The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Bangkok, Palermo en Mumbai - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Bangkok, Palermo en Mumbai (/showthread.php?tid=1049)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

- Ad Wim - 29-09-2006

Haha, kom ik op m'n werk aan, heeft ie hem alsnog gewonnen! Bedankt James!

- Ad Wim - 29-09-2006

Jaaaaaa, Marat wint 'm! Klasse jongen, toch weer een halve finale op je conto!

Almagro gaat ook lekker. Verdasco-RRH is echter cruciaal voor deze dag. Wint Verdasco dat, doe ik wel goede zaken deze week.
Volandri-Montanes is ook redelijk belangrijk.

- centre court - 29-09-2006

marat moest tegen zverev hoor. :lol:

hup RRH en Volandri!

- Ad Wim - 29-09-2006

Ferrero en Schuettler moesten ook tegen Zverev...

dan noem je ook 2 toppers op. :roll:

- Ad Wim - 29-09-2006

Daar gaat het niet om, Marat wint gewoon en daar gaat het dus wel om! Blake kan ie ook hebben nu.

- Mr. T - 29-09-2006

Mr. T Wrote:Zat te twijfelen over Almagro, maar vond hem laatste toernooien niet heel goed bezig. Dus hem en Bastl vervangen door Berrer, Wang en Starace. Weet nu nog niet of dat goed zal uitpakken..

Lekkere wissel dus. 7 punten tegen nu al 10 en na winst Almagro 17 met kans op meer Sad

- Mr. T - 29-09-2006

Ad Wim Wrote:Daar gaat het niet om, Marat wint gewoon en daar gaat het dus wel om! Blake kan ie ook hebben nu.

Nee hoor, hij is moe en Blake tikt hem van de baan.

- Ad Wim - 29-09-2006

Mr. T Wrote:
Mr. T Wrote:Zat te twijfelen over Almagro, maar vond hem laatste toernooien niet heel goed bezig. Dus hem en Bastl vervangen door Berrer, Wang en Starace. Weet nu nog niet of dat goed zal uitpakken..

Lekkere wissel dus. 7 punten tegen nu al 10 en na winst Almagro 17 met kans op meer Sad
8 om 15, maar dan nog.

- Ad Wim - 29-09-2006

Mr. T Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar gaat het niet om, Marat wint gewoon en daar gaat het dus wel om! Blake kan ie ook hebben nu.

Nee hoor, hij is moe en Blake tikt hem van de baan.
Blake is zeker wel fit na zo'n thriller vandaag :roll:

- Ad Wim - 29-09-2006

Mr. T Wrote:

Denk je nog steeds dat je me voorbijgaat deze week :8:

- Ad Wim - 29-09-2006

En Almagro heeft 'm binnen Hakkuh

- Mr. T - 29-09-2006

Ad Wim Wrote:
Mr. T Wrote:

8 om 15, maar dan nog.

Almagro en Bastl.

- Mr. T - 29-09-2006

Ad Wim Wrote:
Mr. T Wrote:

Denk je nog steeds dat je me voorbijgaat deze week :8:

Hmm, valt allemaal dus wel weer behoorlijk tegen en slechts een gemiddelde week. Laat ik het positief brengen: je komt goed weg! :wink:

- Ad Wim - 29-09-2006

Pipo begonnen, Forza!

- Mr. T - 29-09-2006

Vamos Montanes :8:

- Ad Wim - 29-09-2006

Thai-Tim ook begonnen. Voor de weekwinst bij MV moet Thai winnen, voor TM is het belangrijk dat Henman wint.
Ik denk dat Thai dit wel wint.

Berdych-Phau 6-3 0-1 Hup Phau
Montanes-Volandri 2-1* 2 breaks alweer. hup pipo!
Henman-Srichaphan 2-0 =D>

- Ad Wim - 29-09-2006

Henman alweer op 3-3. Berdych gaat hem vrij eenvoudig winnen. Maar Ancic is natuurlijk heel andere koek dan die drollen waar Tomas tot nu toe tegen gespeeld heeft.

het tennisleven van volandri bestaat uit breaken en gebroken worden.

- Ad Wim - 29-09-2006

En heel veel onnodige uren op de baan staan.

- Ad Wim - 29-09-2006

Tursunov ook begonnen, hup Auckland, stunt nog maar een keer!

- Ad Wim - 29-09-2006

Tim wint de eerste set, Auckland breakt en Volandri mag voor de set serveren. Allemaal gunstig, althans voor TM.

- Ad Wim - 29-09-2006

Pipo lijkt hem ook te winnen. Het niet nemen van Montanes en Vassallo wordt me gelukkig dus niet fataal. Al had ik ze natuurlijk wel moeten nemen...

- Ad Wim - 29-09-2006

Henman lijkt hem te gaan winnen, dan maar alles op TM deze week.

Maar Simon moet natuurlijk wel even winnen, voor beide spellen.

- São Paulo - 29-09-2006

Srichaphan breakt terug! :Big Grin

- Genomico - 29-09-2006

Tja, als je van Mathieu wint, dan moet je ook wel een topper zijn. Lapentti serveert voor de set *5-0. Duidelijke cijfers...

- Ad Wim - 29-09-2006

Genomico Wrote:Tja, als je van Mathieu wint, dan moet je ook wel een topper zijn. Lapentti serveert voor de set *5-0. Duidelijke cijfers...
Ik zal maar niet opnoemen wie er dit jaar allemaal van Mathieu gewonnen hebben Undecided

- Genomico - 29-09-2006

Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Tja, als je van Mathieu wint, dan moet je ook wel een topper zijn. Lapentti serveert voor de set *5-0. Duidelijke cijfers...
Ik zal maar niet opnoemen wie er dit jaar allemaal van Mathieu gewonnen hebben Undecided

Mathieu is in een bloedvorm, maar moest 2 weken terug helaas met een blessure opgeven, anders (ja anders) had hij Boekarest natuurlijk gewonnen. Deze week moest hij helaas tegen een Lapentti die in vorm is (tja, Fognini is natuurlijk ook een topper, dus dat win je niet zomaar). Schrijf Mathieu maar vast op voor volgende week, de weken erna en het hele volgende jaar.

- Ad Wim - 29-09-2006

Het is vaak genoeg gebleken dat het winnen van een Challenger geen garantie is dat je het de volgende week ook goed doet op het ATP-circuit. Zijn goede presteren is opvallend, net als dat van Henman.