The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis (/showthread.php?tid=7199) |
RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Atlanta - 12-02-2015 (12-02-2015, 05:19 PM)Ad Wim Wrote:(12-02-2015, 05:18 PM)Atlanta Wrote: Jammer dat Pospisil zo matig speelde, want Murray was zeker te pakken vandaag. Z'n service draaide goed, maar in de rally was het zeer matig wat hij liet zien, met name met z'n backhand (en aan het eind ook met z'n forehand). Het zou me niks verbazen als Simon morgen Murray verslaat. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Ad Wim - 12-02-2015 Vond hem ook echt in de rally goed. Speelde een soort van alles of niets en dat werkte. Murray was toen al het zeiken en aanstellen, en werd overpowerd. Vooral aan het net was ie ongenaakbaar. Het duurde alleen maar 3 games uiteindelijk. Simon heeft hetzelfde spel als Murray, alleen is dan een klasse minder. Kan me niet voorstellen dat Simon dat wint. Berdych wordt een stuk lastiger, maar di had vandaag ook 3 sets nodig en moet eerst Clownfils nog maar eens zien te verslaan. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Bocaloca - 12-02-2015 Naja bovenste helft ( muv Simon eigenlijk) belooft in ieder geval een leuke finalist. onderin zitten stiekem nog wel wat prutsers. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Atlanta - 12-02-2015 (12-02-2015, 05:30 PM)Ad Wim Wrote: Vond hem ook echt in de rally goed. Speelde een soort van alles of niets en dat werkte. Murray was toen al het zeiken en aanstellen, en werd overpowerd. Moet zeggen dat ik in de 2e set het deel van 3-2 tot 4-5 niet heb gezien. Waarschijnlijk is dat de reden dat we verschillen van mening ![]() RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - buurs - 12-02-2015 Berlokkie geeft het hier even weg zeg ![]() RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - maartendinkelman - 12-02-2015 Tuurlijk Berlocq ! Pfff RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Ad Wim - 12-02-2015 Prima Giraldo, forza Fabio! RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - maartendinkelman - 12-02-2015 Kom op Diego! Ik wil dat Fognini 10 rackets kapot mept. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Haggie - 12-02-2015 Klasse Giraldo & Foggie RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - maartendinkelman - 12-02-2015 Klasse Schwartzman RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - maartendinkelman - 12-02-2015 De eerste set had Schwartzman zoveel kansen. Gelukkig valt het nu zijn kant op ![]() Zou een lekkere meevaller zijn als deze dan wel goed valt. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Ad Wim - 12-02-2015 Fabio heeft weer eens op zichzelf gewed waarschijnlijk. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - maartendinkelman - 12-02-2015 Racket vier kapot? RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Haggie - 12-02-2015 Pfffff. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - maartendinkelman - 12-02-2015 Komt wel goed Haggie. Bij mij valt alles al twee weken verkeerd ![]() RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - DaanvL - 12-02-2015 Klasse Fabio! RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Ad Wim - 12-02-2015 Prima. Even wat geld verdienen en dan toch gewoon afmaken. Hij heeft er hopelijk dus zin in, dan wint ie het toernooi. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - rhubarb - 12-02-2015 Wawrinka zoals verwacht moeite met GGL. Tomic door, mooi! RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Ad Wim - 12-02-2015 Pfff, Wawrinka mist 3 sps waarvan GGL er eentje achterkant lijn slaat, en speelt dan een dramatische tb. Man man... RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - centre court - 12-02-2015 2e naar waw. Hij nu het ritme, GGL kapot. Lijkt een 1-2je maar ik zit er wel vaker naast de laatste weken. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - DaanvL - 12-02-2015 Stan for the win! Thiemo moet even een tandje bijzetten. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Ad Wim - 12-02-2015 Wawrinka zoals verwacht door, maar mag wel een stukje beter. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - _Tampie - 13-02-2015 Verdasco ![]() ![]() RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Ad Wim - 13-02-2015 Kut Verdasco, die nemen we dus ook niet snel meer. Misschien gunstig voor Mayer, die mag nu wel de finale halen. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - andre - 13-02-2015 (13-02-2015, 09:06 AM)Ad Wim Wrote: Kut Verdasco, die nemen we dus ook niet snel meer. Advies Ad: Je niet laten leiden door dit soort sentimenten. Als hij een volgende keer een gunstige loting heeft, moet je hem gewoon weer nemen. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Ad Wim - 13-02-2015 Bedankt hè, en uiteraard doe ik dat. Maar had de afgelopen twee toernooien ook een gunstige loting, dus ik zet nu iig minder m'n geld op hem in. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - DaanvL - 13-02-2015 Bedrych wint wel weer erg gemakkelijk de eerste set, benieuwd of hij nu weer inkakt. RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Mac - 13-02-2015 hup simon lekker bezig! RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - Mac - 13-02-2015 en gelijk de break in de 2e! lekker bezig gilles RE: Rotterdam / Sao Paolo / Memphis - maartendinkelman - 13-02-2015 Come on Andy! Niet opgeven... |