The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Forum TENNIS dag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Forum TENNIS dag (/showthread.php?tid=4611) |
Re: Forum TENNIS dag - buurs - 24-07-2009 Ik kan het pas zeggen op de donderdag in dezelfde week. Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 24-07-2009 In dat geval + Mindlight Re: Forum TENNIS dag - Bocaloca - 24-07-2009 buurs Wrote:Ik kan het pas zeggen op de donderdag in dezelfde week. Ik ook Rond die tijd. Als mn nieuwe werkgever me gelijk naar Italie pleurt wordt et nie veul ![]() Re: Forum TENNIS dag - Ad Wim - 25-07-2009 goed om dit weer even op te brengen. is er al een soort van planning? hoe laat worden we verwacht bijv? en zijn er voldoende slaapplekken? gaan we nog tennissen? ik heb die zaterdag nog wat andere dingen en dan kan ik daar rekening mee houden. en ik heb zondag ajax, dus ik ga rond 12 uur weer pleite denk ik, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Re: Forum TENNIS dag - centre court - 31-07-2009 Dat hier even weinig nieuws over is komt omdat scholten 4 weken in italie zit. Handig lijkt mij dat we de zaterdagnacht bij Scholten logeren in de ruime kelder. Zijn moeder vond dit geen enkel probleem. Tennissen zullen we proberen te regelen, als er geen competitie of toernooi is verwacht ik dat er ruimte genoeg is. Hoelaat jullie zaterdags komen maakt niet zoveel uit denk ik, zal ergens eind van de ochtend of begin vd middag worden. Wij moeten zondag zelf ook allemaal voetballen dus rond 12 uur zijn we dan niet meer bsb. Nadere info volgt. Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 31-07-2009 Uitstekend CC, dit komt helemaal goed kortom! Re: Forum TENNIS dag - Haggie - 31-07-2009 Zeker ML! Het zou wel fijn zijn al degene die komen, dit aangeven wanneer men het weet : ![]() En natuurlijk ook wanneer men niet kan Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 31-07-2009 Ik ben er 100% zeker bij in ieder geval ![]() Re: Forum TENNIS dag - Haggie - 07-08-2009 hoe staat het met de deelname heren? al meer zekerheden? Re: Forum TENNIS dag - kuiper - 07-08-2009 Ja ik ga er helemaal van uit. Ik heb al andere dingen hiervoor moeten afzeggen. Re: Forum TENNIS dag - Ad Wim - 09-08-2009 Ik ben er natuurlijk ook gewoon bij, maar heb 's ochtends eigenlijk nog een voetbaltoernooitje op de route Amsterdam-Baak. Denk dat ik daar misschien nog heen ga en dan ergens om 14/15 uur aansluit. Tennissen is toch niet meer echt aan mij besteed. Maar dat is nog niet zeker allemaal hoor. Anyway ben ik er 's middags en 's avonds zeker bij. Re: Forum TENNIS dag - Scholten! - 09-08-2009 Zo, inmiddels back in town na 4 weken Italia en klaar om enkele forummers in het gastvrije en idyllische Baak te ontvangen, naar verluid de 22e van augustus. Samen met CC en Hag zullen we naast het tennis ook wat andere zaken regelen zodat ook de niet-tennissers zich op bepaalde vlakken kunnen bewijzen :8: Zal met de andere Bakenezen van de week ff wat bekokstoven en dan horen jullie meer... Re: Forum TENNIS dag - buurs - 10-08-2009 buurs Wrote:Ai, ik zie dat ik 23 augustus misschien niet kan.... Bij deze Ml... Post van 13 juli Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 10-08-2009 Ja, maar hoe lang blijft dat misschien, misschien? Re: Forum TENNIS dag - buurs - 10-08-2009 mindlight Wrote:Ja, maar hoe lang blijft dat misschien, misschien? Ik speel die week een tennistoernooi, dat wordt georganiseerd door een aantal vrienden. Ik speel er ieder jaar en haal daar ook ieder jaar de halve finale en die wordt op zaterdag gespeeld. Aangezien het deelnemersveld dit jaar best sterk is en ik waarschijnlijk niet geplaatst ben is de kans 50% dat ik de halve finale niet haal. Mijn laatste poulewedstrijd (vaak 3/4 poultjes) speel ik op de donderdag of vrijdag. Na die laatste wedstrijd weet ik dus pas of ik zaterdagmiddag moet spelen. Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 10-08-2009 Ahh juist, kijk nu is het een stuk duidelijker =D> Re: Forum TENNIS dag - Ad Wim - 10-08-2009 En als je zaterdagmiddag moet spelen, kun je niet 's avonds komen? :roll: Re: Forum TENNIS dag - buurs - 10-08-2009 Ad Wim Wrote:En als je zaterdagmiddag moet spelen, kun je niet 's avonds komen? :roll: Dat ben ik er waarschijnlijk pas rond 20 uur en misschien later... En ik wil graag een keer tegen de Baakse Boys tennissen ![]() Re: Forum TENNIS dag - Ad Wim - 10-08-2009 Het is een forumDAG hè, en gaat niet alleen maar om tennissen. Maar doe wat je wil, blijf lekker weg desnoods, het is alleen kutexcuus. Re: Forum TENNIS dag - buurs - 10-08-2009 Ik wil er graag ook de hele dag bij zijn!! En dan gaan we gezellig een pot bier drinken, Ad!!! Re: Forum TENNIS dag - Elikian - 10-08-2009 Tenzij Del Bonis moet spelen, want dan zit Ad achter het livescore window ![]() Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 10-08-2009 Dat kan ook prima op de telefoon, daar hou ik dan de SF van Dolgopolov ook op bij :8: Re: Forum TENNIS dag - Elikian - 10-08-2009 Die verliest-ie toch, dus dat lijkt me niet nodig. Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 10-08-2009 Nee joh, hij is zo verstandig nu een weekje rust te nemen, om volgende week te vlammen en weer een mooie prestatie neer te zetten. Ben je er eigenlijk bij Eli, op de forumdag? Re: Forum TENNIS dag - Haggie - 10-08-2009 en bijvoorbeeld Mac, Triple, Jappie, Kooltje, André? ![]() Re: Forum TENNIS dag - Elikian - 10-08-2009 mindlight Wrote:Nee joh, hij is zo verstandig nu een weekje rust te nemen, om volgende week te vlammen en weer een mooie prestatie neer te zetten.Nee, ML, je weet dat ik andere plannen heb op die dag ![]() Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 10-08-2009 Elikian Wrote:mindlight Wrote:Nee joh, hij is zo verstandig nu een weekje rust te nemen, om volgende week te vlammen en weer een mooie prestatie neer te zetten.Nee, ML, je weet dat ik andere plannen heb op die dag Dat realiseerde ik me even niet op het moment van posten, later idd wel, maar toen had het weinig zin de post nog aan te passen. En in de avonduren? Re: Forum TENNIS dag - Elikian - 10-08-2009 Ik kan zelf niet tennissen, maar ik hou mijn opties open... wat doe jij eerder op de dag? :p Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 10-08-2009 Ik kan zelf niet voetballen (noch tennissen ![]() Re: Forum TENNIS dag - Elikian - 10-08-2009 Ruilen dan? Deal :p |