The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Lamme Lennie - 08-12-2005

Alleen is Hleb geen jonkie die zich gister moest bewijzen, dus die vlieger gaat niet echt op.


- Ekslem - 08-12-2005

Lamme Lennie Wrote:Alleen is Hleb geen jonkie die zich gister moest bewijzen, dus die vlieger gaat niet echt op.

Was het niet die Larsson? Dan vergis ik me idd.


- Lamme Lennie - 08-12-2005

Of ik vergis me hier hoor. Dacht dat het Hleb was.


- BIERTEAM.NET - 08-12-2005

Lamme Lennie Wrote:Of ik vergis me hier hoor. Dacht dat het Hleb was.

Het was idd Hleb, die heeft ook geel gehad voor deze overtreding....


- Lamme Lennie - 08-12-2005

Zdenek Grygera heeft een lichte hersenschudding overgehouden aan de wedstrijd tegen Arsenal. Over de blessure van Hedwiges Maduro kan pas over een dag of drie iets concreets worden gemeld. Beiden missen zeker het duel van zondag tegen Vitesse.

Zdenek Grygera kreeg een bal keihard tegen het hoofd na een vrije trap van Thierry Henry. Hij zal een paar dagen rust moeten houden, waardoor Vitesse - Ajax voor hem te vroeg komt.

Hedwiges Maduro werd keihard onderuit geschopt door Alexander Hleb, waarvoor de Wit-Rus slechts de gele kaart kreeg. Over de aard van de blessure kan pas over een dag of drie duidelijkheid worden gegeven als de zwelling is weggetrokken en er verder onderzoek gedaan kan worden. De verwachting is dat Maduro zeker twee weken is uitgeschakeld.


- Bocaloca - 09-12-2005

Blind heeft Emanuelson en Charisteas terug

9/12/2005 16:28

Urby Emanuelson en Angelos Charisteas keren terug in de selectie van Ajax. De eerste ontbrak een weekje vanwege een griep, de Griek moest ruim twee maanden verstek laten gaan na een hersenschudding.

Op 27 september speelde Charisteas voor het laatst. In het Champions Leagueduel met Arsenal hield hij aan een botsing met Habib Kolo Touré een hersenschudding over. Bovendien had hij nog lange tijd te kampen met de naweeën van deze blessure.

Coach Danny Blind wilde vrijdag nog niets loslaten over de opstelling voor de komende wedstrijd tegen Vitesse, aanstaande zondag. Zelfs het meespelen van Emanuelson, die bezig is aan een sterk seizoen, is niet zeker. Blind zegt namelijk tevreden te zijn over diens vervanger Juanfran.

'Juanfran brengt de routine die een flink deel deze spelersgroep mist. Hij grijpt situaties aan om te temporiseren, om rust te brengen en de druk weg te nemen. Ik geloof niet dat ons publiek altijd begrijpt hoe belangrijk dat is. Juan speelt gewoon zijn wedstrijden en raakt nergens van in de war. Daaraan zie je dat hij 29 jaar is en ervaring heeft als Spaans international.'


- Ricochan - 11-12-2005

Voor de kluifert fans;

Villarreal wint, Valencia gelijk, blessure Kluivert

11/12/2005 1 :35

Waar Valencia niet verder kwam dan een gelijkspel tegen Athletic de Bilbao, won Villarreal de uitwedstrijd bij Real Sociedad met 3-1. De ploeg van Jan Kromkamp, die niet in actie kwam, staat nu gedeeld derde met de ploeg van Patrick Kluivert, die als invaller al na tien minuten weer naar de kant moest


- de nieuwe - 13-12-2005

Tim Cornelisse blesse.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl">http://www.vi.nl</a><!-- w -->


- FC Petr - 15-12-2005

Knol en van der Schaaf geblesseerd, al denkt de laatstgenoemde wel te gaan spelen.


- Sjaak - 16-12-2005

Theo Janssen speelt vrijdag tegen Sparta linkshalf, omdat Abubakari Yakubu geschorst is. Youssouf Hersi speelt 'op 10', zijn favoriete positie. Remco van der Schaaf moest donderdag de training van Vitesse voortijdig verlaten met een heupblessure. Ruud Knol heeft last van zijn enkel. Als een van hen niet kan spelen, wordt Purrel Fränkel linksback, schuift Gill Swerts door en komt Etiënne Esajas in de basis als linksbuiten.
Vermoedelijke opstelling:

Wapenaar;
Vreven, Knol, Dingsdag, Swerts;
Van der Schaaf, Hersi, Janssen;
De Mul, Amoah, Fränkel.


- Ricochan - 16-12-2005

Pienaar is 4 tot 6 weken uitgeschakeld, hij heeft de banden van zijn rechterenkel afgescheurd...


- FC Wageningen - 16-12-2005

Lang getwijfeld tussen Amoah en Hersi, toch maar de laatstgenoemde neergezet.


- Kezmania - 19-12-2005

Alex mist bekerwedstrijd van dinsdagavond



19 december 2005 13:00

De Braziliaan Alex is er dinsdagavond niet bij in het bekerduel met FC Twente. De verdediger heeft aan de wedstrijd tegen Willem II een verrekking in zijn bovenbeen overgehouden. Maandag ging hij op controle.

Alex liep de kwetsuur zaterdagavond op toen hij laat in de wedstrijd een sliding maakte. "Vandaag laten we een scan maken, maar hij zal er tegen Twente zeker niet bij zijn. Voor de volgende twee duels, met N.E.C. en nogmaals FC Twente, ben ik niet zo optimistisch", aldus Guus Hiddink maandagmiddag op De Herdgang. De meest logische vervanger lijkt Eric Addo. Afgelopen zaterdag verving hij in het hart van de defensie al André Ooijer, die toen een schorsing uitzat van één duel.


- waf - 19-12-2005

zozo, addo? ff mijn ttt wijzigen. :Big Grin


- Peter - 19-12-2005

waf Wrote:zozo, addo? ff mijn ttt wijzigen. :Big Grin

Jij hebt m zaterdag dus niet zien spelen? :8:


- Ricochan - 20-12-2005

Vermalen en heitinga er nu uit?

Enkel Maduro sneller hersteld dan verwacht

20/12/2005 15:14

Hedwiges Maduro kan dit kalenderjaar mogelijk toch nog in actie komen voor Ajax. Het herstel van zijn enkelblessure verloopt voorspoedig.
Maduro liep de blessure op na een zware overtreding van Aliaksandr Hleb in de Champions Leaguewedstrijd tegen Arsenal. De diagnose luidde dat de middenvelder drie tot vier weken uitgeschakeld zou zijn.

Sneller dan verwacht heeft de Ajacied zijn rentree gemaakt op het trainingsveld. 'Je ziet nog wel verschil tussen de rechter- en de linkerenkel, maar ik word niet meer beperkt in mijn bewegingen', zegt Maduro op de website van zijn club. 'Zelfs schieten op doel gaat al redelijk goed. Ik haal nog niet vol uit, dat is het enige waar we nog aan moeten werken.'

De verwachting is dat Maduro later in de week kan aanhaken bij de groepstraining. Dat zou betekenen dat trainer Danny Blind in de competitiewedstrijd tegen FC Groningen mogelijk weer een beroep op de middenvelder kan doen.


- Peter - 20-12-2005

Die moet nog wat ritme opdoen en kan vast nog geen 90 minuten spelen.


- Ricochan - 21-12-2005

Di Canio geschorst voor fascistengroet
ROME - De tuchtcommissie van de Italiaanse voetbalbond heeft Paolo di Canio van Lazio één wedstrijd geschorst voor het uitbrengen van een fascistengroet. De aanvoerder van de Romeinse club kreeg bovendien een boete van 10.000 euro. Eerder al kreeg zijn club een geldboete voor zijn wangedrag.


- Frits - 21-12-2005

19-december-2005 : BLESSUREJOURNAAL
Naast de aanwezige proefspeler uit Estland waren Remco van der Schaaf en Matthew Amoah wegens opgelopen blessures maandagmorgen afwezig tijdens de training.


- Ricochan - 21-12-2005

Frits Wrote:19-december-2005 : BLESSUREJOURNAAL
Naast de aanwezige proefspeler uit Estland waren Remco van der Schaaf en Matthew Amoah wegens opgelopen blessures maandagmorgen afwezig tijdens de training.


sssssssssssssssssssssssssssssssst


- Ekslem - 21-12-2005

Ricochan Wrote:
Frits Wrote:19-december-2005 : BLESSUREJOURNAAL
Naast de aanwezige proefspeler uit Estland waren Remco van der Schaaf en Matthew Amoah wegens opgelopen blessures maandagmorgen afwezig tijdens de training.


sssssssssssssssssssssssssssssssst

Duitser!


- Ricochan - 21-12-2005

Die duitser :wink: is heus wel weer beschikbaar na het weekend


- Peter - 26-12-2005

Genante vertoning Vitesse in Bennekom

Vitesse heeft de amateurs van Bennekom in een oefenwedstrijd met 4-3 verslagen. Het was een genante vertoning van de Arnhemmers. De eerste helft ging het nog wel. Via Fred Benson, Tom De Mul, Youssouf Hersi en de verder falende testspeler Tarmo Neemelo liep Vitesse uit naar 0-4. Vlak voor rust scoorde Leon Römer nog 1-4. In een fantasie-opstelling leverde Vitesse na rust een wanprestatie. De amateurs drongen de profs terug en Vitesse had alleen in de counter nog wat kansjes. Bennekom kwam via Mees Heller en Vincent Zuiderwijk terug tot 3-4. Erger werd het niet voor Vitesse.

De zinloze oefenwedstrijd die Vitesse speelde in Bennekom leverde ook nog twee blessures op. Stijn Vreven haakte af met een blessure aan zijn heup. "Ik voelde wat knappen, het klonk net alsof er een steen werd gegooid. Ik hoop dat het niet ernstig is. Morgen ga ik naar het ziekenhuis. Als het een scheurtje blijkt te zijn, is het afgelopen voor dit jaar." Youssouf Hersi viel ook uit. Hij kreeg een forse trap tegen zijn linkerkuit. Vanwege blessures ontbraken verder Ruud Knol, Remco van der Schaaf, Matthew Amoah, Richard Knopper en Peter van den Berg.

:letitallout: Leuk die oefenpotjes.


- RR - 26-12-2005

Kom je ook lekker snel achter...


- Ricochan - 04-01-2006

Hoest eigenlijk met urby et orbi van ajaks?


- Treesong - 04-01-2006

Ricochan Wrote:Hoest eigenlijk met urby et orbi van ajaks?

Urbi is geen probleem... Orbi gaat er niet echt van komen dit jaar... maar Europi kan nog :!:


- FC Wageningen - 07-01-2006

Stijn Schaars maandag toch onder het mes

7/1/2006 15:19

Een operatie op korte termijn heette niet nodig te zijn. Maar drie weken later is het anders, en gaat AZ'er Stijn Schaars maandag onder het mes.
In december leek een acute operatie niet nodig om de klachten van Schaars te verhelpen. Manuele therapie corrigeerde de klachten aan de heup van de AZ-middenvelder.

Maar na een bezoek aan een orthopedisch chirurg in België is alsnog gekozen voor een operatie, ook om te voorkomen dat de heupblessure verergert. Maandag gaat Schaars in België onder het mes.

Onduidelijk is nog hoeveel tijd Schaars nodig heeft om te herstellen. Omdat het een weinig voorkomende blessure is, kan de technische staf van AZ weinig zeggen over de herstelperiode.

Schaars kampt met een heup die tijdens wedstrijden zo nu en dan blokkeert. Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een klein scheurtje in de kraakbeenring van de heupkom.


- Ekslem - 13-01-2006

Quote:Utrecht's Maachi lang out

Nassir Maachi zal een lange tijd niet inzetbaar zijn voor trainer Foeke Booy. De openbaring van FC Utrecht in de eerste seizoenshelft heeft een blessure opgelopen aan zijn binnenmeniscus. Gisteren op de training verliet de 20-jarige speler vervroegd het veld.

Zeer waarschijnlijk zal de in Naarden geboren buitenspeler maandag al geopereerd worden. Uit onderzoek bleek dat hij een beschadiging heeft opgelopen aan zijn meniscus. Het herstel zal rond de zeven weken liggen.

Maachi kwam dit seizoen negen keer in actie voor de Domstedelingen, hierin wist hij drie keer te scoren. Onlangs verlengde hij zijn éénjarige contract in de Galgenwaard met drie seizoenen.



- Peter - 13-01-2006

Weg ideale pannekoek. :cry: Dave en Darl op de vleugels dus de komende weken..


- FC Petr - 13-01-2006

Penders is nog steed geblesseerd en doet ook van het weekend tegen Roda niet mee..........dus waarschijnlijk ga ik opnieuw geen minpunten halen, als Pierre er maar wel ééntje inprikt.