 Cilic-Hajek en Kukushkin-Troicki 1830 Veic-Karlovic Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - kuiper - 02-02-2010 Stille Wrote:Wat geweldige OOP in Joburg morgen: Hé Stille, we hebben het hier wel over PHAU he, pas op! :wink: Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 02-02-2010 Jaja die heb ik ook dus dat MOET ik zien. Auf geht's Bjorn! Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Ad Wim - 03-02-2010 Haha, ongeveer mijn enige troef nog, Greul, mag voor de wedstrijd serveren, maar wordt gebroken en verliest de TB. Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 03-02-2010 Vandaag 9 spelers op de baan, morgen de andere 4. Belangrijk dagje vandaag! Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - roffaboy - 03-02-2010 vandaag 7 spelers op de baan. voor mij moet Kubot het gaan doen anders is het gewoon een drama week Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Ad Wim - 03-02-2010 Stille Wrote:Zagreb OOP:Toch bedankt weer dat je ons verblijdt met zulke nuttige informatie. Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Haggie - 03-02-2010 Die Marchenko gaat me weer flink punten kosten. Daar had ondanks dat ik mn team vergat te checken gewoon korolev moeten staan voor 90punten. Prutser! Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Stille - 03-02-2010 Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Zagreb OOP:Toch bedankt weer dat je ons verblijdt met zulke nuttige informatie. Het is al gauw niet meer goed he als ik wat post. Sommige mensen vinden het misschien wel handig als ze op het forum komen en ze toevallig tegen het schema van hun helden aanlopen. Re: Zagreb / Santiago / Johannesburg - Haggie - 03-02-2010 Stille Wrote:Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Zagreb OOP:Toch bedankt weer dat je ons verblijdt met zulke nuttige informatie. Laat 't toch varen Stille |