The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Wimbledon 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2006 (/showthread.php?tid=751)

- centre court - 27-06-2006

de kanonnen philippoussis en karlovic wil ik er ook graag nog even uit. zie ik ook nog wel gebeuren.

- Ad Wim - 27-06-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer-Ancic natuurlijk!

Mooi, niet spannend. :cheers:
Mario is de laatste geweest die Roger op gras verslagen heeft. En sindsdien hebben ze niet meer op gras tegen elkaar gespeeld.
[-o<

- Ad Wim - 27-06-2006

centre court Wrote:de kanonnen philippoussis en karlovic wil ik er ook graag nog even uit. zie ik ook nog wel gebeuren.
Karlo is inderdaad belangrijk dat die eruit gaat.
Scud maakt me niet zoveel uit.

- Ad Wim - 27-06-2006

Kunitisyn maakt het eindelijk af tegen het 'wonderkind'. Lekker!

Agassi op de baan. ben benieuwd.

- Ad Wim - 27-06-2006

Dorsch is voorlopig mentaal nog niet klaar voor het echte werk. Maakt bijna geen punt meer sinds zijn setpoint.

Wawrinka breakt Karlo!

wawrinka breakt karlovic en lijkt daarmee de 3e set te winnen. :wink: =D>

- Ad Wim - 27-06-2006

centre court Wrote:Agassi op de baan. ben benieuwd.
Wat denk je van mij?! Met het verlies van die kleintjes moet hij wel de kwart of halve halen!

- Ad Wim - 27-06-2006

Andre stond 0-30 toen ik ging kijken, daarna verliest hij 4 punten op rij :|

- Ad Wim - 27-06-2006

Max ook de baan op. Verwacht een eenvoudige overwinning, maar je weet het nooit.

Ze zitten wel lekker op schema op Centre met Henin en Federer die binnen het uur klaar zijn.

Come on Max. Je bent mijn troef! Sleep eens wat puntjes binnen voor de baas.

- Ad Wim - 27-06-2006

Derde set 6-2 voor Wawrinka. 2x gebroken.

Niet om achteraf te lullen, maar waarom neem je Ivo? Gaf geblesseerd op, heeft tweede ronde Paradorn en derde ronde Ancic. En zo goedkoop is hij ook weer niet. Neem dan Bracciali.

- Ad Wim - 27-06-2006

Andre slaat veel ballen net achter of net naast de lijn. Dat kan nog duidelijk beter. Die Pashanski speelt goed trouwens. Die gast kan toch niks?!
Come on Andre!

2-1 in sets voor Henman, nu Max nog en mijn kleine boys doen 't wel goed. Lopez is straks ook belangrijk! Vamoss.

Hopelijk geen 1e ronde nederlaag voor Andre op zijn laatste Wimbledon. En zeker niet tegen Pashanski. Sad

- Ad Wim - 27-06-2006

Die Pashanski speelde echt alles of niets en verdiende de break. Waarsch houdt hij dat niet lang vol.

- Ad Wim - 27-06-2006

Die Soderling heeft er sinds het verlies van de tweede set echt geen zin meer in. Henman speelt wel beter, maar Soderling loopt echt heel erg ongeinteresseerd over de baan.

- Ad Wim - 27-06-2006

Malisse wint Hakkuh

Goldstein net als Hernych. In de derde set redelijk wat kansen krijgen, maar niks benutten.

op hoeveel banen tegelijk zit jij te kijken?

- Ad Wim - 27-06-2006

Er is alleen maar Soderling-Henman nu.

- Ad Wim - 27-06-2006

En dan maakt ie opeens 3 geweldige punten, wint zijn servicegame en breakt Henman :roll:

nog voorkeur voor steppie of dancevic ad?

dancevic 1x gekozen op de sheet, steppie 1x in de top 25.

mathieu-scud in de 2e set TB. Allez PHM. als je deze wint geeft scud 't op!

- Ad Wim - 27-06-2006

Toch liever Dancevic. Fijnere tegenstander voor Xavier. Ik gun Cruijff die puntjes wel.

- Ad Wim - 27-06-2006

Agassi heeft al wel twee kansen gehad om terug te breaken. Dat moet hij wel snel gaan doen, anders is de set weg.

- Ad Wim - 27-06-2006

Goldstein breakt dan eindelijk een keer, wordt hij meteen weer terug gebroken.
*zucht*

- Ad Wim - 27-06-2006

RRH serveert gewoon beter dan Max, als je naar de stats kijkt :roll:

- Ad Wim - 27-06-2006

Agassi verliest de eerste set met 6-2 van Pashanski :eeeek:

Wat een wanprestatie van Agassi tot nu toe. Djokovic, Mathieu, Wawje en Max moeten even de sets die ze spelen beslissen.

- kooltje - 27-06-2006

net terug van werk, helemaal geen verrassingen zie ik. helaas hernych eraf tegen berdych..niet verwacht na goede week hernych en niet spelen van berdych. voor de rest blij met insten van ancic en blake. bjorkman pakt goed uit door overwinning tegen landgenoot.