The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Het grote Ekslem Bad Beat & jammertopic - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: Het grote Ekslem Bad Beat & jammertopic (/showthread.php?tid=1276)



- Treesong - 04-07-2007

Let wel: tis Heads-up. Dan call je (ik iig) heel veel miniraisjes met (gap)connectors en suited of high cards. Met zijn call is dus niets mis. Op deze flop zou ik denken: Als iemand z'n 10 heeft gehit zet-ie echt geen 200 met een flushdraw op tafel en kans op overcards. En voor 200 ga ik wel mee.

Als na die 7 900 wordt gebet, zou ik meteen aan een hoog paar denken, maar je HEBT implied odds. Met een 7 of 9 speel je die ander geheid lek. En als ie High cards heeft ben je ook zo goed als binnen :wink:


- harry_bierdop - 05-07-2007

Wat een grap weer op riverstars.. speel 3 toernooien en wordt vrijwel gelijktijdig in alle 3 de toernooien geriverd...

1 flipje, een 80/20 en een 70/30... altijd lachen op stars!


- Treesong - 05-07-2007

Tja, het niveau op pokerstars is nu eenmaal hoog :|


- harry_bierdop - 05-07-2007

Treesong Wrote:Tja, het niveau op pokerstars is nu eenmaal hoog :|

Wat ik zo jammer vind, en dat gebeurde ook gister weer, dan zitten er gasten tussen die zich inschrijven voor die $11 (15k gegarandeerd, snachts om 1 uur) maar dan zijn ze een uurtje aan het spelen en dan denken ze: Oow dit gaat toch wel lang duren, ik heb geen zin meer! En dan gaan gewoon any 2 cards erin totdat ze eruit liggen... en je zult altijd zien dat je daar van verliest!

Zit in dat toernooi gister, blinds 75/150, gast in MP die redelijk wat raised maakt er weer eens 450 van... ik heb 44 en reraise naar 1050 en gast in de big blind gaat ineens all in. De eerste raiser fold en ik hoef nog maar 1100 bij te callen in een pot van bijna 4k dus easy call! Heeft die gast T3os... board: J27 8 9! En dan blijf je vrij crippled achter..


- Treesong - 05-07-2007

Moet je maar niet reraisen met 44 :roll:


- harry_bierdop - 05-07-2007

Treesong Wrote:Moet je maar niet reraisen met 44 :roll:

Haha zeker wel, in MTT's pak je daar zo vaak de pot mee op! En anders wel met een C-bet na de flop... als ik hier flatcall kan ik net zo goed tegen AA zitten kijken. Als ie pushed leg ik hem waarschijnlijk gewoon weg... (In een SNG had ik hem ook alleen gecallt).

Ik ga in een MTT echt niet zitten wachtten tot ik 1 van die 8 keer dat setje hit, dat is het wachtten niet waard en kost je alleen maar fiches.


- Treesong - 05-07-2007

Je kunt die vieren natuurlijk ook gewoon folden, maar ja


- harry_bierdop - 05-07-2007

Kan ja.. maar ik ga mijn 44 in positie tegen een loose raiser echt niet wegleggen.. Dat die gast pushed (en wint!) in de BB met T3 is gewoon pech.. de IR had AT en die had ie echt wel weggelegd. Zoals zo vaak preflop gebeurt..

Het maakt hier in principe niet uit of je 22 hebt of TT of zelfs een SC! Ik speel hier gewoon de man met een hand die enigzins wat potentieel heeft.. ik verwacht hier gewoon de pot op te pakken zoals je zo vaak doet in een MTT! Volgende keer heb KK in deze positie en doe ik hetzelfde en krijg je ook actie... Kan wel lekker zitten wachten op m'n premiums, maar dan krijg je ze wrs niet eens afbetaald..

Maar niemand fold die 44 hier..


- Treesong - 05-07-2007

Vooral doorgaan idd! =D>


- kuiperinho - 05-07-2007

Waar hoop je op dat ie 22 of 33 of 23 heeft?

I bedoel, dat zijn de enige handen waarin je beduidend favoriet bent, de rest is een coinflop. Heb je nog mazzel dat ie 103 had. En dan maakt het echt niet uit hoe loose ie is. Poket 4-en all in en dan verliezen moet je niet zeuren. Met lage pockets ben je all in wat mij betreft altijd ah gokken.

Let op: zeg niet dat het een slechte move is, maar je moet niet klagen of over pech praten als je hem verliest.


- harry_bierdop - 05-07-2007

Voor de duidelijkheid nog een keer kuiper jr ( :winkSmile. De gast die all in gaat was niet de preflop raiser!! De preflop raiser fold gewoon keurig zoals ook in de planning stond. De preflop raiser en ik zaten vrij deep dus een heb ik nog alle ruimte om te folden als HIJ pushed.. echter de BB pushed en de preflopraiser fold gewoon. Ik moet hier nu nog 1100 callen in een pot van 4k, easy call dus!

Maar ik begon ook niet over pech te zeuren.. ik zei dat ik het jammer vond dat mensen een toernooi starten, er dan geen zin meer in hebben en dan maar any 2 cards gaan pushen. Treesong begint vervolgens over de hand..


- Treesong - 05-07-2007

Het blijft gewoon gokken met een poephandje, maar soms moet dat gewoon hè


- harry_bierdop - 05-07-2007

Treesong Wrote:Vooral doorgaan idd! =D>

Sorry Mr ABC-poker..


- Treesong - 05-07-2007

Je hebt gelijk, het spijt me dat ik je geniale moves in twijfel trek Notworthy


- kuiperinho - 05-07-2007

Sorry, ik dacht dat dit het bad beat topic was :wink:

Kuiper Jr? Ik vat hem niet...


- harry_bierdop - 05-07-2007

Dat zeg ik helemaal niet.. het is alleen een standaard move die veel gebruikt wordt in toernooien met meer man omdat je daar nou eenmaal deeper in zit. Niks geniaals aan, gewoon standaard. Maar goed... reraise met een pair onder de 8 staat waarschijnlijk nergens in boekjes.

Ik zal je nog wat leuks vertellen.. wat tegenwoordig (laatste 3 a 4 maanden zie ik dit steeds meer gebeuren) veel gebeurd als je ver komt in zo'n toernooi, of zowiezo in MTT's met buy in van $50+, is stelen uit EP. Kameraad en ik speelden zondag de 300k Gtd op party en zaten we bij de laatste 20... er werd echt bij het leven gestolen vanuit UTG+1 ofzo... en ook toen ik de laatste tafels van de sunday million aan het kijken was viel me op dat er veel geraised werd uit EP.

Later hebben we zelf ook een tijd nog zo gespeeld en het werkt vrij goed.. K9s UTG, gewoon raisen.. je hand komt zoveel sterker over en in zulke toernooien legt vrijwel elke speler aan tafel AQ weg na een UTG raise. Als we dus gereraised werden wist je meteen dat je tegen een monster zat... Maar als ik een hand history plaats waarin ik K9s UTG raise wordt je hier waarschijnlijk keihard uitgelachen..

Leuk toernooitje trouwens die 300k Gtd... 13e geworden.. net voor het grote geld eruit maar toch $2400 gepakt.. ($60k 1e plek :lol: )


- harry_bierdop - 05-07-2007

kuiperinho Wrote:Kuiper Jr? Ik vat hem niet...

haha klopt ook niet... dacht ff aan het zoontje van Kuiper hier van het forum.. maar dat was Musse :Big Grin


- Treesong - 05-07-2007

harry_bierdop Wrote:Maar als ik een hand history plaats waarin ik K9s UTG raise wordt je hier waarschijnlijk keihard uitgelachen

Terecht... zwaar gokken gewoon. :|


- harry_bierdop - 05-07-2007

Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Maar als ik een hand history plaats waarin ik K9s UTG raise wordt je hier waarschijnlijk keihard uitgelachen

Terecht... zwaar gokken gewoon. :|

Daarom zeg ik "sorry Mr. ABC-Poker"

Absoluut geen gokken.. je doet het 3 x (in 10 rondes ofzo) en je pakt 3 x 1,5 big blind en de antes op (soms krijg je een call van 1 van de blinds en pak je de pot vaak met een c-bet op) ... de 4e keer gaat het mis en verlies je 2,5 of 3 big blind. In een toernooi van 6 uur tikt dat lekker aan..


- Treesong - 05-07-2007

Ja, zo kan je alles wel rechtlullen.... tis gewoon gokken en hopen dat je niet gecalld wordt...


- harry_bierdop - 05-07-2007

Tuurlijk is het hopen dat je niet gecallt wordt.. is dat niet bij elke steal zo???? Je maakt alleen de kans dat je een resteal om je oren krijgt een kleine 90% kleiner... ook wordt je veel minder snel getrapped door een monster.

Als jij vanaf de CO raist met A9 ofzo.. om de blinds te pakken in een toernooi als de sunday million ofzo en de BB heeft AA, zal het regelmatig voorkomen dat de BB alleen checkt om vervolgens de C-bet van de "stealer" te check-raisen... bij een steal uit EP wordt er met een monster vrijwel altijd gereraised of all in gegooid..


- Treesong - 05-07-2007

Ooh, ik ben ook altijd erg blij als ik van die gokapen aan m'n FT krijg, hoor :waf:


- Ad Wim - 05-07-2007

Wat is het toch een godsgruwelijk klotespel soms :letitallout: :letitallout: :letitallout:




Zitplaats arrangement:

ercampaldino is op zitplaats 1 met 2870.
greba17 is op zitplaats 2 met 2835.
G.Muhresan is op zitplaats 4 met 1995.
AdWim is op zitplaats 10 met 2300.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 2.
G.Muhresan plaatst de small blind van 50.
AdWim plaatst de big blind van 100.

Deel de pocketkaarten uit:

ercampaldino: -- --
greba17: -- --
G.Muhresan: -- --
AdWim: As 10h

Pre-flop:
G.Muhresan zegt "worldchampion in complaining"
AdWim zegt "are going to use that for everything?!"
AdWim zegt "lol"
ercampaldino folds.
greba17 folds.
AdWim zegt "worldchampion in corruption"
G.Muhresan calls 50.
AdWim verhoogt 150.
G.Muhresan calls 150.


Flop (2h 10c 9c):
G.Muhresan verhoogt 500.
AdWim verhoogt 2000.
G.Muhresan calls 1245.


Turn (2h 10c 9c Kh Jc):

Onthulling:
AdWim vertoont As 10h.
AdWim heeft 10h 10c Jc Kh As: Paar
G.Muhresan vertoont Qh 10d.
G.Muhresan heeft 9c 10d Jc Qh Kh: Straight


Pot Samenvatting:
255 is terug gegeven aan AdWim (uncalled).
Totale pot: 3990
G.Muhresan wint 3990.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.


- T00L - 05-07-2007

Ad Wim Wrote:G.Muhresan zegt "worldchampion in complaining"
AdWim zegt "are going to use that for everything?!"
AdWim zegt "lol"

als zelfs je medespelers het al doorhebben... :roll:


- Ad Wim - 05-07-2007

T00L Wrote:
Ad Wim Wrote:G.Muhresan zegt "worldchampion in complaining"
AdWim zegt "are going to use that for everything?!"
AdWim zegt "lol"

als zelfs je medespelers het al doorhebben... :roll:
Je weet niet eens waar het over ging :roll:
Die G.Muhresan had het namelijk niet eens tegen mij.


- _Tampie - 06-07-2007

Ad Wim Wrote:
T00L Wrote:
Ad Wim Wrote:G.Muhresan zegt "worldchampion in complaining"
AdWim zegt "are going to use that for everything?!"
AdWim zegt "lol"

als zelfs je medespelers het al doorhebben... :roll:
Je weet niet eens waar het over ging :roll:
Die G.Muhresan had het namelijk niet eens tegen mij.

Haha, ik nam ook meteen aan dat hij het tegen jou zou hebben. Vreemd?


- kuiperinho - 10-07-2007

Zat de afgelopen 2 weken in een heerlijke run. Denk dat ik wel 15% van de mtt's heb gefinal tabled. Weinig bad beats gehad. Tot gister:

Poolaapje is dealt QQ in de buy-in hunter:

Ik raise 3x de blind en wordt door 4 man gecallt, flop is
2 5 9 rainbow
Iemand voor mij maakt een gigantische overbet op de pot. Ik vermoed hier onmiddelijk iets van A9 ofzo.
Poolaapje gaat all in
Villain callt, shows Q9.
Turn: blank
River: 9 (fucking 2-outer).

Vanaf dat moment ging het zwaar bergafwaarts:
Verlies 3x achter mekaar een set voor mijn hele buy-in op de cashtable.
3x lag er een flushdraw op de flop, dus ik raise flink en wordt gecallt. Turn in alle gevallen een blank.
Poolaapje gaat all in na de turn, wordt 3x gecallt en 3x valt de flush. De termen pot odds en implied odds, zijn totaal onbekend voor sommige spelers.

Ik vind het prima hoor de flushchasers, maar als ze 3x achter mekaar hitten, dan is het wel effe balen. Valt me wel op dat het vaak Fransen zijn die voor gutshots en flushes rustig al hun geld na de turn erin schuiven.

Volgende keer wordt ik weer gewoon lekker afbetaald.


- Treesong - 10-07-2007

kuiperinho Wrote:De termen pot odds en implied odds, zijn totaal onbekend voor sommige spelers.

Die implied odds snappen ze volgens mij prima :lol:


- kuiperinho - 10-07-2007

zzzzzzzzz, implied odds is de hoeveelheid geld die je als je hit nog extra uit een hand kunt halen. Aangezien ik all in ben na de turn zijn die er niet.

Die betweterigheid van jou is wel leuk......


- Treesong - 10-07-2007

Je haalt me de woorden uit de mond, pokerkampioen =D>

Schrijf je tijdens het spelen net zulke pedante taal in de chat?