The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Het grote Ekslem Bad Beat & jammertopic - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: Het grote Ekslem Bad Beat & jammertopic (/showthread.php?tid=1276)



- Matador! - 04-06-2007

Vanmiddag bij de laatste 5 van het $30+3 freezeout toernooi op PP, krijg ik 89 offsuit op de BB. Ik check en de flop is 7 10 J rainbow. Ik maak een bet, hij knalt allin en ik call. Hij draait 77 open. Valt er op de river nog een 10 #-o . Dus 5e geworden ($285), ipv veel chips en een goede kans op de overwinning...


- harry_bierdop - 04-06-2007

Waarom wordt er niet geraiset preflop met 77 aan de FT van een 30+3 toernooi, 5-handed nog wel!?!? Lekker niveautje..


- Depor - 04-06-2007

Zowiezo raise ik bijna alles op de BB om van die takke limpers af te komen.


- Matador! - 04-06-2007

harry_bierdop Wrote:Waarom wordt er niet geraiset preflop met 77 aan de FT van een 30+3 toernooi, 5-handed nog wel!?!? Lekker niveautje..

Tja.. Party Poker nog wel... Maar had sowieso een flinke raise preflop niet gecalled met 89. Dan valt er zo´n droomflop en gaat er ook nog es 1 allin! Maar de river was wel weer erg zuur...


- harry_bierdop - 04-06-2007

Zoooooooo bizar ziek! 4% heeft ie.. 5$ rebuy op everest.. al dik na de pauze en een avg stack.. als ik de pot win sta ik dik in de top 5!

Zitplaats arrangement:

pude is op zitplaats 1 met 2050.
HarryBierdop is op zitplaats 2 met 4650.
duke007 is op zitplaats 3 met 4410.
Maartz is op zitplaats 4 met 3005.
MrL1F is op zitplaats 5 met 5844.
ASTRA91 is op zitplaats 6 met 3061.
sonocerto is op zitplaats 7 met 2900.
yohans is op zitplaats 8 met 3715.
the_guf1979 is op zitplaats 10 met 2834.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 10.
pude plaatst de small blind van 150.
HarryBierdop plaatst de big blind van 300.

Deel de pocketkaarten uit:

pude: -- --
HarryBierdop: 5h 2h
duke007: -- --
Maartz: -- --
MrL1F: -- --
ASTRA91: -- --
sonocerto: -- --
yohans: -- --
the_guf1979: -- --

Pre-flop:
duke007 folds.
Maartz folds.
MrL1F calls 300.
ASTRA91 folds.
sonocerto folds.
yohans folds.
the_guf1979 folds.
pude folds.
HarryBierdop checks.


Flop (2s 5d 2c):
HarryBierdop checks.
MrL1F verhoogt 300.
HarryBierdop calls 300.


Turn (2s 5d 2c 8s):
HarryBierdop checks.
MrL1F verhoogt 450.
HarryBierdop verhoogt 1200.
MrL1F verhoogt 4794.
HarryBierdop calls 2850.


River (2s 5d 2c 8s Ah):

Onthulling:
MrL1F vertoont Ad As.
MrL1F heeft 2s 2c Ad As Ah: Full House
HarryBierdop vertoont 5h 2h.
HarryBierdop heeft 2h 2s 2c 5d 5h: Full House
HarryBierdop is ter zijde gesteld.


Pot Samenvatting:
1194 is terug gegeven aan MrL1F (uncalled).
Totale pot: 9450
MrL1F wint 9450.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.


- Ad Wim - 04-06-2007

OMFG :x

Weer zo'n gast die met zoveel geluk beloond wordt na azen te slowplayen.


- harry_bierdop - 04-06-2007

Deze is zo ziek.. niet normaal! Misschien wel de sickest die ik ooit heb gehad... heb al vaker 1 outers om de oren gehad maar nooit op een belangrijk moment maar deze 2 outer is zo ziek!

En dat na al enorme beats die ik heb gehad deze avond.. normaal als je ff niet speelt gaat het daarna altijd super maar vandaag..


- Treesong - 04-06-2007

harry_bierdop Wrote:Deze is zo ziek.. niet normaal! Misschien wel de sickest die ik ooit heb gehad... heb al vaker 1 outers om de oren gehad maar nooit op een belangrijk moment maar deze 2 outer is zo ziek!

En dat na al enorme beats die ik heb gehad deze avond.. normaal als je ff niet speelt gaat het daarna altijd super maar vandaag..

Haha, ik heb je beat!

Net: ik 2 rooie tienen in MP (stack 4000), raise van 300 naar 900. BB (5000) callt.

Flop: Jh 8c Ts

BB checkt. Ik zet 1200. Hij callt.

Turn: 10c

Ik zet 1200. Call.

River: 7c

Guess what? Icon_evil


- harry_bierdop - 05-06-2007

Streeet fluts!


- Treesong - 05-06-2007

Hehe... :razz:

En het erge is eigenlijk dat al z'n moves kloppen (albeit on the loose side)


- Ad Wim - 05-06-2007

Ligt eraan of hij 96 of J9 had, maar ik ga uit van dat laatste Wink


- Mac - 05-06-2007

was dat geen bad beat jackpot? Sad


- Treesong - 05-06-2007

Ad Wim Wrote:Ligt eraan of hij 96 of J9 had, maar ik ga uit van dat laatste Wink

Next stop: Rocket science! :cheers:


- Ad Wim - 05-06-2007

Luister ouwe, als we toch bezig zijn:

Je hebt het tegen mij wel eens over mijn poepbets waarmee ik chasers niet weg krijg, maar wat doe jij hier dan wel niet?! Met zo'n gevaarlijke flop moet je die gast gewoon wegblazen met een flinke value bet en geen, voor het oog, c-bet waardoor hij denkt dat je waarschijnlijk niets gehit hebt.

:o


- Treesong - 05-06-2007

Ad Wim Wrote:Luister ouwe, als we toch bezig zijn:

Je hebt het tegen mij wel eens over mijn poepbets waarmee ik chasers niet weg krijg, maar wat doe jij hier dan wel niet?! Met zo'n gevaarlijke flop moet je die gast gewoon wegblazen met een flinke value bet en geen, voor het oog, c-bet waardoor hij denkt dat je waarschijnlijk niets gehit hebt.

:o

Je maakt een kwinkslag, hoop ik? :roll:


- Ad Wim - 05-06-2007

Volgens mij niet. Ik had het over de bet op de flop. Ben je het niet met me eens dat de bet op de flop te laag is?

Laat ik het anders brengen: mag ik vragen waarom je daar 1200 bet? Puur en alleen voor informatie?


- Treesong - 05-06-2007

Te laag? Ik bet 2/3 van de pot... lijkt me precies genoeg


- Ad Wim - 05-06-2007

Treesong Wrote:Te laag? Ik bet 2/3 van de pot... lijkt me precies genoeg
Maar 1/2 tot 2/3 van de pot is een standaard hoeveelheid voor een c-bet. Dat kan hij dus ook denken. Mocht hij een straight draw hebben of een paar gehit hebben, gaat hij mee, omdat hij er niet vanuit gaat dat jij momenteel de beste hand hebt. Hij schat jou misschien in op Ahoog, middle/low pair.

Of is dit een hele gekke gedachte?


- gittermaster - 05-06-2007

Mac Wrote:was dat geen bad beat jackpot? Sad

Als je dat idd bij pp had gehad op een jackpot tafel, dat had je lekker kunnen cashen....


- Treesong - 05-06-2007

Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Te laag? Ik bet 2/3 van de pot... lijkt me precies genoeg
Maar 1/2 tot 2/3 van de pot is een standaard hoeveelheid voor een c-bet. Dat kan hij dus ook denken. Mocht hij een straight draw hebben of een paar gehit hebben, gaat hij mee, omdat hij er niet vanuit gaat dat jij momenteel de beste hand hebt. Hij schat jou misschien in op Ahoog, middle/low pair.

Of is dit een hele gekke gedachte?

Gedachte 1: Hij callt een 3x BB raise. Waarmee? High cards of pairs meestal. Ik hit middle trips en dan denk je: wat kan me nu verslaan. Drie handen: 79/Q9/JJ. Alleen de laatste acht ik plausibel, maar die zou-ie wrs gereraisd hebben. Ergo: Zeer grote kans dat ik nu de beste hand heb.

De vraag is nu hoeveel te betten? 2/3 van de pot is dan net te duur voor straight chasers, maar zeer verleidelijk voor AJ/KJ/QJ/JT/J9 of overpairs. Alles vanaf 2.000 doet te veel mensen folden en dat wil je eigenlijk niet.


- Ad Wim - 05-06-2007

Oke, prima gedachte op zich. Enige dat je er nog aan op zou kunnen merken is dat je volgens Poker Dan online je value bets wat hoger moet doen aangezien chasers daar sneller op lagere bets callen.


- Dr. Pils - 05-06-2007

2/3 pot is ook teveel voor een c-bet, dus de inzet van Treesong op de flop lijkt mij prima. Ik had hem echter na de turn all in geknald.


- Treesong - 05-06-2007

Sorry, maar als ik slechts 4 absurde outs heb die me de das om kunnen doen, probeer ik er echt nog wat uit te melken


- Dr. Pils - 05-06-2007

Vergeet mijn all inn move maar, had de hand totaal verkeerd gelezen. Dan was het juist goed om die 1200 te betten, wellicht nog wat te hoog. Een straat jager had er nu wel in moeten blijven, met een street flush kan je geen rekening houden.


- Treesong - 05-06-2007

Mwoah, 1200 callen doen er genoeg met een hoge klaver draw, Jx of een straight draw...


- kuiperinho - 05-06-2007

Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Te laag? Ik bet 2/3 van de pot... lijkt me precies genoeg
Maar 1/2 tot 2/3 van de pot is een standaard hoeveelheid voor een c-bet. Dat kan hij dus ook denken. Mocht hij een straight draw hebben of een paar gehit hebben, gaat hij mee, omdat hij er niet vanuit gaat dat jij momenteel de beste hand hebt. Hij schat jou misschien in op Ahoog, middle/low pair.

Of is dit een hele gekke gedachte?

Gedachte 1: Hij callt een 3x BB raise. Waarmee? High cards of pairs meestal. Ik hit middle trips en dan denk je: wat kan me nu verslaan. Drie handen: 79/Q9/JJ. Alleen de laatste acht ik plausibel, maar die zou-ie wrs gereraisd hebben. Ergo: Zeer grote kans dat ik nu de beste hand heb.

De vraag is nu hoeveel te betten? 2/3 van de pot is dan net te duur voor straight chasers, maar zeer verleidelijk voor AJ/KJ/QJ/JT/J9 of overpairs. Alles vanaf 2.000 doet te veel mensen folden en dat wil je eigenlijk niet.

wat dacht je van 99 of a9? Toch behoorlijk gevaarlijke handen, en die krijg je echt niet uit de pot met je c-bet. Voor jullie beide valt wat te zeggen. Ik neem aan dat je met flushchasers, hen bedoeld die op zoek zijn naar een 4-outer. Want een open ended straight (zoals met 99 of A9) heeft toch echt meer outs als een overpair.


- Treesong - 05-06-2007

Gut, voor 99 scheet ik echt in m'n broek zeg Xtragaap4de


- kuiperinho - 05-06-2007

open ended straight draw Tree????? We hebben het toch over de flop? Of wist jij al dat er een 10 op de turn ging vallen?


- Treesong - 05-06-2007

Een CB is 40-50% van de pot. 2/3 is net iets te duur voor een draw, tenzij je je goklust wilt maskeren met het 'implied odds' excuus


- gittermaster - 05-06-2007

of tenzij je door hebt dat je tegensatnder geen reet heeft.... :wink:
Echter nu was dit niet het geval