The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
PSV - Roda JC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: PSV - Roda JC (/showthread.php?tid=1141)

Pages: 1 2

PSV - Roda JC - Kleine Jan - 14-10-2006

PSV - Roda JC

PSV-spits Jefferson Farfán is na zijn hersenschudding klaar om zijn rentree te maken in de wedstrijdselectie van PSV. De Peruaan heeft de hele week meegetraind en begint tegen Roda JC normaal gesproken op de bank om als invaller speelminuten te maken met het oog op de belangrijke Champions Leaguewedstrijd tegen Galatasaray van woensdag. Trainer Ronald Koeman kan beschikken over een vrijwel complete selectie. „Ik moet voor het eerst dit seizoen na gaan denken welke spelers ik wel en niet selecteer voor de groep van achttien.”

PSV: geblesseerd: De Jong, Kluivert.

Roda JC: geblesseerd: Van Dessel, Lachambre, Rompelberg.

- Mukkus - 15-10-2006

0-1 de Fauw

Volgens Ldl assist Oper, maar dat zal speltechnisch weinig toegevoegde waarde hebben.

- RR - 15-10-2006

1-1 Farfan

- Mukkus - 15-10-2006

2-1 Alex (vrije trap Farfan komt op de hak van Alex, of dat als assist telt?)

Saeijs rood.

- RR - 15-10-2006

Alex

- FC Petr - 15-10-2006

Alex (Farfan)

Ehhh...volgens mij is die Farfan erg belangrijk voor PSV.

- BIERTEAM.NET - 15-10-2006

3-1 Aissati
4-1 Beerens

- Lamme Lennie - 15-10-2006

FC Petr Wrote:Alex (Farfan)

Ehhh...volgens mij is die Farfan erg belangrijk voor PSV.

Of Aissati, of Beerens :razz:

- Gerben Zonderland - 15-10-2006

Die Saeijs had er ook wel meteen afgemogen trouwens, in plaats van na 2 keer geel. Een tackle van achteren op de achillespezen/enkels zonder de bal te spelen was ooit nog wel eens een directe rode kaart. :|

- Ricochan - 16-10-2006

De notoire kansenmisser deed zijn naam gisteren wel weer eer aan ! =D>

- Bocaloca - 16-10-2006

Goalnee?

- Ricochan - 16-10-2006

Die laatste actie van hem was nog het mooist toen hij weer eens gemist had, en gewoon wegliep terwijl behrens alsnog ging scoren...

- Peter - 16-10-2006

Ricochan Wrote:Die laatste actie van hem was nog het mooist toen hij weer eens gemist had, en gewoon wegliep terwijl behrens alsnog ging scoren...

Dat zie je wel vaker bij spitsen die even niet scoren.. die lopen tegen zichzelf te voetballen.. Huntelaar had het een paar weken terug ook. Toch had Koné gisteren ook gewoon een paar keer pech dat Kujovic goed redde. Vorig seizoen scoorde Koné 'gewoon' als vleugelspits 11 keer in 20 wedstrijden.. hoor je niemand over. Ik blijf het een prima speler vinden; doordat hij 2 verdedigers van Roda bezig hield kon Beerens bijvoorbeeld vrijstaan en daardoor de 4-1 maken.

- Ricochan - 16-10-2006

Ik heb hem altijd al een notoire kansenmisser genoemd, en nu maakt hij dat eindelijk eens echt waar, maar hij had altijd al heel veel kansen nodig om er 1 te maken..
Hij mist zelfs wel vaker voor open doel dan wie dan ook...

- FC Petr - 16-10-2006

:roll: Koné, goede voetballer hoor.....

- Peter - 16-10-2006

Let nou maar op.. Koné maakt er dit seizoen nog zeker 15 en zal samen met Farfan steeds 3 verdedigers bezighouden waardoor PSV steeds ergens anders iemand vrij heeft lopen die in kansrijke postitie kan komen.

Iemand weddenschapje afsluiten op die 15 goals? :8:

- waf - 16-10-2006

Peter Wrote:Let nou maar op.. Koné maakt er dit seizoen nog zeker 15 en zal samen met Farfan steeds 3 verdedigers bezighouden waardoor PSV steeds ergens anders iemand vrij heeft lopen die in kansrijke postitie kan komen.

ik geloof het best, ik vind het ook een prima speler. snap dat gezeik niet zo, er wordt hem een complex aangepraat.

- goa - 16-10-2006

Peter Wrote:Koné maakt er dit seizoen nog zeker 15

Undecided :cheers:

- Ricochan - 17-10-2006

Peter Wrote:Let nou maar op.. Koné maakt er dit seizoen nog zeker 15 en zal samen met Farfan steeds 3 verdedigers bezighouden waardoor PSV steeds ergens anders iemand vrij heeft lopen die in kansrijke postitie kan komen.

nu nog 15 in de competitie?????????????????? Kom maar op met die bet.

- Ricochan - 17-10-2006

Hallo Petertje waar blijf je nou?!

- Treesong - 17-10-2006

Als het op een gezonde bet aankomt, zijn het allemaal broekpoeperds hier...

- Bocaloca - 17-10-2006

Petertje moet even geld vragen aan zn mama

- Peter - 17-10-2006

Ricochan Wrote:

nu nog 15 in de competitie?????????????????? Kom maar op met die bet.

Nu nog? :roll: Er zijn dan ook al 7 wedstrijden gespeeld, waarvan voor PSV slechts 2 thuis tegen niet-topploegen (op papier). Dus nog 12 'makkelijk' thuiswedstrijden voor Kone om te scoren en uit bij clubs als Excelsior moet ie der ook meerdere kunnen maken.

Waar wil je om wedden?

- Ricochan - 17-10-2006

JIj zei dat hij er nu nog 15 zou maken....

Zeg maar waar je om wilt wedden; 10 euri? 20 euri? .?

- Vret Mien Gras - 17-10-2006

And the winner is Peter.
Het is dat ik volgens Tree een broekpoeperd ben anders had ik wel met je gewed Rico.
Als Kone niet geblesseerd raakt dan maakt hij er zeker nog wel 15.

- Ricochan - 17-10-2006

Vret Mien Gras Wrote:And the winner is Peter.
Het is dat ik volgens Tree een broekpoeperd ben anders had ik wel met je gewed Rico.
Als Kone niet geblesseerd raakt dan maakt hij er zeker nog wel 15.

Ik zie hem eerder 15 assists geven...

Maar idd jammer dat jij een BROEKPOEPERD bent dan...

- Ekslem - 17-10-2006

Treesong Wrote:Als het op een gezonde bet aankomt, zijn het allemaal broekpoeperds hier...

Jouw geluk is dat Harry niet naar PSV is gekomen! :8:

- FC Petr - 17-10-2006

15 assists Undecided kijk, nu wil ik wel een weddenschap aangaan.....

- Ricochan - 17-10-2006

FC Petr Wrote:15 assists Undecided kijk, nu wil ik wel een weddenschap aangaan.....

Natuurlijk haalt hij dat niet goochem, maar aangezien hij een notoire kansenmisser is, zou hij ze beter allemaal aan een ander kunnen geven...maar 15 goals maakt hij zeker niet.
Kom op met die poen !

- FC Petr - 17-10-2006

Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:15 assists Undecided kijk, nu wil ik wel een weddenschap aangaan.....

Natuurlijk haalt hij dat niet goochem, maar aangezien hij een notoire kansenmisser is, zou hij ze beter allemaal aan een ander kunnen geven...maar 15 goals maakt hij zeker niet.
Kom op met die poen !

Hoe kun je nou zeggen.... kom op met die poen, je hebt nog geeneens een weddenschap afgesloten, goochem. :roll: