The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
KNVB beker 2007-2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: KNVB beker 2007-2008 (/showthread.php?tid=2471) |
- D'r an met de lippe - 31-10-2007 Triest dat deze ploeg een striemend fluitconcert en spreekkoren nodig had om iets beter te gaan spelen. En zovaak toont het publiek in Almelo zich niet dermate ontevreden, zeker niet bij een voorsprong. Moge dat genoeg zeggen over de wedstrijd Heracles - Omniworld. Maargoed, we zijn een ronde verder. Hopen op een gunstige loting... - Tripplexxx - 31-10-2007 D'r an met de lippe Wrote:Triest dat een thuispubiek een striemend fluitconcert en spreekkoren aanwendt om hun club beter te laten spelen. - D'r an met de lippe - 31-10-2007 En je punt is? :roll: - Bocaloca - 31-10-2007 De laatste zin - D'r an met de lippe - 31-10-2007 Ah gut, ik lees zijn quote nu pas goed. Goed, ik kan er niet tegen als er onwaarheden\onterechte dingen over mijn club + aanhang worden gezegd dus ik zal wel even keurig netjes happen. Citaat van Rob Maas in de krant van vandaag: 'Het publiek had groot gelijk. De fans mogen kritisch zijn. We gingen in de rust niet lachend de kleedkamer in. Mischien hadden we dat signaal wel nodig. Want in de tweede helft was het beter en hebben we het toch terugbetaald. En dan zie je dat de supporters toch weer achter ons gaan staan. Heel mooi.' Je doet de Heracles aanhang zwaar tekort als je ze tot triest bestempelt omdat we een keer hebben gefloten ipv gezongen. De zwart-witte aanhang hoeft niet geleerd te worden wat support betekend. Anyway, het zal me wel weer kwalijk worden genomen dat ik weer eens lig te zeveren over het publiek, maar kan het happen ook niet laten :cheers: - Depor - 31-10-2007 1-0 Ajax ![]() - Depor - 31-10-2007 En das de 2-0 - Ad Wim - 31-10-2007 Op z'n PSVs naar 2-0 :lol: - Vret Mien Gras - 31-10-2007 Heerlijk om zo'n woensdagavond een bekerwedstrijdje van je club in het stadion te bekijken, en wie zitten er weer achter de pc..... Ik wou dat ik nu in Enschede zat! - Ad Wim - 31-10-2007 Stel je niet aan man, misschien hebben we wel hele andere dingen te doen. En ik zit liever zondagmiddag in de Arena dan woensdagavond... - Ad Wim - 31-10-2007 En met een prachtige counter de 3-0, lekker hoor! Eindelijk eens Rommedahl die rendeert. En Klaas natuurlijk die hem zoals altijd koel afmaakt =D> - Ad Wim - 31-10-2007 En dan probeert Rommedahl vervolgens te stiften ![]() - D'r an met de lippe - 31-10-2007 Ad Wim Wrote:En ik zit liever zondagmiddag in de Arena dan woensdagavond... Als supporter zou ik er liever beide wedstrijden zitten... - Depor - 31-10-2007 Vret Mien Gras Wrote:Heerlijk om zo'n woensdagavond een bekerwedstrijdje van je club in het stadion te bekijken, en wie zitten er weer achter de pc..... Ik ben blij dat ik met mijn kop hete thee mijn antibiotica kan wegrammen achter me pc - Vret Mien Gras - 31-10-2007 Sjah, you can't have it all. - Ad Wim - 31-10-2007 D'r an met de lippe Wrote:Nogmaals, ik had andere plannen...Ad Wim Wrote:En ik zit liever zondagmiddag in de Arena dan woensdagavond... - Ad Wim - 31-10-2007 Pfff, krijgen ze een keer kansen... - Lamme Lennie - 31-10-2007 Tsja wat wil je als Heerenveen met 5 aanvallers speelt. Maar er hadden er zeker 3 bij gemogen. - centre court - 31-10-2007 wat een hemeltergend slecht elftal is dit zeg... de middelmaat die er vorig jaar bij Feyenoord liep, loopt nu hier. Ben ik nou gek of was heerenveen op 't 1e kwartier na gewoon heer en meester vanavond? dat ajax de laatste 5 minuten nog een paar counterkansen krijgt zegt me niet zoveel. - Peter - 31-10-2007 Ad Wim Wrote:Op z'n PSVs naar 2-0 :lol: Ad Wim Wrote:Laat Jol maar komen, gaat PSV wellicht een keer leuk voetbal spelen =D> Goedzo Adje! Frustraties van je afschrijven is meestal het beste medicijn. - Ad Wim - 31-10-2007 centre court Wrote:wat een hemeltergend slecht elftal is dit zeg... de middelmaat die er vorig jaar bij Feyenoord liep, loopt nu hier.:lol: Ze hebben misschien 1 of 2 kansen gehad, Ajax wel 10... Tegen Heerenveen dat onwijs in vorm is geen goal tegen krijgen en eigenlijk gewoon duidelijk opzij zetten, dat is toch netjes. - Ad Wim - 31-10-2007 Peter Wrote:Net stond er nog wat anders :lol:Ad Wim Wrote:Op z'n PSVs naar 2-0 :lol: EN waarom zou ik frustraties hebben? - Peter - 31-10-2007 centre court Wrote:wat een hemeltergend slecht elftal is dit zeg... de middelmaat die er vorig jaar bij Feyenoord liep, loopt nu hier. Feyenoord en PSV zijn net als Ajax afhankelijk van enkele absolute toppers, dus juich maar niet te vroeg centre court. Als Davids straks terugkeert terwijl jullie Makaay of Gio een paar maanden moeten missen zijn de rollen opeens omgedraaid. - centre court - 31-10-2007 sinds ze bij ajax ook puur naar 't resultaat kijken heb jij op avonden als deze geen frustraties ad. =D> - centre court - 31-10-2007 Peter Wrote:centre court Wrote:wat een hemeltergend slecht elftal is dit zeg... de middelmaat die er vorig jaar bij Feyenoord liep, loopt nu hier. tegen feyenoord zullen ze er vast weer staan zoals altijd, maar ik wordt hier niet bang van... gentenaar, ogararu, verthongen, de jong, maduro enz enz. knap dat ze er mee van heerenveen winnen maar hiermee wordt je geen kampioen. - Ad Wim - 31-10-2007 centre court Wrote:sinds ze bij ajax ook puur naar 't resultaat kijken heb jij op avonden als deze geen frustraties ad. =D>Ik weet niet wat voor wedstrijd jij gezien hebt, maar ik vond het wel redelijk van Ajax. Twee keer een kwartier niet best maar voor de rest onder controle. Vooral achterin stond het prima. - Peter - 31-10-2007 Ad Wim Wrote:Peter Wrote:Net stond er nog wat anders :lol:Ad Wim Wrote:Op z'n PSVs naar 2-0 :lol: ![]() Ad Wim Wrote:EN waarom zou ik frustraties hebben? Weet ik veel, het valt alleen op dat je continu terug moet komen op de "zakelijk" tacktiek die PSV al jarenlang met veel succes in lastige uitduels hanteert. Verder zegt het alles dat jij dit duel van Ajax niet slecht vond. Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat PSV op nationaal niveau thuis zo ongelofelijk saai voetbal speelde. - Ad Wim - 31-10-2007 Peter Wrote:Nee hoor.Ad Wim Wrote:Peter Wrote:Net stond er nog wat anders :lol:Ad Wim Wrote:Op z'n PSVs naar 2-0 :lol: - Peter - 31-10-2007 centre court Wrote:Peter Wrote:centre court Wrote:wat een hemeltergend slecht elftal is dit zeg... de middelmaat die er vorig jaar bij Feyenoord liep, loopt nu hier. Maar ze misten dan ook ongetwijfeld weer 12 basisspelers. :wink: - centre court - 31-10-2007 ohja, manucharian, anita en mitea waren er ook nog niet bij. |