The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Forum Meeting Zat 25 juni 2005 - Amsterdamse Bos 13:00 uur - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Forum Meeting Zat 25 juni 2005 - Amsterdamse Bos 13:00 uur (/showthread.php?tid=82) |
- EJR - 24-05-2005 Treesong Wrote:EJR Wrote:26 juni is Parkpop dus kan ik niet. Ach, om het programma is het mij niet te doen, alhoewel Huub het wel zeer op prijs zal stellen als ik even een uurtje naar zijn lofzangen kom luisteren... Verder vreet ik geen varkensvlees, staan de 16e jarigen vooraan, en ligt ik lekker in het achterveld in het zonnetje met een biertje en een toetertje te genieten in het gras in me eiguh stadjuh! Met de napret van de inmaakpot op de forummeeting nog in mijn hoofd!! :lol: - Dugarry - 24-05-2005 Ik ben er ws wel, maar speel niet mee. Ik drink wel mee.... En spelers mogen tijdens de wedstrijd niet drinken, supporters moeten (helaas) drinken. - Treesong - 24-05-2005 EJR Wrote:Verder vreet ik geen varkensvlees Je liet je die Babie Pangang laatst anders goed smaken, salonislamiet :!: - Dugarry - 24-05-2005 Toch verkies ik het vondelpark boven dat amsterdamse bosje, heel eerlijk gezegd. Het gaat voornamelijk om het eten en drinken, dat voetbal is toch bijzaak? - Gerben Zonderland - 24-05-2005 Dugarry Wrote:Toch verkies ik het vondelpark boven dat amsterdamse bosje, heel eerlijk gezegd. Het gaat voornamelijk om het eten en drinken, dat voetbal is toch bijzaak? Maar zoals je hierboven had kunnen lezen mag er in het Vondelpark niet gebarbeknoeid worden en dat lag wel in de planning. - Treesong - 24-05-2005 Gerben Zonderland Wrote:Dugarry Wrote:Toch verkies ik het vondelpark boven dat amsterdamse bosje, heel eerlijk gezegd. Het gaat voornamelijk om het eten en drinken, dat voetbal is toch bijzaak? Jij gelooft ook alles wat je leest hè : ![]() Op zich mag je onder bepaalde omstandigheden bbq-en in het park, however: dan moet je wel groen licht krijgen van de juiste instanties en dat is dus vaak het probleem. In het Bos mag het eigenlijk ook niet, maar daar wordt het gedoogd onder de volgende voorwaarden: * De barbecue moet vijftig tot zestig centimeter van de grond staan * De barbecue moet twintig meter verwijderd zijn van de dichtstbijzijnde boom * De barbecue moet met eigen houtskool worden gevuld * De barbecue moet na gebruik helemaal worden opgeruimd - EJR - 24-05-2005 Treesong Wrote:EJR Wrote:Verder vreet ik geen varkensvlees Uitzonderingen daargelaten... :wink: - Gerben Zonderland - 24-05-2005 Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Dugarry Wrote:Toch verkies ik het vondelpark boven dat amsterdamse bosje, heel eerlijk gezegd. Het gaat voornamelijk om het eten en drinken, dat voetbal is toch bijzaak? Als Mac, die ik tot nu toe vertrouwde, :wink: mij dat vertelt, dan geloof ik dat, ja. Ik zie verder geen problemen m.b.t. die regels in het Bos, aangezien er wel flink wat grote open plekken zijn, als ik mijn betrouwbare bron mag geloven... :wink: - Dugarry - 24-05-2005 In het Bos kun je verdwalen, in het park is het enige gevaar Fonds S. - Gerben Zonderland - 24-05-2005 Dugarry Wrote:In het Bos kun je verdwalen, in het park is het enige gevaar Fonds S. Die zat toch in het Anne Frank-huis...ehm, -Plantsoen? - JAZZ - 24-05-2005 Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Dugarry Wrote:Toch verkies ik het vondelpark boven dat amsterdamse bosje, heel eerlijk gezegd. Het gaat voornamelijk om het eten en drinken, dat voetbal is toch bijzaak? Ik BBQ zo'n 20 keer per jaar in A'dambos. De enige boete die ik gehad heb was toen ik dacht handig te zijn door met de auto een stukje het bos in te rijden om te laden en lossen. =; ![]() - Bumme - 25-05-2005 Het wordt dus gewoon Amsterdamse Bos, lijkt mij echt een prima plan! - EJR - 25-05-2005 Bumme Wrote:Het wordt dus gewoon Amsterdamse Bos, lijkt mij echt een prima plan! Waar precies in het bos? Amsterdamse bos loopt van de Bosbaan (A'dam)helemaal door tot Amstelveen. - Treesong - 25-05-2005 Anders spreken we gewoon eerst af bij de infameuze coffeshop the Border ![]() - EJR - 25-05-2005 Treesong Wrote:Anders spreken we gewoon eerst af bij de infameuze coffeshop the Border Naast het oergezellige 1890? - Treesong - 25-05-2005 Da's inderdaad nog beter! : ![]() - Bumme - 25-05-2005 Ik ken eigenlijk alleen de grote parkeerplaats bij restaurant 'De Bosbaan'. Het lijkt mij het beste om bij dat restaurant af te spreken. Kan je lekker op het terras in de zon zitten wachten en je auto voor de deur parkeren. Laten we daar afspreken om 15:00 uur! http://www.debosbaan.nl - EJR - 25-05-2005 Bumme Wrote:Ik ken eigenlijk alleen de grote parkeerplaats bij restaurant 'De Bosbaan'. Het lijkt mij het beste om bij dat restaurant af te spreken. Kan je lekker op het terras in de zon zitten wachten en je auto voor de deur parkeren. Is goed Bumster! Tree zien wij elkaar dan om 13.00 uur in 1890 al? : ![]() - Treesong - 25-05-2005 Ja natuurlijk! En de rest ook! Laat al die luierverschoners maar om 15:00 aan komen kakken als de dag al bijna voorbij is... :razz: - Bumme - 25-05-2005 15:00 uur past precies in mijn schema. Ik kan dan weg met de luier van 14:30 uur en hoef pas rond die van 19:30 weer thuis te zijn. - Lamme Lennie - 25-05-2005 EJR heeft alvast de overbodige struiken weggemept en enge mannen uit het bos gejaagd: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.alcachondeo.net/vervideo.php?v=2005_guerra_de_las_galaxias">http://www.alcachondeo.net/vervideo.php ... s_galaxias</a><!-- m --> :lol: :lol: :lol: - Treesong - 25-05-2005 Lamme Lennie Wrote:EJR heeft alvast de overbodige struiken weggemept en enge mannen uit het bos gejaagd: Was zeker best lastig voor je om die camera steady te houden tijdens al die capriolen van je gabber :wink: - Lamme Lennie - 25-05-2005 Treesong Wrote:Lamme Lennie Wrote:EJR heeft alvast de overbodige struiken weggemept en enge mannen uit het bos gejaagd: Kan ik me voorstellen! :razz: - Treesong - 25-05-2005 Ik weet nu in ieder geval wat jullie laatst bedoelden met 'we gaan lekker katknuppelen'... : ![]() - Lamme Lennie - 25-05-2005 HEHE :waf: - Antidote - 25-05-2005 Zet mij voorlopig voor de geplande datum (laatste weekend van juni) onder voorbehoud. Er zijn weer allerlei dingen tussen gekomen, die ik helaas nu voorrang moet geven. Zal proberen of ik nog dingen kan verschuiven. - Dugarry - 27-05-2005 Treesong, 13.00 even een waterfiets huren met wat flesjes wijn/pils? Waar zit die tent waar jullie hebben afgesproken? - Dugarry - 27-05-2005 Btw gefeliciteerd met je DVD-Brander. Lennie, jij met je Laptoppie. - Treesong - 27-05-2005 Dugarry Wrote:Treesong, 13.00 even een waterfiets huren met wat flesjes wijn/pils? Een WATERFIETS ![]() Die tent zit op de rand van Amsterdam en Amstelveen, een kleine kilometer voorbij het VU ziekenhuis. Maar op de busroute naar het Bos heb je tal van pleisterplekken -- neem bijvoorbeeld het onvolprezen Vak Zuid in het Olympies Stadion ![]() - Dugarry - 27-05-2005 Het mooiste wat er is, op een waterfiets, kratje pils mee, wijntje erbij en wat pinda's/chips. Beetje dobberen door de grachten... (of iemand moet daar in de buurt een bootje hebben...). |