The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Indian Wells - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Indian Wells (/showthread.php?tid=5910) |
Re: Indian Wells - Scholten! - 10-03-2011 Hehe, mooi dat iedereen zichzelf moed in praat door hun spelers te verdedigen. Alle argumentaties kloppen ook wel, maar veel spelers liggen qua niveau zo dicht bij elkaar, je kunt er weinig zinnigs over zeggen. Veel 50-50 potten. Het hangt allemaal af van Nadal/Murray/Sodie en Djoko/Fedex. Re: Indian Wells - Stille - 10-03-2011 Zo we gaan beginnen vandaag, Hup JANKO (zowel de servische als de oostenrijkse) en hup potito Re: Indian Wells - Ad Wim - 10-03-2011 Hup Young en Kamke! Re: Indian Wells - mindlight - 10-03-2011 Juist Ad! Re: Indian Wells - Ad Wim - 10-03-2011 Gaat niet echt goed nog. Geen hup Ajax dan maar. Re: Indian Wells - kooltje - 10-03-2011 Young eraf zou prima zijn, heb hem lang gehad maar uiteindelijk niet genomen. Kwalificeert zich vaak en bijna altijd eerste ronde er hard af... Gezwam over Tipsa zijn jetlag...al 15 jaar gewend aan het reizen, vond het al een onzin verhaal... Re: Indian Wells - Stille - 10-03-2011 Tipsa is flying Re: Indian Wells - mindlight - 10-03-2011 Tuurlijk Young! Hup Nollie! Re: Indian Wells - Stille - 10-03-2011 Ad Wim Wrote:Gaat niet echt goed nog. Geen hup Ajax dan maar. Achtste finale Europa Cup en je bent er niet bij ![]() Re: Indian Wells - kooltje - 10-03-2011 Buursweek... Re: Indian Wells - buurs - 10-03-2011 kooltje Wrote:Young eraf zou prima zijn, heb hem lang gehad maar uiteindelijk niet genomen. Kwalificeert zich vaak en bijna altijd eerste ronde er hard af... Kamke erg ver terug gezakt de laatste tijd net als Querrey. Re: Indian Wells - buurs - 10-03-2011 Young verbaast me positief =D> Re: Indian Wells - mindlight - 10-03-2011 Devvarman gaat ook lekker, mooi! Re: Indian Wells - Roos - 11-03-2011 Geen livestreams bij dit toernooi??? Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011 Prima dit. Young door en Somdev gaat ook goed. Buurs heeft geluk met Sweeting. Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011 Stille Wrote:Hoor je het jezelf zeggen? :lol:Ad Wim Wrote:Gaat niet echt goed nog. Geen hup Ajax dan maar. Re: Indian Wells - centre court - 11-03-2011 Laten we 't er maar op houden dat je je gelukkig mag prijzen dat je er niet was Ad. Er hadden er trouwens wel meer geen zin had ik 't idee. Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011 Waarom? Het was een uur lang heel goed en heel leuk. Sfeer was ook goed. Idiote uitslag, zelden zo geflatteerd. Maak het even af, Somdev. Re: Indian Wells - centre court - 11-03-2011 Ze speelden idd vrij goed maar je gaat toch maar mooi met een kater naar huis als je er zit. Al die potjes interesseren me nu nog niet. Is eigenlijk alleen belangrijk dat Djoko het toernooi wint en dus Roddick en Federer verslaat. Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011 Ik ging nu ook met een kater naar huis, terwijl ik niet in het stadion zat. En uiteraard leeft een 1/8 finale UEFA-Cup niet echt bij een Ajacied, iig niet genoeg om er voor naar het stadion te gaan. Maar dat begrijpen niet-Ajacieden blijkbaar nog steeds niet. Somdev wint, iig 2 van de 3 die de punten pakken, prima. 81 punten voor die opvulling a 1400 euro, dat lijkt me prima. Re: Indian Wells - centre court - 11-03-2011 Ad Wim Wrote:Ik ging nu ook met een kater naar huis, terwijl ik niet in het stadion zat. En uiteraard leeft een 1/8 finale UEFA-Cup niet echt bij een Ajacied, iig niet genoeg om er voor naar het stadion te gaan. Maar dat begrijpen niet-Ajacieden blijkbaar nog steeds niet. Deze arrogantie is dan wel weer heel typerend en totaal misplaatst. Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011 Heeft weinig met arrogantie te maken. Meer met dat jullie maar steeds niet begrijpen wat het is om Ajax-supporter te zijn. Re: Indian Wells - centre court - 11-03-2011 Je gaat toch omdat je graag naar je club gaat of om zo aan te moedigen? Maar dat is mss idd het verschil tussen ajax en echte volksclubs. Re: Indian Wells - Roos - 11-03-2011 Geen livestreams zo te horen... Re: Indian Wells - centre court - 11-03-2011 Roos Wrote:Geen livestreams zo te horen... Niet belangrijk de komende dagen. Een qualie pakt geloof ik 20 punten extra als ie een potje wint. Een schijntje als je weet dat er volgend weekend om 1000 punten wordt gestreden. Re: Indian Wells - Roos - 11-03-2011 En als je gewoon geinteresseerd bent in een pot tennis? Haase - Schuettler? Gaat me niet alleen om dit spel hoor, blijf tennis namelijk altijd gewoon leuk vinden als sport en niet alleen de uitslagen ![]() Re: Indian Wells - buurs - 11-03-2011 vanaf zaterdag een stream. Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011 Hoe kan Haase nou van fucking Schuettler verliezen?! Verdomme pas de 1e winstpot van Schuettler in 2011. Wat slecht zeg van Robin... Anderson gaat er ook af, zeer matig begin dit. Gelukkig wel Berankis door. Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011 centre court Wrote:Je gaat toch omdat je graag naar je club gaat of om zo aan te moedigen? Maar dat is mss idd het verschil tussen ajax en echte volksclubs.Wel grappig uit de mond van iemand die onlangs zijn seizoenkaart heeft opgezegd... En ik kijk alles, en moedig ze elke wedstrijd aan. Ik ga alleen niet elke wedstrijd naar het stadion. UEFA-Cup is niet echt interessant, totdat je in de kwart/halve finale komt. Net als de KNVB-Beker, die is al helemaal niet interessant. Hooguit geinig om te winnen, maar slechts een troostprijs. Dat zijn prijzen voor clubs als Feyenoord en Utrecht. De competitie en de CL, daar gaat het om. Re: Indian Wells - buurs - 11-03-2011 Ad Wim Wrote:Prima dit. Young door en Somdev gaat ook goed. Waarom heb ik geluk met Sweeting? |