The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
KNLTB-Toernooien in de zomer - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: KNLTB-Toernooien in de zomer (/showthread.php?tid=687) |
- buurs - 16-08-2006 centre court Wrote:Als ik win moet ik tegen de nr.1 geplaatst. dat heb ik weer. :wink: Dan kan ik je iig minder druk opleggen :lol: - centre court - 16-08-2006 Maar in de 7 hoeft zelfs de nr.1 geplaatst geen hoogvlieger te zijn toch? betekent dat dan wel dat ie de hoogste ranking heeft van alle 32 in 't schema? - buurs - 16-08-2006 centre court Wrote:Maar in de 7 hoeft zelfs de nr.1 geplaatst geen hoogvlieger te zijn toch? betekent dat dan wel dat ie de hoogste ranking heeft van alle 32 in 't schema? Hij heeft dan idd de hoogste ranking. Toen ik vorig jaar begon deed ik ook mee aan een 7-toernooi. Won ik de finale met 6-1 6-0 :8: Ik speel nu alleen 5 en 6 toernooien. met 6 toernooien ben ik nu vaak als 3e of 4e geplaatst. Volgende week trouwens als 2e. In de 5 heb ik het wat lastiger. Ik heb 5 partijen gewonnen en 5 verloren dacht ik. - Mr. T - 16-08-2006 Netjes hoor. Ik heb in de toernooien helaas nog een geslagen status dit jaar ![]() - centre court - 16-08-2006 netjes hoor Buurs. hoop dat ik dat ook nog een keer kan bereiken, wat dat betreft wel jammer dat ik meteen de nr.1 tref. maar als ik hem dan versla krijg ik ook sneller een hogere ranking toch? snap dat systeem niet zo goed, dus vergeef me dat. :wink: - buurs - 16-08-2006 Maar er zit nog veel rek in mijn spel. Ik speel heel wisselvallig, mijn service is waardeloos en mijn netspel kan ook nog stukken beter. Als ik nu geen toernooien meer spel, wordt ik 5. Vorig jaar was ik 8 :8: Mijn doel is om binnen 3 jaar 4 te zijn. Ik heb al van 4 spelers gewonnen, al is dat vaak tijdens trainingspartijtjes. - buurs - 16-08-2006 centre court Wrote:netjes hoor Buurs. hoop dat ik dat ook nog een keer kan bereiken, wat dat betreft wel jammer dat ik meteen de nr.1 tref. maar als ik hem dan versla krijg ik ook sneller een hogere ranking toch? snap dat systeem niet zo goed, dus vergeef me dat. :wink: Als je wint krijg je er 6,... bij. Je staat iets van 8,5. Je rating wordt het gemiddelde. Maar omdat je weinig speelt krijg je ook 5x 8,5 erbij of zoiets - centre court - 16-08-2006 Flinke doelstelling buurs! maar 3 jaar is natuurlijk een flinke periode. daar moet wat mogelijk in zijn. - buurs - 16-08-2006 Dus mocht je dit toernooi winnen, ben je al 7. Maar daarna wordt het lastiger :wink: - buurs - 16-08-2006 centre court Wrote:Flinke doelstelling buurs! maar 3 jaar is natuurlijk een flinke periode. daar moet wat mogelijk in zijn. Klopt. Maar ik heb dit jaar van een 4 speler in een toernooi verloren. In die wedstrijd heb ik 4 MP gehad. Ik speelde echt geweldig. Dat verslag heb je vast weleens gelezen. Het staat in dit topic. Die jongen traint 24 uur in de week en speelt bij een tennisschool. Als ik dat niveau wat vaker kan bereiken, moet 4 wel lukken. Maar we zullen zien. Misschien is 5 wel mijn top. :roll: - centre court - 16-08-2006 buurs Wrote:centre court Wrote:netjes hoor Buurs. hoop dat ik dat ook nog een keer kan bereiken, wat dat betreft wel jammer dat ik meteen de nr.1 tref. maar als ik hem dan versla krijg ik ook sneller een hogere ranking toch? snap dat systeem niet zo goed, dus vergeef me dat. :wink: dan moet ik maar wat meer toernooien gaan spelen, evt samen met haggeman en scholten. ook kan ik nu wel competitie gaan spelen op zaterdag, moest eerder altijd vrijdagnacht nachtdienst draaien dus toen zat dat er nooit in. daar stijgt je ranking ook van toch? - centre court - 16-08-2006 als ad wim in 't echt thomas fransman heet heeft ie in 2004 zijn laatste toernooi gespeeld. daarvoor tussen 2001 en 2004 7 toernooien gespeeld, vooral dubbeltoernooien en in 5 en in de 6 geloof ik. spijt me zeer voor ad, maar geloof dat ie alle partijen heeft verloren. ![]() hij moest zelfs nog een keer tegen Woerdie. :8: - buurs - 16-08-2006 centre court Wrote:buurs Wrote:centre court Wrote:netjes hoor Buurs. hoop dat ik dat ook nog een keer kan bereiken, wat dat betreft wel jammer dat ik meteen de nr.1 tref. maar als ik hem dan versla krijg ik ook sneller een hogere ranking toch? snap dat systeem niet zo goed, dus vergeef me dat. :wink: Competitie telt ook mee. Het systeem is als volgt: Win je: je krijgt de rating van je tegenstander -1 Je verliest: je krijgt de rating van tegenstander +1 Het gemiddelde van al je resultaten is je rating. Heel simpel dus. - buurs - 16-08-2006 centre court Wrote:als ad wim in 't echt thomas fransman heet heeft ie in 2004 zijn laatste toernooi gespeeld. daarvoor tussen 2001 en 2004 7 toernooien gespeeld, vooral dubbeltoernooien en in 5 en in de 6 geloof ik. spijt me zeer voor ad, maar geloof dat ie alle partijen heeft verloren. Dat ie verliest verbaast me niks :lol: :lol: :lol: - centre court - 16-08-2006 buurs Wrote:centre court Wrote:buurs Wrote:centre court Wrote:netjes hoor Buurs. hoop dat ik dat ook nog een keer kan bereiken, wat dat betreft wel jammer dat ik meteen de nr.1 tref. maar als ik hem dan versla krijg ik ook sneller een hogere ranking toch? snap dat systeem niet zo goed, dus vergeef me dat. :wink: dat lijkt idd simpel. tellen al je resultaten mee? of je nou 5 of 35 partijen speelt? - buurs - 16-08-2006 centre court Wrote:buurs Wrote:centre court Wrote:buurs Wrote:centre court Wrote:netjes hoor Buurs. hoop dat ik dat ook nog een keer kan bereiken, wat dat betreft wel jammer dat ik meteen de nr.1 tref. maar als ik hem dan versla krijg ik ook sneller een hogere ranking toch? snap dat systeem niet zo goed, dus vergeef me dat. :wink: Alles telt mee. En hoe meer partijen je speelt hoe representatiever je rating is natuurlijk. - centre court - 16-08-2006 Uiteraard. dat is best interessant. dus als ik die gast die 1e geplaatst is versla(laten we eens positief denken :8: ) dan baalt hij gruwelijk want dan krijgt ie 9,... erbij?! ![]() wat dat betreft zijn goeie tennissers die geen competitie spelen en ook bijna nooit toernooien dus best gevaarlijk voor je ranking. - buurs - 16-08-2006 centre court Wrote:Uiteraard. dat is best interessant. dus als ik die gast die 1e geplaatst is versla(laten we eens positief denken :8: ) dan baalt hij gruwelijk want dan krijgt ie 9,... erbij?! : ![]() Dat klopt helemaal. Als hij weet dat jij een gevaar bent voor zijn rating, dan speelt hij toch met druk. Want wie wil er nu een 9 bij :8: - buurs - 16-08-2006 En om aan te geven dat Tripplexxx een goede tennisser is. Hij stond na de competie 3,98 of zoiets. Nu staat hij 4,4 - centre court - 16-08-2006 pfff dat is indrukwekkend. laat tripple dan maar niet meedoen met de clash boeren vs. de rest. ![]() - centre court - 16-08-2006 buurs Wrote:centre court Wrote:Uiteraard. dat is best interessant. dus als ik die gast die 1e geplaatst is versla(laten we eens positief denken :8: ) dan baalt hij gruwelijk want dan krijgt ie 9,... erbij?! keerzijde is dat als ik vanavond win ik er een 7tje bij krijg? dat schiet niet op natuurlijk. - buurs - 16-08-2006 Vanavond kun je er een 7,26 bij krijgen. volgende ronde...........5,24!!!!!!!! Dat zou lekker aantikken - buurs - 16-08-2006 centre court Wrote:buurs Wrote:centre court Wrote:Uiteraard. dat is best interessant. dus als ik die gast die 1e geplaatst is versla(laten we eens positief denken :8: ) dan baalt hij gruwelijk want dan krijgt ie 9,... erbij?! Rustig aan CC :8: - centre court - 16-08-2006 :lol: Eerst vanavond maar eens winnen. ben zelf natuurlijk ook geen hoogvlieger, zeer weinig ervaring en ook nog eens amper setjes in de benen in de laatste 2 maanden. - Mr. T - 16-08-2006 Volgens mij begin je met 6 maal je eigen ranking. Dus als je 8 bent dan heb je 6X8 gedeeld door 6 = 8. Win je van een 8 speler dan krijg je (zie overzicht van Buurs) 8 -1= 7. Die 7 vervangt een van je eigen-ranking punten. Dan heb je dus 5X8+7= 55 gedeeld door - nog steeds 6 - = 7,833 Speel je meer dan 6 wedstrijden dan deel je je resultaten door het aantal partijen. Kijk op deze link voor een uitgebreide uitleg. Prima systeem, maar mij valt wel op dat het best lastig is om door te stoten, zeker als je veel toernooien speelt (en ja, dat heeft ook met mijn 'geslagen' toernooistatus te maken :wink: ). <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.knltb.nl/competities/Competitie/downloads/DSS.pdf">http://www.knltb.nl/competities/Competi ... ds/DSS.pdf</a><!-- m --> - buurs - 16-08-2006 Mr. T Wrote:Volgens mij begin je met 6 maal je eigen ranking. Dus als je 8 bent dan heb je 6X8 gedeeld door 6 = 8.Win je van een 8 speler dan krijg je (zie overzicht van Buurs) 8 -1= 7. Die 7 vervangt een van je eigen-ranking punten. Zou best kunnen...ik gaf gewoon wat voorbeelden. - Mr. T - 16-08-2006 centre court Wrote:als ad wim in 't echt thomas fransman heet heeft ie in 2004 zijn laatste toernooi gespeeld. daarvoor tussen 2001 en 2004 7 toernooien gespeeld, vooral dubbeltoernooien en in 5 en in de 6 geloof ik. spijt me zeer voor ad, maar geloof dat ie alle partijen heeft verloren. Waar haal je die gegevens vandaan? Op knltb gaat het niet verder dan 2004 ![]() - centre court - 16-08-2006 <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.toernooi.nl">http://www.toernooi.nl</a><!-- w --> kijk ik altijd op. - centre court - 16-08-2006 Mr. T Wrote:Volgens mij begin je met 6 maal je eigen ranking. Dus als je 8 bent dan heb je 6X8 gedeeld door 6 = 8. dus je moet eigenlijk zeker meer dan 6 partijen spelen zodat sowieso je 8tjes wegvallen? - Mr. T - 16-08-2006 centre court Wrote:Mr. T Wrote:Volgens mij begin je met 6 maal je eigen ranking. Dus als je 8 bent dan heb je 6X8 gedeeld door 6 = 8. Dat kan, maar het gaat erom dat je aan het eind van het jaar gemiddeld lager dan (voor 2006 voor jou) 7.7479 staat. Dus om veilig te zijn voor een stijging naar 7 zou ik zeggen dat je met 7.6 wel goed zit. |