The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
It's a Goal - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32) |
- Kezmania - 06-04-2005 Dre Wrote:Kezmania Wrote:Dre Wrote:Kezmania Wrote:Dre Wrote:Helaas de wedstrijde met 3-1 verloren tegen een duidelijk mindere tegenstander. In ieder geval heb ik 2 spelers verkocht en de kas bedraagt nu 9,3 M Ik denk dat er weinig teams zijn die 2 van die overbodige spelers hebben - Matador! - 06-04-2005 Heb voor het eerst met 2 doelpunten verschil gewonnen, 2-0. Het is echt pieken (1e week), dalen (2e week) en piekendalen (deze week) met dit spel... :wink: Overigens zijn mij spelers nog niet verder dan 21/100... - Kezmania - 06-04-2005 Matador! Wrote:Heb voor het eerst met 2 doelpunten verschil gewonnen, 2-0. Het is echt pieken (1e week), dalen (2e week) en piekendalen (deze week) met dit spel... :wink: Koop wat overbodige spelers van Dre :wink: - Guest - 06-04-2005 Jah volgende week gaan er wat 30 jarige eruit, die zullen dan ruim plaats maken voor de jongere spelers. - Voyou - 06-04-2005 Weer met 1-0 gewonnen van de nummer 5, sta nu weer eerste met een 'simpel' potje tegen de nummer laatst voor de boeg, die heeft zijn team al een week niet meer aangepast ofzo, zijn spits staat op 31% conditie :eeeek: - Kezmania - 06-04-2005 Boca >> die rechtsback is voor mij he :wink: Edit.. Ik heb maar het maximum geboden! - Antidote - 06-04-2005 Eindelijk aar 3 verlies partijen heb ik weer een winst behaald. Sta nog steeds hopeloos in de onderste regionen. 15de plek met 14pnt. Over het algemeen ben ik één van de sterkste teams in mijn divisie, maar het wilt nog uitbetalen in goede resultaten. Door de slechte resultaten heb ik mijn coach ontslagen en een 100/100 gecontracteerd voor 4 seizoenen. Verder ben ik opzoek naar jonge CM en CV. Helaas zijn er niet veel van te vinden en wordt er steeds overheen geboden. Spoedig zullen er ook een aantal te koop staan. Wa ik wel een beetje vaag vind is dat ik een aantal spelers op bepaalde stats al op max. heb getraind, maar hun balk is niet helemaal vol. Waarom is dat? - Bocaloca - 06-04-2005 Kezmania Wrote:Boca >> die rechtsback is voor mij he :wink: wil je die tribuneklant echt hebben :O - Gerben Zonderland - 06-04-2005 Antidote Wrote:Wa ik wel een beetje vaag vind is dat ik een aantal spelers op bepaalde stats al op max. heb getraind, maar hun balk is niet helemaal vol. Waarom is dat? Omdat ze blijkbaar niet meer potentie hebben. Er zijn maar weinig spelers die alle stats op 100 kunnen krijgen. De max. van de stats loopt tussen 70 en 100 volgens mij, waarbij spelers dus sommige stats op 70 gemaxed hebben en andere op 80, 90 of 100. - Kezmania - 06-04-2005 bocaloca Wrote:Kezmania Wrote:Boca >> die rechtsback is voor mij he :wink: Ja ik heb maar 1 goeie RB...en een ouwe knar van 32. Ik moet er gewoon snel iemand bij hebben. Bovendien is hij nog jong - Bocaloca - 06-04-2005 alsjeblieft heb em geaccepteert voor je ![]() - Kezmania - 06-04-2005 bocaloca Wrote:alsjeblieft heb em geaccepteert voor je Dank je, nu moet hij zelf nog willen.. het is wel een stapje terug natuurlijk ![]() - Bocaloca - 06-04-2005 pfft als et van mijn tribune al een stapje terug is naar jou elftal ![]() hij heeft bij mij nog geeeeeen minuut gespeeld :S - Kezmania - 06-04-2005 Dat valt wel mee...zelfs al 5x Season statistics and bookings Appearances 5 Goals 0 Yellow cards 2 Red cards 0 Injuries 0 Own goals 0 - EB Sports - 06-04-2005 Vandaag weer gewonnen en sta nu 6e. Morgen de nummer 1 te gaan. - Kezmania - 06-04-2005 Iemand nog een rechtermiddenvelder te koop? Ik heb nu al 13 x het maximum op een speler geboden, maar toch wordt ik het elke keer niet. Ik vind het transfersysteem maar bagger #-o - Bocaloca - 06-04-2005 ik heb spelers genoeg ![]() - Kezmania - 06-04-2005 Ook een GOEIE RM...uiteraard mag hij niet ouder dan 24 zijn hmm Jamie Martin wil ik wel hebben ![]() - Bocaloca - 06-04-2005 jamie martyn blijft op et nest, afhankelijk van of zn vervanger komt - Antidote - 06-04-2005 Ik heb binnenkort wel linkermiddenvelders en verdedigers in de aanbieding. - Fabian - 06-04-2005 Ik krijg die spelers maar niet binnen, kut tl ! Bied steeds de max, maar het wil niet lukken !!! - Kezmania - 07-04-2005 Fabian Wrote:Ik krijg die spelers maar niet binnen, kut tl ! Bij mij dus ook niet...het transfersysteem is echt bagger. Bovendien vandaag met 3-0 :eeeek: verloren van de nummer 2. Ik snap er helemaal niks van. Mijn selectie is veel sterker! - Gerben Zonderland - 07-04-2005 Ik heb 1-1 gelijkgespeeld in een uitwedstrijd na 3 winstpartijen, dus dat is een kleine tegenvaller al had de tegenstander ook net weer 11 verse krachten in het veld gebracht, maar zijn selectie was een stuk slechter. Misschien de volgende keer tegen zulke teams ook maar 3-5-2 spelen. :| Morgen weer tegen een medemiddenmoter met een gelijkwaardige selectie, maar wel thuis en met mijn 35-overall A-selectie, dus dat moet toch lukken, zou je zeggen. - Bocaloca - 07-04-2005 pffft 1-1 gespeeld tegen een uberloser, en nu mn eerste plek kwijt ![]() - Kezmania - 07-04-2005 bocaloca Wrote:pffft 1-1 gespeeld tegen een uberloser, en nu mn eerste plek kwijt Sorry ik heb mijn best gedaan. Ik snap nog steeds niet hoe ik 3-0 kan verliezen. - Voyou - 07-04-2005 met 2-0 gewonnen van de nummer laatst, sta dus nog steeds eerste! Heb een speler verkocht om nieuwe te halen maar mij lukt het niet spelers aan te trekken.. - Fabian - 07-04-2005 Weer verloren, nu van plek 1 al naar plek 11 gezakt.... Pffff - Voyou - 07-04-2005 Ik heb trouwens een RM nodig, iemand 1 in de aanbieding?? - Guest - 07-04-2005 Snap er ook niks van...gisteren 3-0 verloren van een zwakke tegenstander en nu weer 2-0 verloren van ook een zwakkere tegenstander... - Forever - 07-04-2005 Dre Wrote:Snap er ook niks van...gisteren 3-0 verloren van een zwakke tegenstander en nu weer 2-0 verloren van ook een zwakkere tegenstander... Maar je hebt wel lekker veel poen op de bank. :wink: |