The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Memphis / Marseille / Buenos Aires - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Memphis / Marseille / Buenos Aires (/showthread.php?tid=5141) |
Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 16-02-2010 Natuurlijk begint Benne de tweede TB met een df... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 16-02-2010 Hij lijkt zowaar 2 tb's te gaan winnen. Sommige ouderwetse chokers lijken in 2010 minder in de fout te gaan. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 16-02-2010 Hahaha, wordt Bohli hier even genaaid. Hoe kan het ook anders, in Frankrijk tegen een Fransman ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Scholten! - 16-02-2010 Wel een laffe partij. Als die Bohli iets rustiger speelt... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - andre - 16-02-2010 mindlight Wrote:Dat lijkt me een uitstekend idee. Geen verplichting om in te sturen, maar voor degene die het wel doen kun je zo vergelijken wat de verschillen zijn in beide gevallen. (Is volgende week geen Davis Cup?)centre court Wrote:Ik weet 't goed gemaakt. We doen net of we deze week 15k budget hadden en maken op basis daarvan beide een team die we per PM opsturen naar ML. Dan ben ik benieuwd hoeveel verschillen er dan in onze teams zitten. Over Soderling: hij wint het toernooi en Ad heeft gelijk dat de verschillen door hem groter waren als er ietsje minder budget was, dan was hij misschien door de helft van de managers gekozen. Voor hetzelfde geld had echter Davydenko gewonnen, Davy had met het huidige budget verschil kunnen maken en met minder budget was hij nauwelijks gekozen en had hij dus minder verschil kunnen maken. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Scholten! - 16-02-2010 Was die middelste van die drie blondines z'n vriendin? :eeeek: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 16-02-2010 Hop, de drol wint. Gaat hij deze week dan mijn sympathie winnen? Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 16-02-2010 Klasse Julien, mentaal beest! ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 16-02-2010 Klassse Benneteau!! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Klasse Juul. Nu ook Serra pakken. Klasse ook Andujar. Ouanna moet even de 3e set winnen. 3 nieuwe partijen in BA! Hup Chela, Crazy Dani en Fognini. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Ook hup Lacko! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 16-02-2010 Lacko staat gewoon een break achter tegen fucking Reynolds. Repareren die handel Lukas! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Eigenlijk heb ik een heel gewaagd team met gasten die nog niets hebben laten zien als Lacko, Haas, Ginepri, Gulbis en Russell. \ ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 16-02-2010 :lol: Nog maar een breakje voor Bobby Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 16-02-2010 centre court Wrote:Eigenlijk heb ik een heel gewaagd team met gasten die nog niets hebben laten zien als Lacko, Haas, Ginepri, Gulbis en Russell. \ Yeah sure :excited: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 This Lacko is not good. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 16-02-2010 ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Die Reynolds joh, wat een beest. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 16-02-2010 Reynolds won zijn laatste pot op ATP niveau op 26 maart 2009, verloor daarna 10 eerste rondes op rij, en raakte geblesseerd. Een paar weken terug deed hij het aardig op de Dallas challenger, maar Lacko mag dit natuurlijk niet gaan verliezen. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 16-02-2010 Wel beroerd dat Lacko nou net 1 van de minder gekozen gasten is trouwens. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Dat gaat wel gebeuren zo, meteen weer 0-30. Breakje Ouanna. =D> Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Lacko van 0-30 naar gamewinst. Nu is ie los! 4-1 Ouanna. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 16-02-2010 Voorlopig staat Lacko nog steeds op het teleurstellende aantal van 3 returnpoints. Dan wordt het al snel lastig. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 16-02-2010 centre court Wrote:Eigenlijk heb ik een heel gewaagd team met gasten die nog niets hebben laten zien als Lacko, Haas, Ginepri, Gulbis en Russell. \Lacko en Russell nog niets laten zien? :roll: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 16-02-2010 Lacko 8x en Istomin 6x gekozen, eruit met die kneuzen! :beerbros: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Eigenlijk heb ik een heel gewaagd team met gasten die nog niets hebben laten zien als Lacko, Haas, Ginepri, Gulbis en Russell. \Lacko en Russell nog niets laten zien? :roll: Deze week nog niet. En als je 't over het het verleden hebt noem je Haas, Ginepri en Gulbis niet? : ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 16-02-2010 Ik nam aan dat je op dit jaar doelde. Hoezo zou je het in godsnaam over deze week hebben? Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Ad Wim Wrote:Ik nam aan dat je op dit jaar doelde. Hoezo zou je het in godsnaam over deze week hebben? Ik bedoelde uiteraard dat ze nog niet gespeeld hadden en een lastige 1e of 2e ronde hebben. Hoeveel mps heb je nodig Ouanna? Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 16-02-2010 istomin... :x Kom op Lacko draai het nog om Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 16-02-2010 kooltje Wrote:istomin... :x wel een mooi gewaagde keuze, kooltje =D> |