The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Indian Wells - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Indian Wells (/showthread.php?tid=7213)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

RE: Indian Wells - Kraai - 19-03-2015

Nadal te wisselvallig....die gaat niet winnen van Raonic

RE: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2015

Op basis waarvan? 3x easy overwinning tot nu toe. Het niveau was niet fantastisch, maar dat hoefde ook niet.
De 5-0 H2H werkt ook niet echt in Raonic' voordeel, en het is natuurlijk een ideale match-up voor Rafa.
Lijkt me een duidelijke 7-6 6-3 overwinning te worden.

Denk eigenlijk dat alleen Federer het lastig krijgt en wellicht 3 sets nodig heeft.

RE: Indian Wells - Stille - 19-03-2015

Vond Nadal wel goed spelen tegen Simon

RE: Indian Wells - centre court - 19-03-2015

Murray easy. 

Tomic geeft op? Prima natuurlijk maar had dat dan gisteren tegen je landgenoot gedaan?!

RE: Indian Wells - Kraai - 20-03-2015

(19-03-2015, 01:07 PM)Ad Wim Wrote: Op basis waarvan? 3x easy overwinning tot nu toe. Het niveau was niet fantastisch, maar dat hoefde ook niet.
De 5-0 H2H werkt ook niet echt in Raonic' voordeel, en het is natuurlijk een ideale match-up voor Rafa.
Lijkt me een duidelijke 7-6 6-3 overwinning te worden.

Denk eigenlijk dat alleen Federer het lastig krijgt en wellicht 3 sets nodig heeft.

Op basis van wat ik gezien heb van Nadal en Raonic deze week...vond Nadal heel matig en maakt voor zijn doen heel veel onnodige fouten. Raonic speelde goed....niet alleen service maar ook zijn spel van achteruit wordt steeds beter. Maar idd H2H is duidelijk voor Nadal.

RE: Indian Wells - Ad Wim - 20-03-2015

Niet gek idd dat Djoko geen ritme heeft nu. En Murray was goed, las ik. Kan een leuke sf worden.

RE: Indian Wells - Atlanta - 20-03-2015

(19-03-2015, 10:58 PM)centre court Wrote: Murray easy. 

Tomic geeft op? Prima natuurlijk maar had dat dan gisteren tegen je landgenoot gedaan?!

Makkelijk gezegd. In de adrenaline van de wedstrijd voel je geen pijn, dan denk je alleen aan winnen.

RE: Indian Wells - DaanvL - 20-03-2015

Achja, aangezien de H2H statistieken vaker zijn aangehaald de laatste tijd: Djokovic won de laatste 8(!) onderlinge wedstrijden op HC tegen Murray, maar ik zie inderdaad ook wel een leuke wedstrijd in het verschiet liggen. Hoewel ik totaal geen beelden heb gezien lijkt Murray toch wel gemakkelijk door het toernooi te lopen en er zin in te hebben.

RE: Indian Wells - kooltje - 20-03-2015

Mij te weinig wedstrijden bij zo een TMS als deze. Gewoon lekker in een week proppen. Helaas Miami ook nog...Begint dan ook pas weer halverwege de week Sad

RE: Indian Wells - _Tampie - 20-03-2015

Het kan nog steeds alle kanten op deze week. Nadal en Federer hopelijk beide winnend vannacht, ik zie het beide als 70/30 potjes. En als Federer dan het toernooi zou winnen is het een absolute topweek.

Maar als bv finale Djoko def Raonic wordt dan is het alsnog een rampweek.

RE: Indian Wells - Stille - 20-03-2015

Is vanavond vanaf 20.00 achter elkaar. Eerst Federer-Berdych en dan direct er achteraan Raonic-Nadal

Ok, misschien even een streampje opzoeken dan!

RE: Indian Wells - Ad Wim - 20-03-2015

Het zal wel niet, maar hopelijk heeft het feit dat Federer Miami niet gaat spelen nog effect op de rest van dit toernooi.

RE: Indian Wells - Kraai - 20-03-2015

FOX Sports doet uitgebreid verslag van de ATP Masters in Indian Wells met rechtstreeks uitzendingen van alle partijen die worden gespeeld op het centre court. Dit weekend nadert het graveltoernooi in de Californische woestijn  zijn ontknoping!

Echte kenners daar bij Fox Sports !  Big Grin Idontgetit

Nou ik zit...kom op Roger!

Op het verlies tegen Seppi na, is Federer toch wel aan een erg goede start van het jaar bezig. Heeft sinds de AO geen set meer verloren en dat lijkt nu ook niet te gebeuren.

Outstanding! Klasse Roger

De eerste finalist is wel duidelijk.. Nadal of Raonic gaan deze Federer echt niet stoppen.

Man man man wat een koning...even een setje met 6-0 tegen Berdych

RE: Indian Wells - centre court - 20-03-2015

Auch. Dit wordt lastig voor Djoko in de finale. 

RE: Indian Wells - NickHop27 - 20-03-2015

Lekker hoor! Roger NID! Wat betekent het eigenlijk? "Never in doubt"of zo?

Roger Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap

En nu doooooorrrr!!

RE: Indian Wells - centre court - 20-03-2015

Raonic meteen op love gebroken door Nadal. Wordt dus ook niks. 
Nishi ipv murray en raonic ipv Nadal erg slechte keuzes gebleken. Hopelijk pakt djoko ipv Federer wel goed uit. 

Raonic  Confused

RE: Indian Wells - centre court - 21-03-2015

Raonic mist 2 sps op 5-4*. Eerste mist ie een easy fh, 2e ace. Klote. Had de ommekeer kunnen en moeten zijn. Nu hopen dat ie de tb kan winnen. Normaal gesproken wel. 

RE: Indian Wells - Ad Wim - 21-03-2015

Gaat Nadal het nog een keer afmaken?

RE: Indian Wells - Atlanta - 21-03-2015

Lekker Milos!

Hahaha, 3 mps gemist, 5 bps en 5 punten meer gemaakt de tweede set. Cc-week!

Nadal wint dit nog wel, maar zou ook niet dramatisch zijn als ie verliest. Door de belangrijksten wel gekozen en heeft Roger morgen meer kans. Al is die in goat-mode, lees ik. Goed teken. 

RE: Indian Wells - NickHop27 - 21-03-2015

Raonic wint! Koele kikker!