The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
ABN Amro forumdag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: ABN Amro forumdag (/showthread.php?tid=5015)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Re: ABN Amro forumdag - Stille - 09-02-2010

Davy =D>

Re: ABN Amro forumdag - centre court - 09-02-2010

Als Baghdatis-Blake maar overdag is vind ik de rest allemaal goed. Wat een leuke pot wordt dat zeg.

Re: ABN Amro forumdag - Elikian - 09-02-2010

Blake is ruk tegenwoordig en Baghdatis blesseert zijn knie na 2 punten. Hiephoi.

Blake def Baghdatis 0-0 (0-30) ret.

Re: ABN Amro forumdag - buurs - 09-02-2010

Kan ik morgen nog iemand onderweg oppikken?

Kuiper denk ik, of komt ie niet?

die komt niet.

Ik heb echt geen idee wie er nou morgen wel en niet komen. Beetje rommelig en het is ook nog niet bekend wie hoe laat en waar is

ik ben natuurlijk erg afhankelijk van het verkeer.

Re: ABN Amro forumdag - Mac - 09-02-2010

ik kom zeker...ik probeer er rond 10.45 te zijn.

Neem aan dat we bij de kassa afspreken gewoon?

Ok ik heb alleen geen zin om vanaf 11 tot 12 bij de kassa's te gaan wachten eer dat iedereen er is
Zeker niet als er een kraker om 11 uur is. Ik hoop gewoon dat iedereen er om 11 uur is

Re: ABN Amro forumdag - Mac - 09-02-2010

uiteraard mochten er mensen echt een stuk later komen gaan we gewoon naar binnen met de groep die er al is.

Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 09-02-2010

Maak je niet druk joh. Ik probeer er ook gewoon om 11 uur te zijn, ik neem aan iedereen. Het is echter een uur rijden dus het kan nog wel tegenzitten in het verkeer, en dat heeft de rest ook.

Re: ABN Amro forumdag - centre court - 09-02-2010

Ik dacht dat ML ook rond 11 uur in Rotterdam dacht te zijn. Scholten en ik rijden vanaf Utrecht met hem mee.

Re: ABN Amro forumdag - _Tampie - 09-02-2010

Programma voor morgen is bekend.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2010/407/op.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2010/407/op.pdf</a><!-- m -->

Middag cc:
Monfils-Rochus
Sijsling-Soderling
Lopez-Davy

Court 1
Berrer-Clement
Troicki-Melzer

Avond cc:
Bagha-Blake
Mayer-Robredo

Helaas geen Bagha-Blake in de middag, verder naar jullie wens lijkt me? Veel plezier allen.

Geweldig inderdaad! Baghdatis-Blake kan alleen maar tegenvallen denk ik en we hebben verreweg de leukste 2e ronde, een Nederlander en twee toppers. Echt super, je hebt echt zelden zo'n leuk programma op de woensdag.

Wel echt klote dat die partijen op baan 1 tegelijk zijn. Begin dan met dubbels zou ik zeggen.

nu kom ik zeker =P~

waar kon je goedkoop parkeren doordeweeks, Ad?

Gratis, bij Slinge. P+R, maar er gaan ook pendelbussen vanaf daar.

kan ik navigatie op slinge zetten of is dat een ander adres?

Echt wel heel vet trouwens hoor, we hebben gewoon alle toppers muv Djokovic in één programma! Hoe vaak zie je nou 3 top 10-spelers (Monfils net niet dan) tijdens 1 programma? En dan ook nog een Nederlander en een paar op papier hele leuke potjes op baan 1.

buurs Wrote:kan ik navigatie op slinge zetten of is dat een ander adres?
Ik weet niet of je P+R's in je navigatie hebt staan, dan staat ie er zeker in. Anders wellicht onder parkeergarages.

Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 09-02-2010

Ja ik vind het ook echt briljant. Wel balen van Blake-Baghdatis maar die heb ik gelukkig allebei al eens gezien.

Ik heb trouwens wel de voorkeur voor Berrer-Clement als eerste partij...

en wat te denken van die dubbels!
paar top 10 koppels.

Ad Wim Wrote:Ik heb trouwens wel de voorkeur voor Berrer-Clement als eerste partij...

ik moet wel eerst even ollie aanmoedigen. :8:

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:kan ik navigatie op slinge zetten of is dat een ander adres?
Ik weet niet of je P+R's in je navigatie hebt staan, dan staat ie er zeker in. Anders wellicht onder parkeergarages.

volgens mij heb ik die er wel in staan.

kan iemand mij zijn mobiele nummer even pm'en?

ik heb een lange reis voor de boeg en wanneer ik later kom, bel of sms ik even.

Daar doe ik wel aan mee ja. En die dubbels zijn leuk voor erbij of er tussendoor en als afsluiter morgen. Idd een topdubbel tegen Haase en De Bakker.

Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 09-02-2010

Ad Wim Wrote:Ik heb trouwens wel de voorkeur voor Berrer-Clement als eerste partij...

Hehe dan zien wij elkaar later. Allez Gael!

Tja, ik kan er naast zitten, maar Monfils is slecht in vorm, waarsch geblesseerd en als ie al goed speelt, wint ie waarsch dik van Ollie. Dan liever een wat spannender potje tussen twee spelers die leuk zijn om naar te kijken.

Maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk. Ik wil sowieso wel even Monfils zien spelen, want dat is een van de weinigen die ik nog nooit live gezien heb.

Berrer-Clement gaat net als Melzer-Troicki naar court 1 k. OP CC spelen Blake-Baghdatis, Monfils-Rochus en Robredo-Mayer (2e). In avondsessie Davy-Lopez en Sijsling-Soderling (2e)