The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104)

- Gerben Zonderland - 08-07-2005

Berend Botje Wrote:McEwen eet weer witte bonen vandaag.
Flauw genoeg voor 't Wereldje?

Dan zou ik er gesneden bonen van maken. Tom had zich namelijk lelijk gesneden in zijn achterste.

- Keyzer - 08-07-2005

Ik bedoelde dus Davy... Ik doe nu tegenwoordig voor Metro ook de stelling van de dag... Had hem de stelling ook gemaild, maar geen antwoord ontvangen...

De Stelling was:

Ga jij het roze polsbandje voor tolerantie van homoseksuelen dragen?

- Gerben Zonderland - 08-07-2005

Keyzer Wrote:Ik bedoelde dus Davy... Ik doe nu tegenwoordig voor Metro ook de stelling van de dag... Had hem de stelling ook gemaild, maar geen antwoord ontvangen...

De Stelling was:

Ga jij het roze polsbandje voor tolerantie van homoseksuelen dragen?

:eeeek: Aha. Los van het feit dat ik uberhaupt niet meedoe aan die polsbandjerage helpt zo'n actie niet of nauwelijks, aangezien de mensen die niet tolerant zijn voor homo's zich heus niet laten overtuigen wanneer iemand staat te zwaaien met zo'n bandje.

- Hilcoholic - 09-07-2005

We eten vandaag mondsteksel.....

Da wee'j wa, ku'j in de mond stekk'n

- Berend Botje - 09-07-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Berend Botje Wrote:McEwen eet weer witte bonen vandaag.
Flauw genoeg voor 't Wereldje?

Dan zou ik er gesneden bonen van maken. Tom had zich namelijk lelijk gesneden in zijn achterste.

Ik had een beetje moeite met het uitkiezen van de soort bonen, enkel 'bonen' was misschien nog het beste, maar 'snijbonen' zou zeker ook heel goed geweest zijn.

- Treesong - 09-07-2005

Zojuist lekker ontbeten met Gazpacho, een sappig brochetje en een stuk meloen (voor slechts 8,95)...

Vanavond maar eens op zoek naar een fijne Zarzuela en dan gaan we morgen maar es die toko aan het strand uitchecken - als het weer wat beter wordt, want kep nog geen zon gezien :-(

- Dommel - 09-07-2005

Vandaag het standaard zaterdag-voedsel: patatje oorlog, hete donder met pindasaus en een pittige bami.

- Gerben Zonderland - 09-07-2005

Dommel Wrote:Vandaag het standaard zaterdag-voedsel: patatje oorlog, hete donder met pindasaus en een pittige bami.

Hee, je bent de pindasaus over de bami vergeten.

- Berend Botje - 09-07-2005

Dommel Wrote:Vandaag het standaard zaterdag-voedsel: patatje oorlog, hete donder met pindasaus en een pittige bami.

heb je haar zover?

- Bumme - 11-07-2005

Mocht iemand interesse hebben:
Mijn Ossenhaas gerecht was heerlijk. Heb de gok genomen en het vlees niet eerst aangebraden en deze is goed uitgepakt. Wel heb ik het vlees 5 minuten langer in de oven gelaten waardoor het eerder tegen medium aanzat dan Rose.
Hoef je had gelijk, het was iedere euro meer dan waard !

- Kleine Jan - 11-07-2005

We eten vandaag harde broodjes met chorizo en huzarensalade....

- El Parasito - 11-07-2005

Met deze zonnige tempepraturen eten we vandaag mexicaanse wraps!

- Hoef - 11-07-2005

Zelf gemaakte pizza; deeg kneden, slechts stukjes tomaat, mozzarella, zwarte olijven durrop, in de oven en indien klaar rucola gemarineerd in balsamico durrop tyften. Hemelse zomerhap. Flessie Falernia 2004 durbij en klaar.

- Kleine Jan - 11-07-2005

Dat klinkt wel goed na die harde broodjes van mij.... =P~

- Mac - 11-07-2005

cup noodles Tongue

- Treesong - 12-07-2005

Hoef Wrote:Zelf gemaakte pizza; deeg kneden, slechts stukjes tomaat, mozzarella, zwarte olijven durrop, in de oven en indien klaar rucola gemarineerd in balsamico durrop tyften. Hemelse zomerhap. Flessie Falernia 2004 durbij en klaar.

Mot je dat deeg nie eerst een paar keer in de lucht smijten voor je die rommel erop tyft? :roll:

- Hoef - 12-07-2005

Nee, gewoon uitrollen is voldoende. Die Italianen doen dat alleen maar voor de sjoow.

- Kleine Jan - 22-07-2005

Iemand een leuk idee wat ik vandanavond kan eten?

- Bocaloca - 22-07-2005

paella

- Mukkus - 22-07-2005

Kleine Jan Wrote:Iemand een leuk idee wat ik vandanavond kan eten?

Saté saus? :wink:

- Gerben Zonderland - 22-07-2005

Mijn Oma wordt 80 vandaag, dus ik heb geen idee waar ze ons mee naartoe sjouwt voor haar partijtje... Tis in Dokkum, dus heel veel keus heeft ze niet. Maar gelukkig gaan we eerst even bowlen, dus dat wakkert de trek wat aan. :8:

Uit eten.. daar heb ik ook wel zin in.. krijg alleen bezoek vanavond dus schiet niet echt op...

Misschien maar weer eens taco's maken vanavond...

- waf - 22-07-2005

Gerben Zonderland Wrote:Mijn Oma wordt 80 vandaag, dus ik heb geen idee waar ze ons mee naartoe sjouwt voor haar partijtje... Tis in Dokkum, dus heel veel keus heeft ze niet. Maar gelukkig gaan we eerst even bowlen, dus dat wakkert de trek wat aan. :8:

ik weet niet of je avater wat met je oma te maken heeft, maar gezien de afbeelding denk ik dat je kipfilet eet vanavond.

- Gerben Zonderland - 22-07-2005

waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Mijn Oma wordt 80 vandaag, dus ik heb geen idee waar ze ons mee naartoe sjouwt voor haar partijtje... Tis in Dokkum, dus heel veel keus heeft ze niet. Maar gelukkig gaan we eerst even bowlen, dus dat wakkert de trek wat aan. :8:

ik weet niet of je avater wat met je oma te maken heeft, maar gezien de afbeelding denk ik dat je kipfilet eet vanavond.

Ik dacht meer aan pruimen op sap...

- Bocaloca - 22-07-2005

lijken me dan nog eerder gedroogde pruimen :roll:

lijkt meer zo'n opblaaskussentje die je in je nek kan leggen als je in de auto of het vliegtuig zit..

- Quadrantula - 22-07-2005

Tis echt weer voor boerenkool. Tjonge, wat een grauwe grijze massa met motregen en loeiende wind hier. Alleen de temperatuur is 10 graden te hoog, anders had ik gedacht dat het herfst aan het worden is... :roll:

- joep - 22-07-2005

vandaag vrijdag, dus vrijdag voedsel standaard, friet met mayonaise, mexicano en een braadworst. Indien grote trek, een frikadelletje.

Daarna biljarten, bier drinken en kut roepen. :lol:

- Kleine Jan - 24-07-2005

[Image: burritos.jpg]

- Marshall - 26-07-2005

Vandaag mezelf maar weer eens verwend met een portie verse gamba's op een bedje van rucola en groentesalade... mjum!