The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Sjaak - 01-12-2005

Een weekje rust zal Dirk goed doen :Big Grin . Met een voorhoede van Owoerie-Kalou-Ali B moet je toch ook van die Roosendalers kunnen winnen met een nulletje of 4.


- Peter - 01-12-2005

Meest gekozen spelers
1.Kuijt, Dirk 2731
2. Arveladze, Shota 1753

Beide beetje blessé! =D>


- Kleine Jan - 01-12-2005

Laat me raden, Peter.. jij hebt geen van 2en?


- Flixieluv - 01-12-2005

Peter Wrote:Meest gekozen spelers
1.Kuijt, Dirk 2731
2. Arveladze, Shota 1753

Beide beetje blessé! =D>

:roll: Kleuter.


- Ekslem - 01-12-2005

Blessure van Kuyt was al voor het sluiten vd database bekend. Ik verwacht hem echter gewoon op het veld tegen RBC..


- Peter - 02-12-2005

Kleine Jan Wrote:Laat me raden, Peter.. jij hebt geen van 2en?


Ja duh.. PSV gaat toch ook niet juichen als Ajax gewonnen heeft of andersom?


- R2D2 - 05-12-2005

Zijn er deze week geen schorsingen?


- Vret Mien Gras - 05-12-2005

R2D2 Wrote:Zijn er deze week geen schorsingen?

Jawel, Kufo!
Tenzij Uilenberg er even werk van maakt :Big Grin


- R2D2 - 06-12-2005

Weet iemand hoe het met Terol zijn blessure is?


- Vret Mien Gras - 07-12-2005

Hoe is het met Huntelaat gesteld, speelt hij dit weekend?

EDIT:
Afwezigen
Paul Bosvelt speelde in Alkmaar weer mee, en we gaan er vanuit dat hij ook tegen Willem II van de partij zal zijn. Waterman en Huntelaar zijn uiteraard nog geblesseerd.


- Dugarry - 07-12-2005

Hoest met de Graaf van ADO?


- Vret Mien Gras - 07-12-2005

Dugarry Wrote:Hoest met de Graaf van ADO?

Haal jij nu maar Huntelaar uit je team vriend.


- Vret Mien Gras - 07-12-2005

Dugarry Wrote:Hoest met de Graaf van ADO?

Is er niet bij ben ik bang voor:

ADO Den Haag, waar Edwin de Graaf in de rust werd vervangen door Peter Jungschläger (Adelaar: ’Hij speelde al met een verdoving en gaf in de rust zelf aan dat ’t niet meer ging’)


- Dugarry - 07-12-2005

ok, heb nu maar 2 verdedigers van ADO...


- Ricochan - 07-12-2005

Dugarry Wrote:ok, heb nu maar 2 verdedigers van ADO...


Die verdediging is aardig lek, dus dat zou ik maar niet doen...


- centre court - 07-12-2005

Wie zijn er zondag bij de boertjes niet bij? cocu liep goed mank, zou mooi zijn als ie niet meedoet.


- Bredanaar - 07-12-2005

sportieve vent :roll:


- Dugarry - 07-12-2005

Shote A. werrd gewisseld afg. zondag. Speelt hij wel gewoon???


- Frits - 07-12-2005

denk het wel gewoon ja


- Vret Mien Gras - 07-12-2005

Ben eerder bang voor Teixeira en/of Zuiverloon. Die hebben volgens vele supporters slecht gevoetbald de afgelopen wedstrijden. Zul je zien dat ze niet meeballen dit weekend precies wanneer ik ze heb!


- harry_bierdop - 07-12-2005

Zuiverloon krijgt een 7.0 van Vi, hoogste van heel RKC!

een 7 krijg je echt niet zo snel van VI zeker niet als je 4-1 verliest!


- Peter - 07-12-2005

centre court Wrote:Wie zijn er zondag bij de boertjes niet bij? cocu liep goed mank, zou mooi zijn als ie niet meedoet.

Ik denk overigens dat iedereen zondag kan spelen behalve Afellay. Cocu had een ei boven zn knie, das dus op zich geen ernstige plek en bovendien kan ie 5 dagen bijkomen. Die kan zondag evt met een pilletje wel spelen lijkt me, als is het maar 1 helft. Farfan, Alex, Ooijer, Lamey, Beasley en Reiziger zijn ook niet topfit maar kunnen wrs allemaal wel iig 1 helft spelen. Ooijer, Alex, Farfan en Lamey wrs zelfs gewoon 90 minuten. Na deze wedstrijd kan iedereen die t nodig heeft een maandje rusten. Willem II thuis, Twente thuis (2x) en NEC uit mag tot de winterstop niet al teveel problemen meer opleveren.


- Vret Mien Gras - 07-12-2005

Peter Wrote:Na deze wedstrijd kan iedereen die t nodig heeft een maandje rusten. Willem II thuis, Twente thuis (2x) en NEC uit mag tot de winterstop niet al teveel problemen meer opleveren.

Peter, wat een gedurfde uitspraak weer. Ik moet er gewoon van :cry:


- Peter - 07-12-2005

Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Na deze wedstrijd kan iedereen die t nodig heeft een maandje rusten. Willem II thuis, Twente thuis (2x) en NEC uit mag tot de winterstop niet al teveel problemen meer opleveren.

Peter, wat een gedurfde uitspraak weer. Ik moet er gewoon van :cry:

Hoezo gedurfd? Waarom moet je ervan huilen? Verwacht jij 2 zeges voor FCT dan? Wees blij dat psv tegen jullie wrs spelen rust moeten geven!


- Vret Mien Gras - 07-12-2005

Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Na deze wedstrijd kan iedereen die t nodig heeft een maandje rusten. Willem II thuis, Twente thuis (2x) en NEC uit mag tot de winterstop niet al teveel problemen meer opleveren.

Peter, wat een gedurfde uitspraak weer. Ik moet er gewoon van :cry:

Hoezo gedurfd? Waarom moet je ervan huilen? Verwacht jij 2 zeges voor FCT dan? Wees blij dat psv tegen jullie wrs spelen rust moeten geven!

Misschien dat hij tegen WillemII een paar spelers rust geeft aangezien WillemII zeer slecht draait en helemaal uit. FCT draait helemaal niet slecht (ook niet goed) en NEC draait wel goed. Laat PSV maar oppassen, eerst verliezen ze van Feyenoord, daarna winst tegen WillemII, vervolgens gelijk tegen FCT en als afsluiter verlies tegen NEC.


- Peter - 07-12-2005

Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Na deze wedstrijd kan iedereen die t nodig heeft een maandje rusten. Willem II thuis, Twente thuis (2x) en NEC uit mag tot de winterstop niet al teveel problemen meer opleveren.

Peter, wat een gedurfde uitspraak weer. Ik moet er gewoon van :cry:

Hoezo gedurfd? Waarom moet je ervan huilen? Verwacht jij 2 zeges voor FCT dan? Wees blij dat psv tegen jullie wrs spelen rust moeten geven!

Misschien dat hij tegen WillemII een paar spelers rust geeft aangezien WillemII zeer slecht draait en helemaal uit. FCT draait helemaal niet slecht (ook niet goed) en NEC draait wel goed. Laat PSV maar oppassen, eerst verliezen ze van Feyenoord, daarna winst tegen WillemII, vervolgens gelijk tegen FCT en als afsluiter verlies tegen NEC.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mrbookmaker.com">http://www.mrbookmaker.com</a><!-- m --> !

Zelfs met een opstelling als Gomes-Lucius,Addo,Simons,Ball-Aisatti,Simons,Vayrynen-Koné,Vennegoor,Culina moet PSV die thuispotjes gewoon winnen.

Reiziger,Lamey,Ooijer,Alex,Cocu,Afellay,Beasley en Farfan kunnen ze dus best een keer sparen al zal Guus ze natuurlijk nooit allemaal tegelijk rust geven.


- Bumme - 08-12-2005

Zal Maduro zondag spelen?

[Image: maduro.jpg]


- Ekslem - 08-12-2005

Lijkt me niet. Smerige overtreding was dat trouwens! Krijg je met van die jongen mennekes die zich te graag willen bewijzen.


- recreantb - 08-12-2005

Ekslem Wrote:Lijkt me niet. Smerige overtreding was dat trouwens! Krijg je met van die jongen mennekes die zich te graag willen bewijzen.

Zie: Huntelaar


- Ekslem - 08-12-2005

recreantb Wrote:
Ekslem Wrote:Lijkt me niet. Smerige overtreding was dat trouwens! Krijg je met van die jongen mennekes die zich te graag willen bewijzen.

Zie: Huntelaar

Ik had het meer over de jonkies van Arsenal.