The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Barcelona / Boekarest - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Barcelona / Boekarest (/showthread.php?tid=6430) |
RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 26-04-2012 Ferrer verliest toch gewoon van Murray? RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 26-04-2012 Nee, Ferrer verliest van Lopez (hoop ik ![]() RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 26-04-2012 Nee Ferrer wint van wie hij hoort te winnen en verliest van wie hij hoort te verliezen. RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 26-04-2012 lekker david! ![]() RE: Barcelona / Boekarest - _Tampie - 26-04-2012 (26-04-2012, 05:50 PM)centre court Wrote: Nee Ferrer wint van wie hij hoort te winnen en verliest van wie hij hoort te verliezen. Tegen Murray is hij voor de bookies denk ik licht de underdog (en wat mij betreft ook, 55/45 ongeveer of nog kleiner verschil). RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 26-04-2012 jammer simon ook de break in de tweede hup nando RE: Barcelona / Boekarest - _Tampie - 26-04-2012 Simon en Verdasco winnen, prima dag zo. Alleen Almagro is klote. Die was toch 8x niet gekozen in top20. RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 27-04-2012 Bachi gaat lekker door...Slaat landgenoot Brands eenvoudig van zich af... Om 12:30 Murray Raonic....Kom op Milos! RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 27-04-2012 Voor de mensen die wel eens NBA volgen heb ik effe een spelletje aangemaakt bij overige sporten. Je moet de 1e ronde van de play offs (die morgen beginnen) voorspellen. Is gewoon voor de lol :-) RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 27-04-2012 Vraagje he: Op tipex zie je tegenwoordig de ranking achter de speler staan. Nu viel met net bij de partij Bachinger - Brands op dat Bachinger 120e staat en Brands 119e. Hoe kan het dan dat Brands wel quali's moet spelen en Bachinger niet? Dat gaat toch obv de ranking? RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 27-04-2012 Dat heeft te maken met het feit dat de 6 weken voor aanvang van het toernooi het veld bekend wordt. Op dat moment stond Bachinger hoger dan Brands dus kwam Bachinger direct de MD in en kwam Brands net te kort RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 27-04-2012 (27-04-2012, 12:24 PM)Stille Wrote: Dat heeft te maken met het feit dat de 6 weken voor aanvang van het toernooi het veld bekend wordt. Op dat moment stond Bachinger hoger dan Brands dus kwam Bachinger direct de MD in en kwam Brands net te kort Duidelijk. Thnx RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 27-04-2012 Voor vanmiddag: Hup Murray Hup Lopez (HEEEEEEL belangrijk) Hup Tipsarevic Hup Verdasco. Hup Simon Hup Balazs Hup Seppi. Die 7 door en je hoort mij deze week even niet meer klagen ![]() RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 27-04-2012 Raonic heerlijk! Ga door zou ik zeggen! Ook Kubot begint goed tegen Simon... Alleen Seppi nog even tandje erbij...4-0 HTH dus moet kunnen! RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 27-04-2012 Raonic gebroken voor de eerste keer als hij voor de wedstrijd serveert... Seppi verliest de set ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 27-04-2012 (27-04-2012, 02:14 PM)kooltje Wrote: Raonic gebroken voor de eerste keer als hij voor de wedstrijd serveert... Gaat weer van kwaad tot erger vandaag! RE: Barcelona / Boekarest - rhubarb - 27-04-2012 Milossssss ![]() RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 27-04-2012 Simon en Seppi draaien het om in begin tweede set... Raonic wint... RE: Barcelona / Boekarest - buurs - 27-04-2012 aj, Raonic op het laatst gewisseld voor Andreev en nog een speler... RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 27-04-2012 Seppi gaat er gewoon af tegen Fognini... Simon tweede set wel overtuigend...of het was een tank van Kubot... RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 27-04-2012 Raonic gewonnen. Maar das niet het ergste. Zolang dan maar Simon, Seppi en Lopez winnen, is er nog niet echt heel veel aan de hand. ![]() Simon gewonnen. De eerste finalist voor Jansoe is dus een feit. Weet nog niet of het Simon is of Bachinger, maar goed. Hup Bachinger dan maar ![]() RE: Barcelona / Boekarest - buurs - 27-04-2012 Had stille niet per ongeluk Lopez aangeklikt in alle haast... ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 27-04-2012 Stille misschien wel. Ik in geen geval! ![]() RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 27-04-2012 Pfff Ferrer kom op even...Op gravel! Ga nou niet weer een tb aan... RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 27-04-2012 Mis ff MP. Gaat dit nou ook nog fout? Is samen met Simon,Verdasco en Malisse nog mijn laatste speler die ik heb. De rest allemaal weg gisteren en vandaag. Ferrer is natuurlijk nid vanaf nu. Die wint gewoon 7-5 6-2 ofzo Hier 0-40 het is zo voorspelbaar wederom. Tijd geleden dat ik ergens mee gegooid heb maar het is vandaag weer een keer (1e keer dit jaar) RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 27-04-2012 0-40 ferrer maar toch de game voor Lopez. Hopelijk wordt het geen TB! ![]() ![]() Netjes Lopez. @Stille"gooi nog ff met iets, dan breakt lopez misschien nu wel RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 27-04-2012 (27-04-2012, 04:25 PM)Stille Wrote: Mis ff MP. Gaat dit nou ook nog fout? Is samen met Simon,Verdasco en Malisse nog mijn laatste speler die ik heb. De rest allemaal weg gisteren en vandaag. Ferrer is natuurlijk nid vanaf nu. Die wint gewoon 7-5 6-2 ofzo Raap het maar weer op en zeg sorry... RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 27-04-2012 Alleen als ie wint kan ik nog lachen maar ik het is gewoon de wet van Murphy. Het beest zal wel weer net op tijd zijn beste tennis spelen. gebeurt zo vaak met hem RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 27-04-2012 Jekus, wat een backhand van Lopez RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 27-04-2012 Alweer *3-0 Lopez...Dag david ![]() |