The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Forum TENNIS dag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Forum TENNIS dag (/showthread.php?tid=4611) |
Re: Forum TENNIS dag - Ad Wim - 02-07-2009 Slapen is natuurlijk onwijs relaxed, want dan kan ik gewoon met de auto en scheelt dus heel veel geld als we het in Baak doen. En je kunt dan ook de hele nacht doorhalen met poker, klaverjassen, zuipen, tafeltennissen etc. Maar hebben jullie dan ook een relaxte ruimte in Baak voor zoveel man? Ik hoorde iets over een schuur. En zijn je ouders dan ook weg, aangezien je nog bij je ouders woont? [gay] Re: Forum TENNIS dag - buurs - 02-07-2009 Ik kom ook he, Adje :wink: Dus ik zou me nog maar een keer bedenken ![]() Re: Forum TENNIS dag - centre court - 02-07-2009 Dat weekend zijn mijn ouders idd gewoon thuis. En hier is dat niet zo vreemd Ad, ook haggie en scholten wonen nog thuis. =D> Ik mag natuurlijk niet voor m'n beurt praten maar de grote kelder van Scholten zou een optie kunnen zijn om met z'n allen te pitten. Hier staat een mooie tafeltennistafel en een chill-hoek om te kaarten en bier te drinken. Re: Forum TENNIS dag - kuiper - 02-07-2009 Ik blijf dan ook zeker slapen. Anders wordt het weer een colaatje. Ik vind alles prima en dat tennissen hoeft ook niet de hele dag. Een paar uurtjes de baan is ook goed. Dan ga ik 22 augustus in ieder geval vastleggen dat daar niks meer tussen komt. Re: Forum TENNIS dag - Jappiesevic - 02-07-2009 waarschijnlijk kan k dat weekend ook, alleen k ben nog in de leer om goede klaverjasser te worden...misschien dat ik het kan compenseren met me poker en tenniskwaliteiten Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 02-07-2009 Klaverjas is my cup of tea :-({|= Re: Forum TENNIS dag - kooltje - 02-07-2009 De mijne ook...Hoop dat ik aanwezig kan zijn! Re: Forum TENNIS dag - Scholten! - 02-07-2009 Gasten, Wat mij betreft komt dit allemaal wel goed. Kunnen wel wat lui bij mij blijven slapen, en waarschijnlijk trekken we hem dan toch tot in de late uurtjes door. Of dat tafeltennis enz. met de zatte kop wat wordt weet ik niet, maar we kunnen in Baak centrum wel een avondvullend programma in elkaar zetten. Tenniswedstrijden gaan ook wel goedkomen denk ik, alhoewel het altijd de vraag is of de banen bezet zijn of niet. Maar idd zoals Kuiper al zegt: een paar uurtjes is ook goed. Daarna Jeu de Boules, kaarten enz. gaat ook helemaal goedkomen. Als we wel van tevoren ongeveer weten hoeveel mensen er komen, kunnen we ook wel een of andere bbq regelen dat ons van een goede bodem moet voorzien voor we aan het bier (Grolsch?) gaan. Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 02-07-2009 Scholten, klinkt briljant ![]() Re: Forum TENNIS dag - kuiper - 02-07-2009 Super, ik heb er nu al zin aan!! Zullen we een lijstje maken die aanwezig zullen zijn, vul maar aan...... 1. Kuiper Re: Forum TENNIS dag - Haggie - 02-07-2009 1. Kuiper 2. Haggie 3. Cc 4. Scholten 5. Ad 6. ml 7. buurs 8. Mac 9. Tripllexxx 10. Jappesevic 11. Kooltje Correct me if i'm wrong... En vul hem aan Re: Forum TENNIS dag - Tripplexxx - 02-07-2009 Jappiesevic Wrote:waarschijnlijk kan k dat weekend ook, alleen k ben nog in de leer om goede klaverjasser te worden...misschien dat ik het kan compenseren met me poker en tenniskwaliteiten Hey pik, je gaat toch niet serieus is Sittard spelen? Neem aan dat je je daar even uitschrijft en gewoon in Lelystad meedoet.... :wink: Re: Forum TENNIS dag - Tripplexxx - 02-07-2009 Ik ben er in principe gewoon bij, maar ik hou nog even een slag om de arm i.v.m. drukte op m'n werk. Re: Forum TENNIS dag - kooltje - 03-07-2009 Ik ook een slag om de arm, er moet nog een voetbal-voorbereidings-weekend komen in augustus...Wanneer is echter nog de vraag. Re: Forum TENNIS dag - buurs - 13-07-2009 Ai, ik zie dat ik 23 augustus misschien niet kan.... Is een weekende eerder of later ook mogelijk? Re: Forum TENNIS dag - Haggie - 13-07-2009 de 23e is er niets meer he. Wakker worden en wegwezen. Haha. Ik moet sowieso al voetballen.. Re: Forum TENNIS dag - buurs - 13-07-2009 geldt voornamelijk voor de vrijdagavond... Re: Forum TENNIS dag - Genomico - 13-07-2009 Leuk om hier eens terug te zijn en helemaal leuk dat de forum-tennis-dag in gang wordt gezet :-) Wordt het weer een Achterhoek-Randstad confrontatie? Lijkt me ook wel gezellig om te komen als ik welkom ben. Ik kan alle dagen in de zomer behalve 22 augustus :eeeek: En wat was het ook alweer. Als Haggie met tafeltennis 10 punten haalde in een setje tot de 21 mocht hij de hele dag op mijn kosten drinken? :razz: Edit: O nee, dat was met Dynamic Tennis. Re: Forum TENNIS dag - Genomico - 13-07-2009 buurs Wrote:Bocaloca Wrote:Doe maar Indoor Juist, het enige tennis wordt op gravel gespeeld! Re: Forum TENNIS dag - Bocaloca - 13-07-2009 [-X [-X Op gravel kijk ik wel toe :razz: Re: Forum TENNIS dag - kuiper - 13-07-2009 We gaan nu niet meer aan die datum tornen, hoop ik. Ik heb allerlei dingen moeten verzetten om die 22e te kunnen. Re: Forum TENNIS dag - Genomico - 13-07-2009 kuiper Wrote:We gaan nu niet meer aan die datum tornen, hoop ik. Ik had nog nauwelijks een post gezien toen ik mijn reactie plaatste en wist niet dat de datum al vast stond. Wel jammer. Re: Forum TENNIS dag - Ad Wim - 13-07-2009 buurs Wrote:geldt voornamelijk voor de vrijdagavond...Dat is 21 augustus... :roll: Re: Forum TENNIS dag - buurs - 13-07-2009 ik bedoel iig dat weekend.... Re: Forum TENNIS dag - Haggie - 13-07-2009 Ad Wim Wrote:Je praat beetje onzin. Wij komen de zaterdag bij elkaar en jij hebt het over De vrijdag en zondag .....buurs Wrote:geldt voornamelijk voor de vrijdagavond...Dat is 21 augustus... :roll: Re: Forum TENNIS dag - Haggie - 13-07-2009 Genomico Wrote:Leuk om hier eens terug te zijn en helemaal leuk dat de forum-tennis-dag in gang wordt gezet :-) Wordt het weer een Achterhoek-Randstad confrontatie? Lijkt me ook wel gezellig om te komen als ik welkom ben. Ik kan alle dagen in de zomer behalve 22 augustus :eeeek:ik ging de uitdaging aan toen jij een jaar van het forum verdween :wink: , maar hij staat nog! Ben je nu weer iets vaker opt forum? ![]() Re: Forum TENNIS dag - Genomico - 15-07-2009 Het is wel de bedoeling dat ik volgend jaar weer aan wat spellen mee ga doen ja : ![]() Re: Forum TENNIS dag - Haggie - 15-07-2009 Je moet alleen je avatar veranderen, we willen geen 2e Buurs hier :wink: Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 24-07-2009 Zijn er eigenlijk nog updates voor dit weekend? Want wellicht ga ik anders alsnog op vakantie eind augustus ![]() Re: Forum TENNIS dag - Haggie - 24-07-2009 Alleen het definitieve lijstje van deelname moet eigenlijk gemaakt worden; - Haggie - CC - Scholten - Kuiper - Ad Wim - - - - - - - |