The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Inschrijftopic Itsagoal SD-cup editie 1 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Inschrijftopic Itsagoal SD-cup editie 1 (/showthread.php?tid=80)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8


- Matador! - 12-06-2005

Beslissingsduel, op het terrein van Dre, aangezien hij meer punten heeft gehaald in de poulewedstrijden. De wedstrijd kan aanstaand weekend gespeeld worden.

De week erop sluit de inschrijving voor editie 2...


- Peter - 12-06-2005

Matador! Wrote:De week erop sluit de inschrijving voor editie 2...

Is er al een inschrijftopic dan?! Ik wil iig wel meedoen!! Peter - Eriks Gunners - Divisie 67


- Matador! - 12-06-2005

Peter Wrote:
Matador! Wrote:De week erop sluit de inschrijving voor editie 2...

Is er al een inschrijftopic dan?! Ik wil iig wel meedoen!! Peter - Eriks Gunners - Divisie 67

Nee, die zal ik deze week starten..


- Peter - 12-06-2005

Matador! Wrote:
Peter Wrote:
Matador! Wrote:De week erop sluit de inschrijving voor editie 2...

Is er al een inschrijftopic dan?! Ik wil iig wel meedoen!! Peter - Eriks Gunners - Divisie 67

Nee, die zal ik deze week starten..

Dat is mooi.. !!


- Guest - 13-06-2005

Gerben Zonderland Wrote:Ehm, de terugwedstrijd is ook in 1-2 geëindigd, dus wat doen we? :eeeek:

haha lachen Smile Ik heb je uitgenodigd voor aanstaande zondag. Wat doen we trouwens als het een gelijkspel wordt?


- Gerben Zonderland - 13-06-2005

Dre Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, de terugwedstrijd is ook in 1-2 geëindigd, dus wat doen we? :eeeek:

haha lachen Smile Ik heb je uitgenodigd voor aanstaande zondag. Wat doen we trouwens als het een gelijkspel wordt?

Dan ben ik de winnaar, want jij hebt voor de 2e keer het thuisvoordeel, dus dat lijkt me een mooie compensatie. :8:


- cruijff - 13-06-2005

1-1 gespeeld.. tegen nr6..


- Gerben Zonderland - 13-06-2005

cruijff Wrote:1-1 gespeeld.. tegen nr6..

Verkeerde topic! :lol:


- cruijff - 13-06-2005

zag het Smile


- Guest - 13-06-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Dre Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, de terugwedstrijd is ook in 1-2 geëindigd, dus wat doen we? :eeeek:

haha lachen Smile Ik heb je uitgenodigd voor aanstaande zondag. Wat doen we trouwens als het een gelijkspel wordt?

Dan ben ik de winnaar, want jij hebt voor de 2e keer het thuisvoordeel, dus dat lijkt me een mooie compensatie. :8:

Ís goed.


- Gerben Zonderland - 19-06-2005

Helaas, ik heb de beslissingswedstrijd tegen Dre (terecht) met 2-1 verloren. Wedstrijdverloop 1-0 (10"), 1-1 (61"), 2-1 (65"). Dre's team had meer kansen, maar had minimaal 1 rode kaart moeten hebben. Mijn team speelde countervoetbal en benutte 1 van de 3 kansen (met nog een bal op de buitenkant-paal. Desondanks vind ik een 2e plaats na een beslissingswedstrijd een bevredigend resultaat en Dre natuurlijk van harte met de eerste IAG-SD-Cup! =D>


- Guest - 19-06-2005

Yeah beter Smile Tx, je hebt in ieder geval hard je best gedaan Wink


- EB Sports - 21-05-2006

......