The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2006 (/showthread.php?tid=711)



- buurs - 30-05-2006

Wat speelt Rochus goed zeg


- Tripplexxx - 30-05-2006

Dat wordt gewoon een simpele overwinning voor Rochus. #-o


- kooltje - 30-05-2006

buurs Wrote:Wat speelt Rochus goed zeg
geen verrasing toch? pas geleden toernooi gewonnen


- Tripplexxx - 30-05-2006

Zou lekker zijn als Baghdatis en Chela eventjes winnen :o


- Bocaloca - 30-05-2006

OMG overmoed Wink


- Ad Wim - 30-05-2006

Jeetje, die Rochus is wel goed zeg. Kom op Faurel!


- Ad Wim - 30-05-2006

En Mahut-Vanek moet daarna ook wel te doen zijn. Stom dat ik Olivier niet heb genomen.


- centre court - 30-05-2006

Ad Wim Wrote:En Mahut-Vanek moet daarna ook wel te doen zijn. Stom dat ik Olivier niet heb genomen.

:lol:

je wist toch vantevoren dat ie van faurel en mahut/vanek ging winnen? gaat erom hoever ie daarna komt. voor 15 punten kon ik nog wel andere jongens bedenken.


- kooltje - 30-05-2006

ja faurel en mahut-vanek geen toppers dus inderdaad voorspelbaar


- Ad Wim - 30-05-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En Mahut-Vanek moet daarna ook wel te doen zijn. Stom dat ik Olivier niet heb genomen.

:lol:

je wist toch vantevoren dat ie van faurel en mahut/vanek ging winnen? gaat erom hoever ie daarna komt. voor 15 punten kon ik nog wel andere jongens bedenken.
Dat klopt wel, maar Rochus is ook weer geen zekerheid op gravel. Maar als hij meer dan 15 punten haalt dan moet Robredo wel winnen van Acasuso en dan staat er wel heel veel druk op Tommy.


- centre court - 30-05-2006

dat weet tommy niet dat dat van jou moet. :wink:


- Matador! - 30-05-2006

Jongens, stel dat vanmiddag het feurem een uurtje down is, hoe moeten jullie in hemelsnaam die tijd doorkomen? #-o


- Tripplexxx - 30-05-2006

Matador! Wrote:Jongens, stel dat vanmiddag het feurem een uurtje down is, hoe moeten jullie in hemelsnaam die tijd doorkomen? #-o

Jij bent campagne aan het voeren voor de forum-awards? :|


- Ad Wim - 30-05-2006

Matador! Wrote:Jongens, stel dat vanmiddag het feurem een uurtje down is, hoe moeten jullie in hemelsnaam die tijd doorkomen? #-o
Tennis kijken.


- Ad Wim - 30-05-2006

Maar ik snap dan niet dat je Verdasco wel neemt en Rochus niet.


- buurs - 30-05-2006

Als Rochus dit niveau kan vasthouden, zou hij weleens de halve finale kunnen halen :letitallout:


- centre court - 30-05-2006

buurs Wrote:Als Rochus dit niveau kan vasthouden, zou hij weleens de halve finale kunnen halen :letitallout:

kom op buurs. ben ook aan 't kijken. ze zeiden net dat rochus in 6 deelnames maar 1x in de 3e ronde was gekomen. zou nu ook wel weer eens zijn eindstation kunnen worden. zijn service is simpelweg niet goed genoeg.


- Ad Wim - 30-05-2006

Nu kiezen tussen Monfils-Murray op NOS of Haas-Schuettler op Eurosport.


- centre court - 30-05-2006

Ad Wim Wrote:Nu kiezen tussen Monfils-Murray op NOS of Haas-Schuettler op Eurosport.

lijkt me duidelijk. monfils-murray dus. kijken hoelang murray 't volhoud zonder kramp te krijgen. :8:

rochus-faurel blijft gewoon op de belg, dus 3 keuzes.


- buurs - 30-05-2006

centre court Wrote:
buurs Wrote:Als Rochus dit niveau kan vasthouden, zou hij weleens de halve finale kunnen halen :letitallout:

kom op buurs. ben ook aan 't kijken. ze zeiden net dat rochus in 6 deelnames maar 1x in de 3e ronde was gekomen. zou nu ook wel weer eens zijn eindstation kunnen worden. zijn service is simpelweg niet goed genoeg.

Daar heb je gelijk in.
Maar in de rally is hij echt goed en er is niemand in dat kwart waar hij voor onder hoeft te doen


- Ad Wim - 30-05-2006

Faurel begint er beter in te komen. Maar als hij deze set verliest, zal het wel te laat zijn.


- Ad Wim - 30-05-2006

Safin-Gonzalez is de enige partij waar ik echt voor ga zitten.


- Ad Wim - 30-05-2006

Baghdatis-Portas nu op Eurosport. Baghdatis lekker bezig, dat is mooi. Portas is een aantal keer gekozen en had ik zelf ook even maar heb toch maar Sluiter genomen.


- Ad Wim - 30-05-2006

Regen!


- kooltje - 30-05-2006

regen gvd


- centre court - 30-05-2006

't begint te regenen.... Sad


- Matador! - 30-05-2006

Haha, regen!! =D>


- kooltje - 30-05-2006

Matador! Wrote:Haha, regen!! =D>
jij doet een gooi naar irritantste forummer?


- kooltje - 30-05-2006

komen alweer terug..mooi


- centre court - 30-05-2006

tipsarevic speelt nog... en ook op centre court komen ze al weer. =D>