The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Miami - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=5946) |
Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Meen je dat? :wink: Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2011 Kan Llodra opeens weer tennissen? Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Ad Wim Wrote:Kan Llodra opeens weer tennissen? onvoorstelbaar idd. Denk je dat X-men de vorm een beetje te pakken heeft, krijg je dit. Totaal onvoorspelbaar de gehele ATP. ![]() Re: Miami - Stille - 25-03-2011 Bij gebrek aan eigen spelers juichen voor Dodig (die helaas break verspeeld heeft), Devvarman, Fish en GGL Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Raonic kan zijn goede weken ook niet doorzetten, zo lijkt het! Re: Miami - Stille - 25-03-2011 Was effe leuk met hem maar denk toch dat hij boven zijn stand heeft geleefd. Althans dat hoop ik. 43 x gekozen en moet er eigenlijk heel snel uit Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2011 Prima, beter voor Beest. Re: Miami - Stille - 25-03-2011 Juist Ad winnaar Raonic-Devvarman speelt tegen winnaar Beest-Kunitsyn Re: Miami - Stille - 25-03-2011 Zijn er nou nog geen streams? Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Ad Wim Wrote:Prima, beter voor Beest. Beest is de laatste tijd geen beest :cry: . Van mij mag hij het deze week natuurlijk wel weer worden! Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Stille Wrote:Zijn er nou nog geen streams? heb je goed gekeken? Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2011 Haggie Wrote:Omdat ie verloor van Karlovic on fire in z'n 1e HC-pot in tijden? Voor mij is ie altijd Beest en ik verwacht nog steeds een hoop van hem dit toernooi.Ad Wim Wrote:Prima, beter voor Beest. Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Omdat ie verloor van Karlovic on fire in z'n 1e HC-pot in tijden? Voor mij is ie altijd Beest en ik verwacht nog steeds een hoop van hem dit toernooi.Ad Wim Wrote:Prima, beter voor Beest. Ja precies! Je laten breaken door Karlovic is gewoon 'treurig' op zn zachtst gezegd. Ik hoop dat je genoegen neemt met 90 of miss 180 punten. Meer worden het er niet! Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2011 Wedden? Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2011 Soderling trouwens weer gebroken. Hij is dus waarsch nog steeds niet fit. Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Ad Wim Wrote:Wedden? Wilde ik laatst met Soderling ook, toen hoorde ik ook niets van je! Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2011 Jawel hoor, toen stelde ik 3 tegen 1 voor en daar reageerde jij niet meer op. Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Ad Wim Wrote:Jawel hoor, toen stelde ik 3 tegen 1 voor en daar reageerde jij niet meer op. Dat heb ik dan zeker niet gezien. Zonde. Op deze zet ik geen weddenschap omdat ik graag zie dat Ferrer ver komt. Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2011 Stille Wrote:Zijn er nou nog geen streams?Vanaf zaterdag, dat zei je zelf toch? Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Zijn er nou nog geen streams?Vanaf zaterdag, dat zei je zelf toch? Ik kon zo snel dat berichtje niet terugvinden, maar daar dacht ik ook meteen aan! ![]() Re: Miami - Stille - 25-03-2011 Vanaf zaterdag op tv maar ik dacht dat ik gisteren op betfair een aankondiging zag staan dat er op vrijdag 2 streams zouden zijn. Maar ja aan betfair heb je toch niets aangezien in Nederland alleen nog paardenraces via stream te zien zijn. Ach vanavond Oostenrijk=Belgie op tv, toppertje hoor : ![]() Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Visje =D> Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Stille Wrote:Vanaf zaterdag op tv maar ik dacht dat ik gisteren op betfair een aankondiging zag staan dat er op vrijdag 2 streams zouden zijn. Maar ja aan betfair heb je toch niets aangezien in Nederland alleen nog paardenraces via stream te zien zijn. Ach vanavond Oostenrijk=Belgie op tv, toppertje hoor : idd super! ![]() Re: Miami - Stille - 25-03-2011 En wat te denken van het WK Baanwielrennen met vanavond de strijd tussen Hoy, Bauge, Kenny en Bourgain :-({|= Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Stille Wrote:En wat te denken van het WK Baanwielrennen met vanavond de strijd tussen Hoy, Bauge, Kenny en Bourgain :-({|= heeft Excelsior geen oefenwedstrijd waar je heen moet? Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2011 Haggie Wrote:Wat voor odds krijg ik van je als ik denk dat Ferrer de finale haalt?Ad Wim Wrote:Jawel hoor, toen stelde ik 3 tegen 1 voor en daar reageerde jij niet meer op. Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Devvie staat op kraken, hup Raonic!!! Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2011 Soderling en Raonic zijn warm. Re: Miami - Haggie - 25-03-2011 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Wat voor odds krijg ik van je als ik denk dat Ferrer de finale haalt?Ad Wim Wrote:Jawel hoor, toen stelde ik 3 tegen 1 voor en daar reageerde jij niet meer op. 1 op 7,5 Re: Miami - Stille - 25-03-2011 Haggie Wrote:Stille Wrote:En wat te denken van het WK Baanwielrennen met vanavond de strijd tussen Hoy, Bauge, Kenny en Bourgain :-({|= Nee wel morgen Oostenrijk onder 17-Portugal onder 17 en BVCB-Smitshoek. Zondag SV Ommoord-Excelsior (Ama) |