The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - omyaca - 06-10-2008

buurs Wrote:monaco als ll in het toernooi gekomen voor fognini

wordt lastiger voor soderling
Haha, die Monaco verloor in de qualie's van Nielsen, nummer 248 van de wereld.


Re: FTM-teams - Elikian - 06-10-2008

Laatste partij die Monaco won was in een challenger in de week na Roland Garros Smile

edit: behalve die eerste ronde in de qualies van Stockholm dan Smile


Re: FTM-teams - Haggie - 06-10-2008

Overdune Wrote:
andre Wrote:Bij Haggie vind ik Belucci een mooie keuze. In dat kwart zou hij zomaar de halve finale kunnen halen.

Maar waarschijnlijker en logischer is dat Nieminen dat doet, rare keus dus weer. Een nummer één onwaardig eerlijk gezegd, kermis of niet.

Stel je aan, let ajb op je eigen team. Dead


Re: FTM-teams - Ad Wim - 07-10-2008

Hop, als ik hetzelfde team dat ik had om half zeven, kan laten staan, dat moet dat toch iets beloven voor de komende week!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 07-10-2008

buurs Wrote:ik dacht trouwens dat Ad iets wou forceren....

dit is dan zo'n week en dan gaat hij voor een standaardteam #-o
Ten eerste, wie zegt dat ik iets wil forceren deze week? :roll:
Ten tweede, domme drol, net alsof er een standaardteam is deze week :roll:

Dat jij nou zo achterlijk bent om jongens als Safin en Ginepri te nemen, prima, maar kom dan niet over mijn team zeiken. En gewoon Lapentti dn Ancic niet nemen, maar wel zowel Ferrero als Melzer Undecided


Re: FTM-teams - buurs - 07-10-2008

vorige week wou je zo graag iets forceren en dat is een beetje gelukt.

aangezien je nog steeds 250 punten achterstaat kan ik me voorstellen dat je juist in deze week het opnieuw gaat proberen, maar waarschijnlijk ben je tevreden met je 7e plek...

en iedere week is er een standaardteam, als je de meeste spelers hebt die het vaakst zijn gekozen.

en om nou weer direct te gaan schelden op een normale opmerking van mij :roll:

en safin vind IK eigenlijk wel een must-pick.
hij is favoriet om 12 punten te halen en dan is hij meer dan rendabel en als hij warm is, kan hij natuurlijk veel verder komen.
ginepri was mijn laatste speler.
ik had nog 635 over en hij kost 635....

was keuze tussen troicki en ginepri.
ik zie ze beide zeker 5 punten halen, dus maar ginepri gegaan om toch een echte troef te hebben.
hth met tursunov is 1-1, dus wie weet....
(zul je zien dat hij van vanek verliest :8: )

en natuurlijk kun je voor garcia-lopez, chardy en lapentti gaan, maar ik zie deze jongens niet nog een rondje winnen en dus laten liggen.
ancic is een kleine gok, maar ik denk dat hij het lastig krijgt tegen de Belgen...

En ik wil nog wel iets forceren om een voorsprong te krijgen.
Als ik deze week verlies, zijn er nog een aantal weken om het goed te maken.


Re: FTM-teams - buurs - 07-10-2008

omyaca Wrote:
buurs Wrote:ik dacht trouwens dat Ad iets wou forceren....

dit is dan zo'n week en dan gaat hij voor een standaardteam #-o
Daarbij moet wel aangetekend worden dat hij bijvoorbeeld Moya, Ferrero en Andreev al in zijn team had voordat ze gewonnen hadden. Toen waren zo nog niet zo vanzelfsprekend. Dat zijn team door gespeeld wedstrijden voor de deadline standaard wordt kan hij natuurlijk niets aan doen.

Ad kennende, heeft hij echt vlak voor tienen nog wel even gekeken naar de uitslagen...
daar is hij te fanatiek voor.

ik zou dat ook zeker doen in zo'n belangrijke week.


Re: FTM-teams - mindlight - 07-10-2008

Daar ging het niet om, Ad's team was al wel voor de deadline gemaakt, en was dus niet bewust 'standaard'.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 07-10-2008

buurs Wrote:vorige week wou je zo graag iets forceren en dat is een beetje gelukt.

aangezien je nog steeds 250 punten achterstaat kan ik me voorstellen dat je juist in deze week het opnieuw gaat proberen, maar waarschijnlijk ben je tevreden met je 7e plek...

en iedere week is er een standaardteam, als je de meeste spelers hebt die het vaakst zijn gekozen.

en om nou weer direct te gaan schelden op een normale opmerking van mij :roll:

en safin vind IK eigenlijk wel een must-pick.
hij is favoriet om 12 punten te halen en dan is hij meer dan rendabel en als hij warm is, kan hij natuurlijk veel verder komen.
ginepri was mijn laatste speler.
ik had nog 635 over en hij kost 635....

was keuze tussen troicki en ginepri.
ik zie ze beide zeker 5 punten halen, dus maar ginepri gegaan om toch een echte troef te hebben.
hth met tursunov is 1-1, dus wie weet....
(zul je zien dat hij van vanek verliest :8: )

en natuurlijk kun je voor garcia-lopez, chardy en lapentti gaan, maar ik zie deze jongens niet nog een rondje winnen en dus laten liggen.
ancic is een kleine gok, maar ik denk dat hij het lastig krijgt tegen de Belgen...

En ik wil nog wel iets forceren om een voorsprong te krijgen.
Als ik deze week verlies, zijn er nog een aantal weken om het goed te maken.
Ten eerste, een normale reactie was het zeker niet, gezien deze smiley van jou: #-o
Dus ga nou niet de vermoorde onschuld uithangen...

Ten tweede, vorige week maar een beetje gelukt? Een zilveren medaille en ik heb 40 punten op je gepakt in zo'n relatief kleine week, dat vind ik nogal wat.

Ten derde, vorige week was de mogelijkheid er meer om te forceren. Ik wist vorige week vrij zeker dat Tursunov en PHM vrij weinig gekozen zouden worden, net als Seppi, Ljubo en Troicki.
Deze week lag die kans er veel minder. Jongens als Moya, Andreev, Hernych en Santoro had ik de hele dag al in m'n team, maar die heeft nu bijna iedereen. Daar kan ik weinig aan veranderen.
En moet ik dan hele risicovolle, domme keuzes gaan maken, zoals Gonzalez, Del Potro, Wawrinka of Nalbandian? Daar word je alleen maar ongelukkiger van. De beste weken heb ik gehad na RG, toen er ook weken waren met 3 toernooien en ik gewoon het team heb gemaakt dat me het beste leek. Toen heb ik 100 punten gepakt op sommigen. Dat zie ik nu niet zo snel gebeuren, aangezien deze week gewoon iets voorspelbaarder is, maar je weet het nooit.

FTM heb ik al een tijdje geleden opgegeven en ik wil er nog proberen een leuk einde aan te breien, met misschien nog wat medailles. Heel misschien kan ik bij de TMSs nog iets forceren, als de deadline vroeger ligt, maar de top 3 zal heel lastig worden. Maar als ik deze week rare keuzes ga maken, wordt dat sowieso onmogelijk.

En dan nog, ik vind Monfils, Tipsa, Mahut, Ancic en Minar geen hele logische keuzes...

En Safin een must-pick noemen, laat me niet lachen cry
En ja, ik denk dat Ginperi van Vanek gaat verliezen.


Re: FTM-teams - mindlight - 07-10-2008

Nou Ad, op mij ga je wel 100 punten pakken met dit team (of verliezen als alles voor mij goed uitpakt :8: )

Verder omschrijf je iets uitgebreider wat ik al de hele tijd probeer te zeggen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 07-10-2008

buurs Wrote:
omyaca Wrote:
buurs Wrote:ik dacht trouwens dat Ad iets wou forceren....

dit is dan zo'n week en dan gaat hij voor een standaardteam #-o
Daarbij moet wel aangetekend worden dat hij bijvoorbeeld Moya, Ferrero en Andreev al in zijn team had voordat ze gewonnen hadden. Toen waren zo nog niet zo vanzelfsprekend. Dat zijn team door gespeeld wedstrijden voor de deadline standaard wordt kan hij natuurlijk niets aan doen.

Ad kennende, heeft hij echt vlak voor tienen nog wel even gekeken naar de uitslagen...
daar is hij te fanatiek voor.

ik zou dat ook zeker doen in zo'n belangrijke week.
Volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, dat ik gewoon om half zeven weg was. En ook al zou ik die uitslagen bekijken/weten, sowieso nogal onlogisch in een vol Paradiso, wat moet ik er dan mee doen?


Re: FTM-teams - buurs - 07-10-2008

40 punten gepakt, maar ik had 1 van mijn slechtste weken van de laatste tijd.
en het was een 4 en 7 toernooi, dus dat verschil wordt snel gemaakt met 2 extra finalisten

tijdje geleden pakte ik zelfs iets van 50 punten op je met 1 6-toernooi, dus dat zegt niet alles.
ik had het toch niet over gonzo,potro of nalbi....

en net vraag je je af, waarom ik geen ancic heb en nu zeg je dat het geen logische keuze is :crazy:

monfils is idd gewaagd, maar de rest valt wel mee.
als mahut en minar hun 1e ronde winnen, kun je er nog weinig mee verliezen.

ginperi zal vandaag zeker niet winnen :wink:

wordt een leuk weekje iig.

succes Ad :wink:


Re: FTM-teams - buurs - 07-10-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
omyaca Wrote:
buurs Wrote:ik dacht trouwens dat Ad iets wou forceren....

dit is dan zo'n week en dan gaat hij voor een standaardteam #-o
Daarbij moet wel aangetekend worden dat hij bijvoorbeeld Moya, Ferrero en Andreev al in zijn team had voordat ze gewonnen hadden. Toen waren zo nog niet zo vanzelfsprekend. Dat zijn team door gespeeld wedstrijden voor de deadline standaard wordt kan hij natuurlijk niets aan doen.

Ad kennende, heeft hij echt vlak voor tienen nog wel even gekeken naar de uitslagen...
daar is hij te fanatiek voor.

ik zou dat ook zeker doen in zo'n belangrijke week.
Volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, dat ik gewoon om half zeven weg was. En ook al zou ik die uitslagen bekijken/weten, sowieso nogal onlogisch in een vol Paradiso, wat moet ik er dan mee doen?

jouw vriendin had toch internet op de telefoon?

en dan kun je heel makkelijk een team maken.

dit hebben haggie en ik al regelmatig gedaan.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 07-10-2008

mindlight Wrote:Nou Ad, op mij ga je wel 100 punten pakken met dit team (of verliezen als alles voor mij goed uitpakt :8: )

Verder omschrijf je iets uitgebreider wat ik al de hele tijd probeer te zeggen.
I know ML, thanks voor het waarnemen van de honneurs, en je verwoordde het spot on.

Maar bepaalde mensen hier begrijpen het niet, ook leg je het drie keer uit, dus daarvoor een wat uigebreidere reactie...


Re: FTM-teams - mindlight - 07-10-2008

Waar schrijft Ad dat hij met zijn vriendin was dan? Plus dat de ene gelegenheid zich daar wat beter voor leent dan de ander...


Re: FTM-teams - mindlight - 07-10-2008

Np Ad :Big Grin Uiteindelijk is het bij mij ook niet meer dan een wijze les die ik ooit eens van OD geleerd heb Wink


Re: FTM-teams - Ad Wim - 07-10-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
omyaca Wrote:
buurs Wrote:ik dacht trouwens dat Ad iets wou forceren....

dit is dan zo'n week en dan gaat hij voor een standaardteam #-o
Daarbij moet wel aangetekend worden dat hij bijvoorbeeld Moya, Ferrero en Andreev al in zijn team had voordat ze gewonnen hadden. Toen waren zo nog niet zo vanzelfsprekend. Dat zijn team door gespeeld wedstrijden voor de deadline standaard wordt kan hij natuurlijk niets aan doen.

Ad kennende, heeft hij echt vlak voor tienen nog wel even gekeken naar de uitslagen...
daar is hij te fanatiek voor.

ik zou dat ook zeker doen in zo'n belangrijke week.
Volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, dat ik gewoon om half zeven weg was. En ook al zou ik die uitslagen bekijken/weten, sowieso nogal onlogisch in een vol Paradiso, wat moet ik er dan mee doen?

jouw vriendin had toch internet op de telefoon?

en dan kun je heel makkelijk een team maken.

dit hebben haggie en ik al regelmatig gedaan.
Niet iedereen neemt zijn vriendin overal mee naar toe, Buurs...


Re: FTM-teams - buurs - 07-10-2008

Dat was de link die ik legde voor het internet.

misschien zijn er zelfs meer mensen in jouw omgeving met internet op de mobiel :eeeek:


Re: FTM-teams - buurs - 07-10-2008

vandaag een belangrijke dag met zo'n beetje al mijn troeven in actie.

hup safin, sela, ginepri, minar en melzer!!!!


Re: FTM-teams - buurs - 07-10-2008

pfff, ik zie net dat ik 20 en 21 oktober cursus heb met op maandagavond een activiteit.... :|

die week is soortgelijk aan deze....


Re: FTM-teams - Overdune - 07-10-2008

mindlight Wrote:Nou Ad, op mij ga je wel 100 punten pakken met dit team (of verliezen als alles voor mij goed uitpakt :8: )

Verder omschrijf je iets uitgebreider wat ik al de hele tijd probeer te zeggen.

mindlight Wrote:Np Ad :Big Grin Uiteindelijk is het bij mij ook niet meer dan een wijze les die ik ooit eens van OD geleerd heb Wink

Jeetje, dat is wel een hele wijze les idd, heb je die van mij? :8:


Re: FTM-teams - mindlight - 07-10-2008

Whehe, ja jij had het in het begin van het jaar nog wel eens over rustig blijven, ook als het niet goed ging, en vooral geen gekke dingen gaan doen ter compensatie


Re: FTM-teams - Overdune - 07-10-2008

Ohw ok, dat klopt idd, maar ik dacht dat je bedoelde 100 ptn op iemand winnen (of verliezen als het slecht gaat).


Re: FTM-teams - mindlight - 07-10-2008

Hehe nee, was misschien niet helemaal duidelijk, maar was in relatie tot het "standaardteam" van Ad...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 07-10-2008

Kijl, Buurs, dan kan ik wel 'forceren' en Wawrinka en Llodra nemen, maar dan kan ik op dinsdagmiddag al naar huis...


Re: FTM-teams - mindlight - 07-10-2008

Hehe precies, hoewel Llodra nog steeds een logische keuze zou zijn geweest :8:


Re: FTM-teams - buurs - 07-10-2008

achteraf makkelijk praten.

maar op deze manier kom je ook niet dichterbij.


Re: FTM-teams - mindlight - 07-10-2008

Nee dit is niet achteraf makkelijk praten Buurs, die is achteraf je gelijk halen over iets dat vooraf al voorspeld was. En natuurlijk komt Ad wel dichterbij op deze manier... Maar dat zal je aan het eind van de week wel zien (en kom dan niet aan met 'achteraf makkelijk praten')


Re: FTM-teams - Ad Wim - 07-10-2008

Nee, natuurlijk is dit niet achteraf makkelijk praten. Lees nou eens goed, ik heb het toch al van tevoren aangegeven dat het geen zin heeft die keuzes te maken? Ik heb zelfs letterlijkde naam van Wawrinka genoemd :eeeek:
Ga je nu zeggen dat het achteraf makkelijk praten is, pfff :crazy:


Re: FTM-teams - buurs - 07-10-2008

ik bedoel dat je nu achteraf de juiste keuze hebt gemaakt.
en je had idd weinig vertrouwen in wawrinka.

maar je had natuurlijk wel andere keuze's risico kunnen nemen.

wawrinka, nalbi en del potro zijn onverantwoord, maar sela, verdasco, kohlschreiber (wat een hele goede keuze was geweest/ik durfde het zelf helaas niet aan) had je enig verschil mee kunnen maken.