The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dubai / Acapulco / Delray Beach - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai / Acapulco / Delray Beach (/showthread.php?tid=5885) |
Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 22-02-2011 break GGL :cry: Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 22-02-2011 En dan te bedenken dat ik constant Kohllie had (kan ML beamen). Waaromdoe ik nu altijd van die domme wissel 1-5 !!!! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 22-02-2011 Je had het over de H2H, snap de wissel dus ook niet zo goed. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 22-02-2011 Ja erg dom en zo gaat het al het hele jaar. Ik kan beter gewoon op maandagavond helemaal geen laptop aanzetten want ik verziek het constant. Hopen op een tank van Troicki Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 22-02-2011 Lang getwijfeld over Kohlscheiber...speelde al goed tegen Soderling in Rotterdam...Helaas niet genomen maar al goed dat hij Troicki eruit slaat.. DAvydenko moet niet een te duur geintje worden...Hopelijk pakt Berdych hem, maar gezien de h2h is dat niet waarschijnlijk... Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 22-02-2011 Davy heb ik door Stille, ik kende die H2H niet, maar dat gaf de doorslag. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 22-02-2011 Stille Wrote:Ja erg dom en zo gaat het al het hele jaar. Ik kan beter gewoon op maandagavond helemaal geen laptop aanzetten want ik verziek het constant. Hopen op een tank van Troicki Toen je belde had je Roddick nog, dus het valt eigenlijk best mee. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 22-02-2011 Das waar maar die had ik toch niet genomen vanwege zijn gesteldheid. Komop nou Troicki, gvd de minst gekozen speler in mijn team Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 22-02-2011 Weer BP Kohl, er moet wat aan de hand zijn Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 22-02-2011 Stille Wrote:break GGL :cry:Haha lekker negatief ingesteld Stille... Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 22-02-2011 Kwam omdat er 2 breaks in 10 seconden tegen mijn spelers waren :cry: Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 22-02-2011 GGl komt met een servicepercentage van 36% ...en wint 21% op tweede opslag. Dat zegt dus niks over Davydenko... Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Michael K - 22-02-2011 Stille week! (voor mensen die me niet gezien hebben met ABN, ben dus Michael... 19jr en Rotterdammert.) Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Michael K - 22-02-2011 Wat is die GGL allemaal aan het doen... en dat tegen Davy die dit jaar nog niets heeft laten zien behalve in Doha... voor de rest overal eerste ronde wel uitgeschakeld. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 22-02-2011 Nee maar... Michael K op het forum. Het moet niet gekker worden... Troicki weer gebroken, ontzettende eikel! je staat ook nog in mijn LTM team Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 22-02-2011 Llodra die onderhands gaat staan te serveren ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 22-02-2011 Volgens mij heeft iemand Llodra wijsgemaakt dat het om een trainingspotje gaat, en niet om punten. Hij staat me een partij showtennis te laten zien, dit gaat nergens over. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Michael K - 22-02-2011 Troicki breekt terug... Auf gehts Kohli kampfen und siegen! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 22-02-2011 Llodra ![]() Davy is lekker aan het vegen zeg =D> Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 22-02-2011 Pfff gaat Troicki het nou omdraaien... :x Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 22-02-2011 Hehehe wel leuk dat Djoko en de ref lekker meegaan in het gekloot van Llodra. Djoko die tegen het publiek zegt dat de aanmoedigingen moeten stoppen op MP, met behulp van wijzen op zijn horloge, de ref die bij een in-bal van Djoko begint te lachen. Mooi potje zo, leuk om die gasten zo ontspannen bezig te zien :lol: Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Michael K - 22-02-2011 Wat hebben die Fransen toch als het niet meer loopt... Paire die balletjes door zijn benen gaat slaan, Llodra die gekke dingen gaat doen en Gasquet die 9 vd 10x opgeeft als het niet loopt :crazy: Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 22-02-2011 GSM Davy en Djoko... Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 22-02-2011 Lekker kohl...Al is het stom van mij dat ik je niet heb genomen! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 22-02-2011 Ai magere prestatie van troef Troicki. Kohli echte momenten tennisser, jammer dat ie 't nu wel heeft. Davy zo dik winnen is prima! Lopez en Golubev gaan ook goed, Bagha mag er wel uit. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 22-02-2011 Dat gaat goed met Golubev...maar zal wel niet kunnen finishen... Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 22-02-2011 mindlight Wrote:Hehe kan ik me iets bij voorstellen CC. Ik zit nou net bij jouw meest gekozen spelers te kijken, en dan zie ik daar Andreev eenzaam aan kop staan. Dat kan écht niet hoor :lol: Dat lijkt me vrij sterk al moet ik bekennen dat ik op gravel altijd wel snel geneigd ben om hem te nemen. Na vorige week is het voorlopig wel even klaar met 'm trouwens. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Michael K - 22-02-2011 Baghdatis en Lu geven op... Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - centre court - 22-02-2011 Bagha en Lu geven bij resp 0-4 en 0-5 op. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Roos - 22-02-2011 Lekker weekie wordt dit, niet spelen, opgaves, ongunstige uitslagen. Kom maar op, alles in 1 x in 1 week... |