The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Casablanca/Houston - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Casablanca/Houston (/showthread.php?tid=5274)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7

Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 08-04-2010

Lekker Querrey, ontzettende troef. Op naar toernooiwinst.

Re: Casablanca/Houston - Kraai - 08-04-2010

Ad Wim Wrote:Lekker Querrey, ontzettende troef. Op naar toernooiwinst.

=D> =D> =D>

Re: Casablanca/Houston - centre court - 08-04-2010

Oh zie nu pas dat Querrey mijn minst gekozen speler nog is. Lekker dan Sam, idd op naar de toernooiwinst om er nog iets van te maken.

Re: Casablanca/Houston - mindlight - 09-04-2010

Haha Isner verliest 2 TB's Undecided

Re: Casablanca/Houston - Stille - 09-04-2010

Wat een pokke nacht! Weer een klote week. Ach ik wen er inmiddels aan. Monte Carlo maakt iemand anders mijn team omdat ik een paar dagen in het buitenland zit. Zal het vast beter gaan Undecided

Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 09-04-2010

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Re: Casablanca/Houston - buurs - 09-04-2010

Ad Wim Wrote:Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Prachtig :lol: Undecided

Prachtig hè, iemand die wel gewoon begrijpelijk en volwassen schrijft?

Dit is gewoon kinderlijk [baby]

Dat wordt een extra onderschrift erbij :lol:

Als jij iemand van kinderlijk schrijven gaat betichten, weet je pas echt dat er een steekje bij je los zit Undecided

Kon dat trouwens weer niet in één post? En dan heeft ie het over kinderlijk bij mij, o mijn god. Mijn nichtje van zeven denkt nog sneller cry

Re: Casablanca/Houston - Haggie - 09-04-2010

:-({|= Lekker weekje

Jij moet het toernooi winnen Gonzo!

Verder een Starace-Gasquet finale, dan valt alles nog wel mee! Volgende week sta ik er weer :-"

Wtf is Kubot aan het doen?

Re: Casablanca/Houston - _Tampie - 09-04-2010

Hij is niet goed in Europa, dat blijkt wel weer.

Dat is onzin. Wat het wel is, weet ik niet. Ik kijk nu een paar games en het is niet eens zo heel slecht. Starace is waarsch gewoon heel goed.

Die Ad Undecided

Zeg het eens, buurs. Moet je verschoond worden?

Kubot had er tegen Clement al af moeten liggen. Weg met die blondie

Die won ie inderdaad maar nipt...

Je hebt het dus niet gezien. Clement heer en meester in de 1e set maar op 4-2 voor Clement een val met blessure. Daarna pakte Clement nog maar 1 game. Kubot had dat waarschijnlijk niet gewonnen. Hoe zit dat nou met die punten van hem? Hij heeft maar 1 potje gewonnen. Toch 45 of 25? Ik weet het effe niet

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

:yeah:

Stille Wrote:Je hebt het dus niet gezien. Clement heer en meester in de 1e set maar op 4-2 voor Clement een val met blessure. Daarna pakte Clement nog maar 1 game. Kubot had dat waarschijnlijk niet gewonnen. Hoe zit dat nou met die punten van hem? Hij heeft maar 1 potje gewonnen. Toch 45 of 25? Ik weet het effe niet
45, gewoon QF.

En heb jij het wel gezien dan? Het was op baan 2, daar zijn geen beelden van.

Dat is heel knap dan maar ik heb op fromsport dus wel beelden gezien van die partij. Vond het ook raar dat er geen andere partijen waren uitgezonden. Ja daarna kwam er een partij maar dat heb ik niet meer gezien.

Dolgopolov geloof ik..

Re: Casablanca/Houston - centre court - 09-04-2010

haha die kubot pakt 1 game tegen Starace. Lekker Potito! \Big Grin/

Wawrinka-Gasquet zal wel de finale worden. Heb ik weer geen 2 finalisten. Dan maar hopen op Serra in de halve

Stille Wrote:Wawrinka-Gasquet zal wel de finale worden. Heb ik weer geen 2 finalisten. Dan maar hopen op Serra in de halve
En in Houston Gonzalez-Querrey, en die heb je ook allebei niet.

En dan toch zo ver op jou voor staan Hakkuh

:lol:

Sterke uitspraak trouwens weer, compleet uit het niets. Moet je niet in Baak gaan wonen?

En tja, 1 slechte week tijdens een groot toernooi kom je nooit meer te boven. Dat is wel een beetje de makke van dit spel, andersom geldt hetzelfde.

Ja man !

Tot dinsdag allemaal. Morgen effe kijken of er ngg rellen bij PSG-Bordeaux zijn. Hoop niet dat er weer een dode gaat vallen