The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Buenos Aires / Memphis / Marseille - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Buenos Aires / Memphis / Marseille (/showthread.php?tid=6330) |
Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Atlanta - 22-02-2012 Goed gedaan Almagro en Querrey. Never let me down. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - EB Sports - 22-02-2012 Almagro en Querrey maken mijn dag een beetje goed. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - EB Sports - 22-02-2012 _Tampie Wrote:Heuh? Ik heb hem net opnieuw geladen, Jansoe en EB nu wel?Nu wel. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - _Tampie - 22-02-2012 EB Sports Wrote:_Tampie Wrote:Heuh? Ik heb hem net opnieuw geladen, Jansoe en EB nu wel?Nu wel. Mooi, thx. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - buurs - 22-02-2012 Ad Wim Wrote:Almagro gaat winnen. Niet zo erg, die mag de finale nog wel halen, zolang ie maar niet wint. Almagro finale is niet erg..... Dat vind ik onzin. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - buurs - 22-02-2012 De vraag is nu of almagro nog een keer ver gaat komen.... Ik heb m'n twijfels. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Jornstars - 22-02-2012 Om nog even terug te komen op de term ''rustdag''. De rustdag is de dag van de week waarop niet wordt gewerkt. De andere dagen heten werkdagen. In de sport is gedurende toernooien en andere meerdaagse sportevenementen soms ook sprake van één of meerdere rustdagen. Dit zijn dagen waarop er geen wedstrijden plaatsvinden, teneinde de sporters extra ruimte te geven om energie op de doen voor het vervolg van het evenement. Een dag is inderdaad 24 uur, maar een rustdag is iets anders. Ik geef Ad Wim dus gelijk over de 2 rustdagen van Raonic ![]() HUP NALBANDIAN :excited: Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - The Player - 22-02-2012 Harrison, Isner en Nalbi maken men ochtend een prima start van de dag! #nid Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Ad Wim - 22-02-2012 buurs Wrote:Bij een finale neem ik aan dat ik voor dat geld net zoveel punten in Memphis binnen gehaald. Hij doet pas pijn bij toernooiwinst. Maar de finale zal ie nu wel halen, hij heeft tenslotte twee dagen rust voor zijn volgende partij, toch?Ad Wim Wrote:Almagro gaat winnen. Niet zo erg, die mag de finale nog wel halen, zolang ie maar niet wint. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Haggie - 22-02-2012 Kutweek! Gelukkig weinig tijd om te volgen deze week! Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - _Tampie - 22-02-2012 Lekker Nalbi en Isner! Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Ad Wim - 22-02-2012 Beetje als verwacht bij Isner-Muller, helaas kan Muller de laatste tijd geen TB meer winnen. Maar had ie deze gewonnen, was ik spekkoper geweest. Nu is het schade beperken en hopen op iig 8x QF in Memphis en vroege exits van Almagro, Potro en Llodra. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - buurs - 22-02-2012 Vorige week woensdag was het voor mij gehaktdag...hopelijk zit het vandaag iets meer mee. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - buurs - 22-02-2012 Ad Wim Wrote:Beetje als verwacht bij Isner-Muller, helaas kan Muller de laatste tijd geen TB meer winnen. Maar had ie deze gewonnen, was ik spekkoper geweest. Nu is het schade beperken en hopen op iig 8x QF in Memphis en vroege exits van Almagro, Potro en Llodra. wat een grap weer... beetje als verwacht ![]() had muller gewonnen, dan was ik spekkoper geweest :lol: Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Ad Wim - 22-02-2012 Wat klopt er niet aan, buurs? Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - buurs - 22-02-2012 als je het verwacht, waarom neem je dan muller...maar geen young, falla of petzschner (die vooraf meer kans hadden/hebben). waarom was je dan spekkoper geweest? daarna was muller er waarschijnlijk uitgegaan tegen young of melzer/istomin/dodig... ik vind het dus complete onzin. er is nog bijna geen wedstrijd gespeeld en jij hebt het al over schade beperken....dan heb je toch iets niet goed gedaan. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Ad Wim - 22-02-2012 Ik had verwacht dat het close zou worden, door de snelheid van de baan. En dat dus Muller een kansje zou hebben. Dus in die zin is 76 76 zoals verwacht. En natuurlijk was ik dan spekkoper geweest, want Muller was 4x gekozen. En dan wint ie natuurlijk ook wel van Young en goede kans op meer. Dus dan ben ik spekkoper ja. Isner heeft toch iedereen. Juist met deze jongens moet ik het verschil maken. En of ik het goed gedaan heb, valt aan het eind van de week te zeggen. Ik zal deze week heus niet bovenin meedoen, maar zolang ik wat punten kan sprokkelen op concurrenten, vind ik het prima. Nogmaals, dit was een experiment en nieuw voor mij. Ben benieuwd hoe het uitpakt. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Genomico - 22-02-2012 Isner 70% van zijn 1e service in en daarvan 48 uit 50 winnen. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Genomico - 22-02-2012 buurs Wrote:als je het verwacht, waarom neem je dan muller...maar geen young, falla of petzschner (die vooraf meer kans hadden/hebben)... Kubot! Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - buurs - 22-02-2012 ha ha, nu zie ik idd dat hij kubot ook niet heeft ![]() Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Haggie - 22-02-2012 13.00 moet Cipolla het doen! Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Genomico - 22-02-2012 Haggie Wrote:13.00 moet Cipolla het doen! Met Mist, rhubarb en himalaya zijn we in een goed gezelschap bij het aanmoedigen. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Ad Wim - 22-02-2012 Hoezo Cipolla en ERV samen, Geno? Daar snap ik echt weinig van. Denk je dat Tsonga niet komt? Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - rhubarb - 22-02-2012 1221 betalen om 65 punten te krijgen is best schappelijk toch? Hoe langer ik trouwens naar m'n last second pick Fish kijk, hoe treuriger ik word #-o Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - buurs - 22-02-2012 Die Ad :lol: Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Ad Wim - 22-02-2012 rhubarb Wrote:1221 betalen om 65 punten te krijgen is best schappelijk toch?Nee, verre van schappelijk als je er vanuit gaan dat hun kans tegen Tsonga te verwaarlozen is. Bovendien zou ik, als je dan laf speelt, het in Memphis doen. Daar is de potentie veel hoger. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Ad Wim - 22-02-2012 buurs Wrote:Die Ad :lol:Ga je ooit nog zelf iets bedenken, of blijf je altijd maar meeliften/meelullen met anderen en heb je anderen nodig om je standpunten te verwoorden? Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Genomico - 22-02-2012 65 voor 1221 is zeker wel schappelijk voor het laatste budget dat je hebt en er verder niets rendabelers in zit (je mag je eerste 80% van je uitgegeven budget niet meerekenen om 65 voor 1221 rendabel te noemen of niet). Maar toegegeven, hij was een laatste seconde pick toen ik Berlocq eruit haalde. Overigens gaat het om Cipolla wel of niet en zijn rendement is m.i.: 50% kans op 20 punten 45% kans op 45 punten 5% kans op 90 punten Maakt 35 punten voor 620 euro en dat noem ik rendabel voor de laatste euro's. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Genomico - 22-02-2012 En liever Cipolla dan Muller, Blake, Malisse of Andreev (met de wetenschap van toen zonder de positie in de draw). Rochus had gekund. Re: Buenos Aires / Memphis / Marseille - Ad Wim - 22-02-2012 Genomico Wrote:65 voor 1221 is zeker wel schappelijk voor het laatste budget dat je hebt en er verder niets rendabelers in zit (je mag je eerste 80% van je uitgegeven budget niet meerekenen om 65 voor 1221 rendabel te noemen of niet). Maar toegegeven, hij was een laatste seconde pick toen ik Berlocq eruit haalde. Overigens gaat het om Cipolla wel of niet en zijn rendement is m.i.:Als je meeneemt dat het je laatste euro's zijn, wat natuurlijk een beetje een kulargument is in deze discussie, neem dan ook mee dat je de max van ERV inperkt. En ik had idd dan veel liever Blake, Rochus, Muller of Malisse gehad. Hun max ligt vele malen hoger en daarom hebben ze een veel hogere verwachtingswaarde. |