The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Competitiemanager 2007/2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Competitiemanager 2007/2008 (/showthread.php?tid=2501) |
- Ricochan - 21-08-2007 Peter Wrote:Nog geen mail terug. Goed nieuws de inschrijving is gratis hahahahahahahahahahaha.... - Bocaloca - 21-08-2007 had ze ook gister een mail gestuurd. Ook nog geen antwoord. - Kleine Jan - 21-08-2007 Ik zou ook geen antworod terug verwachten als ik niet een verzoek zou hebben ingediend om mijn paswoord te wijzigen. - Peter - 21-08-2007 Ricochan Wrote:Peter Wrote:Nog geen mail terug. Hebben ze wel gelijk in!! :letitallout: - Ekslem - 21-08-2007 Met mijn gebruikte credit (die al is afgeschreven) kan ik mijn wedstrijdteam nog steeds aanpassen. Vraag me nu alleen af of dat alleen voor deze ene credit in de proefperiode geldt of dat je straks ook met 1 credit onbeperkt kunt wisselen per transferperiode. - Ricochan - 21-08-2007 Ekslem Wrote:Met mijn gebruikte credit (die al is afgeschreven) kan ik mijn wedstrijdteam nog steeds aanpassen. Vraag me nu alleen af of dat alleen voor deze ene credit in de proefperiode geldt of dat je straks ook met 1 credit onbeperkt kunt wisselen per transferperiode. Dat komt omdat het spel nu nog niet officieel is begonnen. - goa - 21-08-2007 Ik heb inmiddels wel antwoord: Beste , Ik ben het met je eens dat het jammer is dat dit jaar de assists niet meetellen. Vorig jaar was hier echter soms zoveel discussie over, dat het ons verstandiger leek ze dit jaar weg te laten. Sportieve groet, David Team Sportdreams - Treesong - 21-08-2007 goa Wrote:Ik heb inmiddels wel antwoord: Was dat nou, beste? Heb je alleen maar geklaagd over de assists? :razz: De hele logica van een credit dokken voor deelname aan een supliek ontgaat mij bijvoorbeeld nog steeds :-k - Ekslem - 21-08-2007 Ricochan Wrote:Ekslem Wrote:Met mijn gebruikte credit (die al is afgeschreven) kan ik mijn wedstrijdteam nog steeds aanpassen. Vraag me nu alleen af of dat alleen voor deze ene credit in de proefperiode geldt of dat je straks ook met 1 credit onbeperkt kunt wisselen per transferperiode. Beste :razz: . Je kunt voor de credit die je inzet in de transferperiode oneindig je wedstrijdteam aanpassen. Dus als je op vrijdagmiddag nog snel iets wil veranderen, kan dit zonder dat je opnieuw een credit moet betalen. De playoffs tellen overigens wel mee. Sportieve groet, David Team Sportdreams - Bumme - 21-08-2007 Ekslem Wrote:Ricochan Wrote:Ekslem Wrote:Met mijn gebruikte credit (die al is afgeschreven) kan ik mijn wedstrijdteam nog steeds aanpassen. Vraag me nu alleen af of dat alleen voor deze ene credit in de proefperiode geldt of dat je straks ook met 1 credit onbeperkt kunt wisselen per transferperiode. Dat valt weer mee! Nu de assist nog terug..... - Kleine Jan - 21-08-2007 David is de lul bij SD, hij moet alle klaagmail behandelen... - Dre - 21-08-2007 Wat zal ie blij mee zijn, met die paar klaagmailtjes ![]() - Peter - 21-08-2007 Zo te zien doet hij niet veel meer dan standaard antwoorden copy-pasten: Beste :razz: , Bedankt voor je mail. Zinnige op- en aanmerkingen kunnen we altijd gebruiken. Toch moet ik even wat corrigeren. In kwantiteit klopt het dat er minder prijzen zijn, maar zoals je misschien gezien hebt zijn de prijzen die er te winnen vallen een stuk waardevoller dan die van vorig jaar. Verder is het zo dat je voor 1 credit per transferperiode je testteam zo vaak als je wilt kan promoveren tot wedstrijdteam. Als je dus vrijdag nog snel iets moet veranderen, kan dit gewoon nog zonder dat je een extra credit moet betalen. Sportieve groet, David Team Sportdreams - Vret Mien Gras - 21-08-2007 En nu doen jullie allemaal wel weer mee he zeikerds :lol: - RR - 21-08-2007 Voor de forummers die wel gaan deelnemen; ik heb alvast een Competitieteam.nl subleague aangemaakt: login + ww. = forum - Frits - 21-08-2007 nope ik doe niet mee. Commerciele kut zooi. Elk jaar kregen ze van iedereen 10 E dus ook 15.000 rukkers die verder niet mee mee deden...... is toch 150.000 euro. Ik hoop dat ze op deze manier in plaats van nog meer winst te maken verlies gaan draaien. - Mist - 21-08-2007 RR Wrote:Voor de forummers die wel gaan deelnemen; ik heb alvast een Competitieteam.nl subleague aangemaakt: login + ww. = forumJaja dan kost het jou mooi geen credit hè. - Vret Mien Gras - 21-08-2007 RR Wrote:Voor de forummers die wel gaan deelnemen; ik heb alvast een Competitieteam.nl subleague aangemaakt: login + ww. = forum Present! - Mist - 21-08-2007 Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Beste :razz: . Dat de play-offs meetellen betekent wel dat je naast het platina abo voor de competitie dus nog minstens een goud bundel voor de play-offs moet bijbestellen. - RR - 21-08-2007 Mist Wrote:Jaja dan kost het jou mooi geen credit hè. Als ik om 1 credit zou vallen had ik niet meegedaan met CM! - R2D2 - 22-08-2007 gittermaster Wrote:echt belachelijk allemaal. Ik ben ook voor een boycot...Ik ben het met je eens. Ik doe niet meer mee ondanks dat ik altijd prachtig vond. Een prijsverhoging zou redelijk zijn maar dit is belachelijk. Ik hoop dat meer mensen het spel gaan boycotten en een klaagmail sturen zodat ze hopelijk volgend jaar teruggaan naar de opzet van vorig jaar. - Ricochan - 22-08-2007 Ekslem Wrote:Ricochan Wrote:Ekslem Wrote:Met mijn gebruikte credit (die al is afgeschreven) kan ik mijn wedstrijdteam nog steeds aanpassen. Vraag me nu alleen af of dat alleen voor deze ene credit in de proefperiode geldt of dat je straks ook met 1 credit onbeperkt kunt wisselen per transferperiode. de plee off tellen wel mee, dus dat zijn nog eens flink wat extra credits ![]() - Treesong - 22-08-2007 Mijn grootste bezwaar is dat je alle spelers niet meer op waarde kunt laten rangschikken... nu is het een helse klus om een 0-team te maken ![]() - Ekslem - 22-08-2007 Treesong Wrote:Mijn grootste bezwaar is dat je alle spelers niet meer op waarde kunt laten rangschikken... nu is het een helse klus om een 0-team te maken Had ik ook al aangegeven. Idd erg fuckin irritant! - Ricochan - 22-08-2007 Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Mijn grootste bezwaar is dat je alle spelers niet meer op waarde kunt laten rangschikken... nu is het een helse klus om een 0-team te maken zoals SD zegt, alles is beter geworden dit jaar ! :wink: - Bumme - 22-08-2007 Zal ik opnemen in mijn klachtenmailtje............! - joep - 22-08-2007 Beste, Ik heb een aantal jaren met veel plezier meegedaan aan jullie spellen tennismanager en competitiemanager, maar vanaf dit jaar, doe ik niet meer mee. Dit, voor wat betreft tennismanager vanwege de afschaffing van het spelen op budget. Nu blijkt dat ook voor competitiemanager de assists verdwijnen en (mede omdat ik geen VI-abonnee ben) het inschrijfgeld (om fatsoenlijk te kunnen meespelen), wat mij betreft zelfs onbehoorlijk is, ik ook aan dit spel niet meer kan meedoen. Door bovenstaande ontzettend teleurgesteld, maar met toch vriendelijke groet, Erik van Hoften Heerewaarden Ik heb ook maar eens een mailtje gestuurd, om mijn ongenoegen kenbaar te maken. Afwachten of ook daar een antwoord op komt.... :8: - Ekslem - 22-08-2007 Bumme Wrote:Zal ik opnemen in mijn klachtenmailtje............! Ik begrijp dat je dus allerlei punten aan het verzamelen bent en dat je je mail nog niet verstuurd hebt? Kunnen we je mail wanneer verstuurd zien? - Bumme - 22-08-2007 Ekslem Wrote:Bumme Wrote:Zal ik opnemen in mijn klachtenmailtje............! Uiteraard plaats ik hem hier. Ik kijk even naar jullie klachten en hun reacties op eerdere berichten. Ik stuur de mail dit weekend en plaats die daarna hier. Dus als je punten hebt maar geen zin om daar een losse mail over te sturen geef die aan mij door en ik neem ze op...... - Ekslem - 22-08-2007 Mist Wrote:Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Beste :razz: . Voor alleen de reguliere comp. zul je al credits tekort komen met de platina bundel alleen. Er zullen namelijk ook inhaalwedstrijden komen op b.v. woensdag. Aangezien hierdoor een ronde ahw gesplitst wordt en SD voor deze wedstrijden de database schijnbaar apart als een nieuwe transferperiode zal openen, ben je meer credits kwijt dat de platina bundel verschaft. |