The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Competitiemanager 2007/2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Competitiemanager 2007/2008 (/showthread.php?tid=2501) |
- Ricochan - 19-08-2007 Peter Wrote:Kleine Jan Wrote:Ik heb ook besloten niet mee te doen zolang ze dit gaan volhouden..... DE GG league komt er nu natuurlijk niet slimpie. - FC Petr - 19-08-2007 Wordt vast een spannende subleague....Vretje tegen kabouter Plop. Onee ![]() - Ricochan - 19-08-2007 We kunnen de GG league wel bij CT doen als het meezit :8: - Vret Mien Gras - 19-08-2007 En ik ben niet eens abonnee van de VI. Ik doe gewoon mee, jullie zijn bijna allemaal een stelletje zeikers. - Kleine Jan - 19-08-2007 ik begin ook weer te twijfelen.... competitie leeft voor mij een stuk meer met cm erbij.... maar waarom hebben ze die assisten er toch uitgehaald.... ![]() misschien eerst de eerste weken maar eens bekijken... - kooltje - 19-08-2007 Vret Mien Gras Wrote:En ik ben niet eens abonnee van de VI.hoeveel gaat dat je kosten? ââ¬21 minimaal als je je team iedere week wil veranderen? - Ekslem - 19-08-2007 kooltje Wrote:Vret Mien Gras Wrote:En ik ben niet eens abonnee van de VI.hoeveel gaat dat je kosten? ââ¬21 minimaal als je je team iedere week wil veranderen? Plus de rest.... Wrs zul je weleens je team vaker dan 1 keer veranderen per week. Last minute wissel of zo - RR - 19-08-2007 Kleine Jan Wrote:ik begin ook weer te twijfelen.... Geen twijfel dat jij mee zult doen uiteindelijk, je kunt niet zonder.. :wink: Het weg halen van de assists is inderdaad ongelooflijk. Voor de het verminderen van het aantal punten van de deelnemers hoeven ze het niet te laten. Toch weer normale prijzen nu. - Kleine Jan - 19-08-2007 ik zou graag willen weten wie er meedoen van het forum... als Vret en ik straks de enige zijn die meedoen word het een gezellige boel in de wedstrijdtopics :lol: - kooltje - 19-08-2007 uiteraard zullen er veel meedoen in het begin. tot december..als de credits op zijn. - Bredanaar - 19-08-2007 Tuurlijk doe ik mee; die paar eurocenten voor een jaar cm-spanning en -plezier heb ik er echt wel voor over. En wat zit iedereen nu toch over die assists te zeiken. Die waren bij CM toch ook net een jaar ingevoerd? Daarvoor was het altijd zonder assists. Na mijn inschrijving heb ik trouwens een mailtje gekregen ter bevestiging. De ondertekening snap ik niet helemaal: Quote:Sportieve groeten, Huh? de Telegraaf????? #-o #-o - RR - 19-08-2007 Die assists zijn er inmiddels al twee jaar. Geeft toegevoegde waarde aan het spel, wat ze nu ineens overboord gooien. - goa - 19-08-2007 Vermoedelijk was het teveel werk. Moesten ze TV kijken op zondag en zo ![]() - Bumme - 19-08-2007 Assists zijn er al jaren. Bij CM juist sinds 2 jaar weg. - Ricochan - 19-08-2007 Bredanaar Wrote:Tuurlijk doe ik mee; die paar eurocenten voor een jaar cm-spanning en -plezier heb ik er echt wel voor over. En wat zit iedereen nu toch over die assists te zeiken. Die waren bij CM toch ook net een jaar ingevoerd? Daarvoor was het altijd zonder assists. eurocenten? als je geen lid van de vi bent ben je al gauw 20-30 euro kwijt in een jaar als je veel gaat wisselen.En de kans dat je nog een prijs wint is ook zeer klein dus gewoon nokken met die hap. - Ekslem - 19-08-2007 Wrs ga ik overstag en doe ik toch mee.... - Tripplexxx - 19-08-2007 Ekslem Wrote:Wrs ga ik overstag en doe ik toch mee.... Slappe zak.... :wink: - Ekslem - 19-08-2007 Tripplexxx Wrote:Ekslem Wrote:Wrs ga ik overstag en doe ik toch mee.... Ik heb nooit gezegd dat ik niet mee zou doen :razz: - Tripplexxx - 19-08-2007 Ekslem Wrote:Tripplexxx Wrote:Ekslem Wrote:Wrs ga ik overstag en doe ik toch mee.... Zeg ik toch ook niet..... :wink: Een echte kerel met principes laat dat sloeberspel links liggen..... - Treesong - 19-08-2007 Tripplexxx Wrote:Een echte kerel met principes laat dat sloeberspel links liggen..... (hehe) - Kleine Jan - 19-08-2007 Ekslem Wrote:Tripplexxx Wrote:Ekslem Wrote:Wrs ga ik overstag en doe ik toch mee.... ik wel en ik doe misschien toch nog mee :oops: - kooltje - 19-08-2007 je zal suarez als aanvoerder hebben met al die assists :roll: - Peter - 19-08-2007 FC Petr Wrote:Wordt vast een spannende subleague....Vretje tegen kabouter Plop. Uiteindelijk doet gewoon zeker 75% weer mee hoor. - Peter - 19-08-2007 kooltje Wrote:je zal suarez als aanvoerder hebben met al die assists :roll: Wilde het net zeggen.. 2 x 6 = 12 punten ipv 2 x 14 = 28 punten. :roll: - Kleine Jan - 20-08-2007 Ricochan Wrote:Peter Wrote:Kleine Jan Wrote:Ik heb ook besloten niet mee te doen zolang ze dit gaan volhouden..... Als die er wel komt hebben we in ieder geval kans om onze credits te verdienen :o - Peter - 20-08-2007 Ik ruik dat jantje gewoon gaat meedoen. :wink: - Kleine Jan - 20-08-2007 Op dit moment vind ik het ontbreken van de assisten een groter probleem dan de centen.... - Peter - 20-08-2007 Ach, die assists zijn er maar 2 seizoenen geweest! Daarvoor deed je toch ook mee? - Kleine Jan - 20-08-2007 Ja maar toch... is toch een leuk item.. middevelders zijn een stuk minder intressant nu... denk dat ik begin met een klein bundeltje en dan zien we loop van het jaar wel hoe goed het gaat... - Ricochan - 20-08-2007 Peter Wrote:kooltje Wrote:je zal suarez als aanvoerder hebben met al die assists :roll: Leuk he die nieuwe regels ![]() Slappe zakken ! |