The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
It's a Goal (Seizoen 6) - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (Seizoen 6) (/showthread.php?tid=438)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

- gittermaster - 26-01-2006

1-1 gelijk tegen een pittige tegenstander. Ik heb er vrede mee.
Inderdaad nog 6 punten op Matador. Nog 1 onderling duel, dus los daarvan mag ik nog 8 punten verliezen... Wink

- Guest - 26-01-2006

yoepie 4 de gelijkspel op een rij :roll:

- Voyou - 27-01-2006

Wat een gekloot de laatste dagen, site ligt weer plat :letitallout:

- gittermaster - 27-01-2006

ja inderdaad, echt irritant, maar kon vanmorgen nog even vlug zien dat ik 2-1 verloren heb en Matador gelijk gespeeld heeft.
Verschil is dus 5 punten tussen ons.

- Matador! - 27-01-2006

gittermaster Wrote:ja inderdaad, echt irritant, maar kon vanmorgen nog even vlug zien dat ik 2-1 verloren heb en Matador gelijk gespeeld heeft.
Verschil is dus 5 punten tussen ons.

:eeeek: :eeeek:

Gelijk tegen een 5-sterrenteam!! Wat een onzin, winnen van de sterke teams en verliezen tegen de zwakke...

- Voyou - 27-01-2006

Eindelijk kan ik op de site, met 1-0 gewonnen, maandag de clash met de huidige nr.3 waar ik 3 punten achter sta..

- Gerben Zonderland - 27-01-2006

1-1 gelijkgespeeld tegen de nummer 2 en nu weer 7e op doelsaldo met evenveel punten als de nummers 5 en 6.

- Gerben Zonderland - 29-01-2006

Quote:itsagoal.com is currently down for maintenance. The site will be available at 20:00 GMT.

- Gerben Zonderland - 30-01-2006

2-0 gewonnen van een laagvlieger en nu op plaats 6, gezellig met Forever op evenveel punten. Doordat er boven mij weer punten worden gemorst sta ik nu op slechts 5 punten van de nummer 1, dus het kan, als nooit tevoren, weer alle kanten uit. Vannacht nog tegen een degradatie-kandidaat, daarna tegen de nummer 1 en daarna tegen Forever, dus die 3 wedstrijden moet ik winnen om kansen te houden op promotie.

- Matador! - 30-01-2006

4-1 gewonnen en doordat gitter weer onderuit gaat is het verschil nog maar 2 punten! De spanning in div.20 stijgt... =D>

- Gerben Zonderland - 31-01-2006

1-3 gewonnen van een laagvlieger en gestegen naar plaats 5 (met evenveel punten als de nummers 4 en 6). Vannacht tegen de nummer 1 die net na 3 keer gelijk en 1 keer verlies weer een keer gewonnen heeft. Met winst ben ik weer helemaal het mannetje en lijkt een MotW-titel binnen de mogelijkheden te liggen.

- Matador! - 31-01-2006

Lastige uitwedstrijd gewonnen met 1-2. Gitter blijft voor me op 2 punten.

Komende dagen een relatief makkelijk programma, dus misschien heb ik gitter voor het weekend ingehaald! :8:

Overigens is maandag dan 'Il Classico' in het stadion van gitter..

- Voyou - 31-01-2006

Gister en vandaag met 2-1 gewonnen, doordat ik gister van de (voormalige) nr.3 won en hij vandaag gelijkspeelde sta ik nu zelf 3de met 2 punten voorsprong. Morgen speel ik tegen de nr.2 die 5 punten voorstaat, ik ben nu aan een inhaalrace bezig dus hopelijk pak ik hem ook nog wel!

- Gerben Zonderland - 01-02-2006

2-0 gewonnen van de koploper, waardoor Dre nu bovenaan staat (geen dank :wink: ) en doordat ook de voormalig nummer 2 (nu nummer 3) verliest schuift alles zo mogelijk nog dichter in elkaar. Tussen de nummer 1 en 7 zit maar 5 punten en vannacht moet ik tegen Forever die 6e staat.
Met winst en minimaal een gelijkspel in de laatste wedstrijd van de week is de MotW-titel onvermijdbaar EN DAT ZAL TIJD WORDEN!

- Voyou - 01-02-2006

1-1 tegen de nr. 2, ik haal hem dus (nog) niet in.. De nr. 4 verloor overigens waardoor ik alsnog een puntje uitliep.

Deze week nog 2 lastige potjes voor de boeg, tegen de nrs. 5 en 7..

- gittermaster - 01-02-2006

het is dan toch zover...
Matador heeft me ingehaald, na een slechte reeks, speelde ik gisteren 1-1 Matador won en we staan gelijk, maar ik heb een goeie middenvelder gekocht. Beide hoofdstats 100 en die had ik nodig. Alleen jammer dat hij voor morgen geschorst is...

- Guest - 01-02-2006

Wordt het eindelijk weer eens spannend. Zal nu wel wat meer tijd besteden aan itsagoal. GZ bedankt alweer Wink

- Voyou - 02-02-2006

2-2 gespeeld, de nr.4 loopt weer 2 punten op me in, het blijft spannend voor plek 2 t/m 4, de nr. 1staat een straatlengte voor inmiddels..

- gittermaster - 02-02-2006

Het was maar voor 1 dag dat Matador boven mij stond...
Ik heb zelf gelijk gespeeld, laat weinig te raden over wat Matador gedaan heeft dan SmileOver 2 wedstrijden "de clash"

- Matador! - 02-02-2006

gittermaster Wrote:Het was maar voor 1 dag dat Matador boven mij stond...
Ik heb zelf gelijk gespeeld, laat weinig te raden over wat Matador gedaan heeft dan SmileOver 2 wedstrijden "de clash"

Heel apart, een nederlaag :wink: .

Morgen een relatief (bijna elk team is inmiddels een 8-sterrenteam) makkelijke tegenstander, waarna maandag denk ik 'the match of the season' gespeeld gaat worden.

- Gerben Zonderland - 03-02-2006

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Ondanks het 2-1 verlies tegen Forever heb ik de laatste wedstrijd van de week wel gewonnen en ben ik manager van de week geworden. Op doelsaldo (+8 tegenover +6), maar dat mag de pret niet drukken.
Nu op plaats 4 met slechts 3 punten achter de nummers 2 en 3 en 4 op koploper Dre (die wel weer gelijkspeelt). :8:

- Matador! - 03-02-2006

Na een 0-3 achterstand met 3-3 gelijkgespeeld. Gitter verliest wederom, waardoor we nu in punten en doelgemiddelde exact gelijk staan. Vanwege meer gescoorde goals ga ik aan de leiding :wink: .

De nummer 3 staat op slechts 3 punten doordat we de laatste wedstrijden beide teveel punten morsen. Maandag spelen we dan in het stadion van gitter de belangrijkste wedstrijd van het seizoen! =D>

- Voyou - 03-02-2006

3-1 gewonnen, sta inmiddels 4 punten voor op de nr.4 maar speel maandag tegen de koploper..

- Guest - 03-02-2006

Ja even wat mannen rust gegeven . Kunnen ze volgende week weer vlammen Wink

- gittermaster - 06-02-2006

Matador gefeliciteerd......
Mijn nieuwe tactiek mocht niet baten. 0-1 in eigen huis...
en het seizoen begon zo goed... Sad

- Voyou - 06-02-2006

1-1 tegen de koploper, ik sta nog wel 3de met 2 punten voor op nr. 4..

Morgen ook weer een stadionsuitbreiding klaar, dan kunnen er 100.000 man in :8:

- Gerben Zonderland - 07-02-2006

2-0 gewonnen van een middenmoter en na de 1-1 van gisteren tegen een mede-subtopper sta ik 4e met 3, 5 en 5 punten achter de mensen boven mij. Het wordt lastig om te promoveren, maar "it ain't over until the fat lady sings!" :8:

- gittermaster - 07-02-2006

1-1 gespeeld. Het gaat nu echt bergafwaarts.
Gelukkig Matador ook gelijk, dus de achterstand blijft 3 punten...

- Matador! - 07-02-2006

Na een paar dagen weggeweest te zijn weer ff op IAG en zie dat ik het redelijk gedaan heb. 0-1 winst gister en vandaag thuis 1-1 tegen de nummer 4. 3 punten voorsprong op de nummer 2 en 3 en de rest van de week een redelijk makkelijk programma...

- Voyou - 07-02-2006

:eeeek: :eeeek: 4-1 verloren van de nr. 18, een 5-sterren team...
Hierdoor sta ik weer 4de, 1 punt achterstand op de nr.3..